Muusikoiden.net
08.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: 16" byzancelle kaveri.
1
Bellumi
23.08.2014 15:47:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on ykköscrashina meinlin byzance 16" medium traditional viimeistelyllä. Loistava pelti josta tykkään kovasti mutta sitten tullaankin siihen ongelmaan josta haluaisin kuulla onko kellään kokemuksia.

Eli en millää tahdo löytää tälle pellille kaveria eli kakkoscrashia joka olisi sopivasti soundiltaan matalampi ja toimisi ehkä myös crash/ridenä.

jos joku omistaa samaisen pellin tahtoisin kuulla mitä heillä on kakkoscrashina.

Ja toisaalta tuo olemassa oleva pelti toimii kyllä hyvin kakkoscrashina niin olen ajatellut sellaistakin että ostaisi medium/thin paksuisen 16" byzancen tuolle kaveriksi. Olisikohan tämä ihan hullu idea.

Appiukon kaljusta takaraivosta saa helposti ilmakivääritaulun.
kincy
24.08.2014 10:58:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

18" Byzance?

Speedy
24.08.2014 11:41:08

Koulussa oli joskus kaksi noita 16" medium crasheja, molemmissa oli aika erilainen soundi jo lähtökohtaisestikkin, mutta toisen kanssa parina toimi hyvin 17" thin crash..

Itse en osaa ajatella pienempää crashia "ykkös"crashina, kumma juttu..

Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
Kefiiri
24.08.2014 11:49:02

Speedy: Itse en osaa ajatella pienempää crashia "ykkös"crashina, kumma juttu..

Kun puhutaan ykköscrashista, ajattelen oitis sen sijaitsevan siinä peruslokaatiossa haitsun ja etutomin välimaastossa... siinä niinkuin crashin paikalla! Ylimääräisiä voi sitten ripotella muualle.

En ole musiikin asiantuntija.
Speedy
24.08.2014 12:03:54

Kefiiri: Kun puhutaan ykköscrashista, ajattelen oitis sen sijaitsevan siinä peruslokaatiossa haitsun ja etutomin välimaastossa... siinä niinkuin crashin paikalla! Ylimääräisiä voi sitten ripotella muualle.

Niin tai siis jos on kaksi kokoa, 17&16 esim. niin 17 pitää olla siinä ykköspaikalla ja 16 lattiatomin puolella.. Ei toisin päin, tasapaino järkkyy..:)

Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
Kefiiri
24.08.2014 12:26:17 (muokattu 24.08.2014 12:28:24)

Speedy: Niin tai siis jos on kaksi kokoa, 17&16 esim. niin 17 pitää olla siinä ykköspaikalla ja 16 lattiatomin puolella.. Ei toisin päin, tasapaino järkkyy..:)

Aivan... huomaan rajoittuneisuuteni... en olisi osannut laittaa pienempää sinne riden viereen. Tai on varmaan joskus ollut niinkin, mutta on tuntunut epäilyttävältä tilapäisratkaisulta.

En ole musiikin asiantuntija.
Kailis
24.08.2014 12:42:47

Mulla aina ollut 16" haikan ja etutomin välissä mutta olenkin erikoismies. Joojoomiehet erikseen.

TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
kincy
24.08.2014 18:26:14

Mun makuun on kyllä 16" liian pieni. 17" on se, mistä lähetään.

Krisse82
25.08.2014 09:12:27

18" medium Byzancea koittaisin. Tai olen kyllä koittanutkin ja toimiihan ne. Nykyään crashit ovat vaihtuneet 17" ja 18" thin Byzanceihin, toimii mulle paremmin.

Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin...
JTS
25.08.2014 13:55:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krisse82: 18" medium Byzancea koittaisin. Tai olen kyllä koittanutkin ja toimiihan ne. Nykyään crashit ovat vaihtuneet 17" ja 18" thin Byzanceihin, toimii mulle paremmin.

Minulla on 18" medium Byzancen kaverina 18" Zildjian K Dark Crash medium thin. Ja nimenomaan siten, että Zilu toimii komppicrashina. Vaikka ovat samankokoisia niin toisaalta soundiltaan nämä ovat hyvin erilaisia. Siitä huolimatta pelaavat kuitenkin todella hyvin yhteen.

www.gonebadband.bandcamp.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti