Muusikoiden.net
07.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha 8'-tomtomit
1
Mikko Muusikko
24.09.2014 20:00:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko kellään kokemuksia Yamahan 8'-tomeista? Olen aikeissa hankkia neljännen lisätomin kokoa 8', ja tällä hetkellä 1. vaihtoehtona Yamaha stage custom. Kertokaa kokemuksianne ettei tarvitsisi ihan kylmiltään lähteä etsimään.

iekku84
24.09.2014 20:22:06

Mikko Muusikko: Olisiko kellään kokemuksia Yamahan 8'-tomeista? Olen aikeissa hankkia neljännen lisätomin kokoa 8', ja tällä hetkellä 1. vaihtoehtona Yamaha stage custom. Kertokaa kokemuksianne ettei tarvitsisi ihan kylmiltään lähteä etsimään.

Riippuu setistäsi. Kannattaa etsiä setin oma tomi. Yamaha stage on ihan hyvä

Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen...
Mikko Muusikko
25.09.2014 14:45:21

Itellä siis Sonorin setti, mutta kyseisen valmistajan tomit sitä hintakuokkaa että katse kääntyi nopeasti poispäin.

wavelength
25.09.2014 14:56:21 (muokattu 25.09.2014 14:56:51)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kahdeksan jalan eli noin kahden ja puolen metrin halkaisijan tomit lienevät epäkäytännöllisyydestään johtuen melko harvinaisia. ;)

Jasks
25.09.2014 15:07:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikko Muusikko: Olisiko kellään kokemuksia Yamahan 8'-tomeista? Olen aikeissa hankkia neljännen lisätomin kokoa 8', ja tällä hetkellä 1. vaihtoehtona Yamaha stage custom. Kertokaa kokemuksianne ettei tarvitsisi ihan kylmiltään lähteä etsimään.

Itsellä stage customin kasituumanen tomi ja oikein hyvin toimii kun siihe vaihtaa Pinstripen. Muu setti siis tota stage customia et kannatan sitä et hommaa sitä sarjaa tomin mitä muutkin ovat

http://www.youtube.com/user/Ayriainen
Mikko Muusikko
25.09.2014 20:28:28

Jos setti on Sonor force 3005 ni sopiikohan Sonor essential force-sarjan tomit niiden kanssa?

isoaarne
27.09.2014 18:14:03 (muokattu 27.09.2014 18:18:26)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikko Muusikko: Jos setti on Sonor force 3005 ni sopiikohan Sonor essential force-sarjan tomit niiden kanssa?

Force 3005 sarja on vaahterarungolla, Essential Force on koivurungoilla. 8 tuumanen tomi on vaan jo niin pieni, että puun materiaali-erolla ei tässä tapauksessa ole suurempaa merkitystä.

Eli eniten varmaankin nyt merkkaa että väritys/finish, virityspesien muoto sekä badget täsmäisivät. Minkäs värinen se sinun settisi on?

E: ja lähtökohtaisesti en suosittele eri sarjan lisä-rummun ostoa.

Draw blood
Einherjar
27.09.2014 19:47:04

Jasks: Itsellä stage customin kasituumanen tomi ja oikein hyvin toimii kun siihe vaihtaa Pinstripen. Muu setti siis tota stage customia et kannatan sitä et hommaa sitä sarjaa tomin mitä muutkin ovat

Jännä juttu. Minulla on taasen kokemukset, että muualla pinstripet ja 8" (joskus myös 10") soi paremmin demppaamattomalla kalvolla. Pinstripellä tuli semmonen liiankin tukkonen soundi.

"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Juhani_t
27.09.2014 21:58:59

Einherjar: Jännä juttu. Minulla on taasen kokemukset, että muualla pinstripet ja 8" (joskus myös 10") soi paremmin demppaamattomalla kalvolla. Pinstripellä tuli semmonen liiankin tukkonen soundi.

Sama kokemus. Sonorin 8"pinstripellä on kuin ämpärin pohjaa paukuttais . Ei soi yhtään.

"Mikä se semmonen midi on? Joku mini?"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti