Muusikoiden.net
11.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Millen tuplat
1
Juicyfruit
14.06.2011 15:09:56 (muokattu 14.06.2011 15:18:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljoko käytetyistä Milleniumin (ovh. Stage 60€ / PRO 100€) tuplista kannattaa maksimissaan maksaa?
Oon ostamassa niitä siksi, että itellä ei oo nyt OLLENKAAN bassaripedaalia eikä hirveesti rahaakaan (paremmat siis tulossa myöhemmin). Pakko nyt ois jotain saada.

kincy
14.06.2011 20:39:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parisen kymppiä lienee sopiva hinta.

Juicyfruit
14.06.2011 21:22:50

kincy: Parisen kymppiä lienee sopiva hinta.

Sitähän se minäki ajattelin :--D

sahkuifk
14.06.2011 21:25:33

Juicyfruit: Sitähän se minäki ajattelin :--D

Mutta ajatteleppa asiaa niin että kun oikein innostut treenaamaan niin toi tulee sulle maksettavaksi helposti kolmekkin kertaa vuodessa?
Eli wanha wiidakon sanonta-> Säästä ja jne...

Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta.
Juicyfruit
15.06.2011 21:38:58

sahkuifk: Mutta ajatteleppa asiaa niin että kun oikein innostut treenaamaan niin toi tulee sulle maksettavaksi helposti kolmekkin kertaa vuodessa?
Eli wanha wiidakon sanonta-> Säästä ja jne...

Tiedän.. Mutta mulla ei oo nyt ollenkaa pedaalia nii ois kiva soittaa ees jotenki.. Toki sinkkuki kävis. Tiiän kyllä ettei se oo taloudellisesti kannattavaa.

kincy
15.06.2011 21:50:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicyfruit: Tiedän.. Mutta mulla ei oo nyt ollenkaa pedaalia nii ois kiva soittaa ees jotenki.. Toki sinkkuki kävis. Tiiän kyllä ettei se oo taloudellisesti kannattavaa.

Eipä siinä todellakaan montaa euroa mene hukkaan. Osta pois vaan, pääasia että pääset soittamaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti