Muusikoiden.net
04.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Itse tein, tällaisen sain.
1
Jarmando
18.06.2013 12:42:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heissulivei.

Tällaisena enempi tekniikkaan ja laitteisiin suuntautuneena, TSI-miehenä toivoisin näkeväni kootusti oman käden jälkeä ja mielenkiintoisia out of the box-ratkaisuja.

Onnistuisiko moinen omana säikeenään, eli jaksaisitteko tänne kertoilla omista projekteistanne?

PS. Josko tämän aloitus samalla innostaisi kuvaamaan ja raportoimaan puuhastelemani räkin, josta olen kyllä aika innoissani. Kunhan vain toimisi?

Kurjaa olla niin älykäs, että käsittää, ettei ole kauhean älykäs.
janneto
22.06.2013 10:37:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloitan vaatimattomasti kertomalla onnistuneesta askartelussa kalvojen parissa.

Minulla on ollut vaikeuksia löytää sopivia kalvoja vintage-bassorumpuihini. Pidän Ambassadorin soundista ja tuntumasta mutta bassorummussa se vaatii demppaamista ja säätöä. Päätin siis kokeilla powerstroke-modausta.

Varastosta löytyi rikkinäinen clear PS3 johon merkkasin tussilla vaimennusrenkaan sisäreunan kokoisen kehän ja leikkaisin kalvon keskiosan irti. Seuraavaksi leikkasin mattopuukolla liimauksen vierestä molemmat kerrokset kerralla irti. Tällä tavalla sain kaksi samankokoista rengasta.

Vaimennusrengas istuu hyvin Ambassadorin alle eikä näy juurikaan coated-kalvon alta. Vaimennuksen määrää voi kätevästi muuttaa leikkaamalla rengasta kapeammaksi. Suosittelen.

www.captaincougar.net
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti