Muusikoiden.net
04.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zildjian Z Custom Power Ride 20 tuumaa
1
helma29
20.04.2012 16:54:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morons!

Pakko tulla heti, lapsenmielisellä innostuksella, purkamaan tunteita kaikkien iloksi!

Olen ollut aina Paiste-mies, kunnes Stagg-merkkiset pellit rantautuivat Suomeen.
Myin Paiste 1000-sarjan Rudet pois, jotka vierailivat Lord:in ekalla levylläkin, Stagg:hin.

Olin hyvin tyytyväinen vaihtooni.

Sitten bongasin ameriikkalaisen Saluda-merkkisen symbaalivalmistajan; myin Stagg:it pois ja hommasin ne; ja tyytyväisyys kasvoi.

Kuitenkin Rude-sarjasta luopuminen hieman kaiversi ja halusin ostaa vielä riden ja löysinkin 2002-sarjan Power Ride:n ja olin tyytyväinen; ennen tätä hankintaa laukkapellin virkaa hoiti 3000-sarjan reflector Power Ride.

Sitten kävin Prismassa ja bongasin Juliet Jonesin Sydän-yhtyeen kaksi CD:tä todella kohtuullisella hinnalla (ostin pois) ja niitä kuunnellessani muistui mieleeni Zildjian Z-sarjan "hevipellit".
Joskus olin soittanut ko. sarjan rideä Juice Leskisen ETC-yhtyeen lämppärinä ja kovasti oli pelti jäänyt mieleeni järkyttävällä ping-äänellä. Juliet Jonesin Sydän-yhtyeen rumpali käytti samaista sarjaa kultaisella 80-luvulla, voin olla väärässäkin, mutta .. ainakin ping-ääni on hyvinkin kuuluva näillä ostamillani levyillä.

Noooh. Sitten oli pakko saada Zildjian Z Custom Power Ride, koska Rudestani ko. ping on Paistemaisen pehmeä. Ostin Zetan ja äsken hain sen matkahuollosta. Kyllä on kivaääninen kaveri. Ping-pitää kuulua ja pelti jopa krässääntyy ihan kivasti.

Juu. Totta. (varmaan) Z-sarja on äänekkääseen rokkiin ja heviin, mutta minä tykkään :)

/ Pappa

Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista, ei välttämättä aina siitäkään.
tcitc
22.04.2012 10:44:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno tarina, ois vaan ehkä sopinut vielä paremmin tonne vapaamuotoseen keskusteluun rummuista. Ellei tähän nyt saaha ihan kamalaa vääntöä kyseisistä pelleistä (pelti, ei pelle).

Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
ferodoz
22.04.2012 10:54:12 (muokattu 22.04.2012 10:55:01)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paistemaisen pehmeä

Naurahdus. :) mutta mainiota jos itse pidät, koska se on tärkeintä.

www.suhdelukucoverband.fi
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti