Muusikoiden.net
03.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: tuplapedaalit
1
helmi
30.06.2011 07:33:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaa kokemuksia tuplapedaaleista. Itse aion ostaa ensimmäistä kertaa tuplaspedut ihan vaan kokeilumielessä/kikkailun ja vaihtelun vuoksi. Omassa "keikkasoitossa" en juurikaan tarvi tupliksia mutta pitänee kokeilla uusia juttuja. Toki olen ennen kokeillut mutta en pidempään soittanut saati harjoitellut. Rumpujen soitto sujuu kohtalaisesti ja kokemusta takana n.20vuotta.
Kysyisin siis merkeistä ja malleista? Taman Iron Copra HP300 on hinta-laatusuhteeltaan varmaankin kelpo peli? Ei muuta kun raapustelkaa tekstiä tänne

Zantso
30.06.2011 18:43:56

Ihan mukavahan tuplilla on soitella, oli se sitten kikkailua, hidastempoista menoa tahi äärimmäistä mättöä.
Ja kyllä tuolla spedulla luulisi pärjäävän hyvin (vaikkei omakohtaista kokemusta minulla ole)
Ja kannattaa katsella muitakin. Käytettynä esim. voi löytää suurinpiirtein samaan hintaan vielä laadukkaamman pelin.

Bumbarr
30.06.2011 22:09:55

iron cobra on jo sen luokan spedu, että enää on mielipiteistä kiinni. Kannattaa kokeilla saman hintaluokan pedaaleja ja valita mieleisin. Ihan ammattiluokan pedaaleista on kuitenkin kyse.

Kilpikonnat rockkaa!
Weetoz
30.06.2011 23:40:16

Bumbarr: iron cobra on jo sen luokan spedu, että enää on mielipiteistä kiinni. Kannattaa kokeilla saman hintaluokan pedaaleja ja valita mieleisin. Ihan ammattiluokan pedaaleista on kuitenkin kyse.

Paitsi että jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin tuo HP300 taitaa olla se "Iron Cobra jr." En ehkä ihan siis sanoisi "ammattiluokan" speduiksi. Muuten kyllä komppaan puheitasi, ja ihan hyvät pedaalit ne on noi junnutkin, ei siinä mitään. Kokeilemalla selviää, mikä on itselle paras.

helmi
01.07.2011 12:04:44

Weetoz: Paitsi että jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin tuo HP300 taitaa olla se "Iron Cobra jr." En ehkä ihan siis sanoisi "ammattiluokan" speduiksi. Muuten kyllä komppaan puheitasi, ja ihan hyvät pedaalit ne on noi junnutkin, ei siinä mitään. Kokeilemalla selviää, mikä on itselle paras.

Kyllä tosiaan Iron Cobra Jr. Mutta kuulemma ihan kelpo peli.

ltg
03.07.2011 16:25:08

helmi: Kyllä tosiaan Iron Cobra Jr. Mutta kuulemma ihan kelpo peli.

Omaan jalkaani nuo junnut käyvät jopa isoveljiään paremmin.

Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786
Nthrax
09.07.2011 11:13:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hihnaveto eliminaattorit polkee ainakin oman jalan kauatta hyvinkin mainiosti. Ei vaan ic:t istuneet omiin jalkoihin. Ja kaikki cami vaihtoehdot jne. tekee elluista hyvinkin muunneltavat.

Puhun nyt siis Pearl Eliminator 2002B - pedaaleista.

I believe that I can see the future As I repeat the same routine..
ltg
17.07.2011 18:56:58

Nthrax: Hihnaveto eliminaattorit polkee ainakin oman jalan kauatta hyvinkin mainiosti. Ei vaan ic:t istuneet omiin jalkoihin. Ja kaikki cami vaihtoehdot jne. tekee elluista hyvinkin muunneltavat.

Puhun nyt siis Pearl Eliminator 2002B - pedaaleista.

Juu näitä voin suositella. Tiedän tosin vain sen, että nämä ovat oikeiden säätöjen löydyttyä ne omaan soittoon sopivimmat pedaalit. Testaamalla löytää jokainen itselleen parhaimmat. Hintakin hieman Iron Cobraa huokeampi, ja muokattavuutta reilusti enemmän. Kerran näillä soitin, siirryin sitten Yamahan suoravetoon (dfp 9410), ja palasin takasin Eliminatoriin.

Ketjuvetoeliminatoreita kannattaa tesmiä myös, ja tosiaan nuo Yamahan lippulaivapedaalit ovat hinnaltaan edullisimpa näistä "huipuista", nekin kannattaa ottaa testiin.

Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786
iigori
24.07.2011 01:33:34

Osaakos joku tuplien omistaja kertoa mulle, että onnistuuko tuplien purkaminen kahdeksi sinkuksi helposti/onnistuuko ollenkaan? :)

south_of_heaven
24.07.2011 01:37:41

iigori: Osaakos joku tuplien omistaja kertoa mulle, että onnistuuko tuplien purkaminen kahdeksi sinkuksi helposti/onnistuuko ollenkaan? :)

Riippuu mallista. Mun Yamahat ainakin saa. Varmaan hyvien tuplien hintaluokassa löytyy muitakin jotka saa purettua kahdeksi sinkuksi.

Eukka
24.07.2011 11:57:08

iigori: Osaakos joku tuplien omistaja kertoa mulle, että onnistuuko tuplien purkaminen kahdeksi sinkuksi helposti/onnistuuko ollenkaan? :)

Pearlin Demondrivet onnistuu kanssa. Mutta esim. Taman tuplat eivät eroa sinuiksi ilman pellepelotonsetä-hattua.

Akatax for you!
Nthrax
27.07.2011 00:16:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä onnaa helposti ainakin elluilla.

I believe that I can see the future As I repeat the same routine..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti