Muusikoiden.net
05.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikä ride kaveriksi Turkish Moderate setille (16#crash & 14"hh)
1
griip
01.06.2011 22:08:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heippa,

Ostin juuri äskettäin ensimmäiseen omaan rumpusettiini nuo otsikon mukaiset pellit, joista diggailen kovasti, budjetti ei ikävä kyllä riittänyt vähän kalliimpaan saman valmistajan settiin mistä olisi se ridekin löytynyt, ja nykyinen on niin tummunut soundiltaan ja muutenkin kärsinyt, että joku uusi ride pitäisi löytää. Olen aika noviisi näissä hommissa, 2 vuotta soittoa takana parissa bändiprojektissa, ja niissäkin soitin ns. yhteisrummuilla joissa oli lähinnä halpispeltejä. Mitään kunnon vertailukohtaa ei siis ole. Bändimme soittaa instrumentaalipost-rokkia, ajoittain laulajan kanssa ja toisessa projektissa vedetään vähän raskaampaa osastoa ilman laulajaa. Hakusessa olisi siis ride joka olisi monikäyttöinen, aika kirkas ja krässääntyisi jonkin verran ja sopisi noihin muihin pelteihin. Hintahaarukka ois mieluiten alle 200. Mitä peltejä mun kannattaisi siis katsella, etenkin varmaan tuolta käytettyjen puolelta?

Kailis
02.06.2011 00:03:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.soundstore.fi/Rummut/Sym … ls/Turkish+Moderate+Ride+20%22.html

LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
RJL
05.06.2011 22:31:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olis kannattanu ostaa vaan se täydellinen setti. Budjettisi ei juuri äsken riittänyt, mutta nyt etsiskelet 200 euron budjetilla ratsua? Nyt ei muuta kun tilaamaan tuo sama ride kalliimmalla....

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti