Muusikoiden.net
04.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä mieltä olette tästä setistä?
1
rockid
10.10.2011 20:54:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.wikizic.org/4-045-045653 … 000-Washi-Model-Special-Edition.jpg

Omalla tavallaan helvetin hienot mut mahtaako noihin kyllästyä? Soundit nyt varmaan on kohdillaan mutta..

AP
10.10.2011 20:59:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun nyt kerran kysytään...puoltavat varmaan paikkaansa juuri tietyn soittajan lava-setupina, mutta "siviilikäytttöön" hankkimista en välttämättä ymmärrä. Mieluummin kustomoi omannäköisensä nipun kyllä.

"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Velli
10.10.2011 21:56:58

Kyllä tuo on mun mielestä enemmänkin keräilyesine kuin soittosetti. Toki soundit ovat kohdillaan, mutta ei tuon näköisellä setillä voi mun mielestä käydä mitään perus keikkaa heittämässä. Johonkin itämaiseen teemajuttuun voisivat tosin sopia hienosti.

Pari kertaa olen harkinnut tuon setin hommaamista, mutta opiskelijan taloudella ei pysty hommaamaan noin kallista settiä pelkästään koristeeksi.

markkuliini
10.10.2011 22:15:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli:
Pari kertaa olen harkinnut tuon setin hommaamista, mutta opiskelijan taloudella ei pysty hommaamaan noin kallista settiä pelkästään koristeeksi.

Toi setti, eli numero 27, olis se mikä katkaisis opiskelijan selän? :D

Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Velli
10.10.2011 22:20:20 (muokattu 10.10.2011 22:22:30)

markkuliini: Toi setti, eli numero 27, olis se mikä katkaisis opiskelijan selän? :D

No mutta muut setit sentään maksavat pikku hiljaa itseään takaisin keikkojen ja vuokrahommien myötä :). Ostan tuon Washi-setin sitten joskus isona ;).

hollmi-5
10.10.2011 22:22:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Kyllä tuo on mun mielestä enemmänkin keräilyesine kuin soittosetti. Toki soundit ovat kohdillaan, mutta ei tuon näköisellä setillä voi mun mielestä käydä mitään perus keikkaa heittämässä. Johonkin itämaiseen teemajuttuun voisivat tosin sopia hienosti.

Jos en ihan väärin muista, niin Koivulan Sakella on tuommoinen setti.

Soundit, piuhat ja kajarit.
Velli
10.10.2011 22:25:04

hollmi-5: Jos en ihan väärin muista, niin Koivulan Sakella on tuommoinen setti.

Joo niin on. Hänen settinsä oli toinen niistä washi-seteistä, joita hieman harkitsin ostavani. Kys. setti oli Sakella ihan kohtuulliseen hintaan myynnissä. Kohtuullisenakin summa oli vain liian iso...

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti