Muusikoiden.net
04.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eliminator kulmapalat.
1
Bellumi
09.05.2011 12:35:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli ne vaihdettavat kulmapalat sinne ketjujen alle, kaikki tietää. Testailin eri palikoita tuossa yhtenä päivänä ja kyllähän se spedu aina vihaisemmin jyrkemmällä palalla palauttaa. Onko muilla kokemusta nuilla paloilla kikkailusta? Millä paloilla itse soitatte?

Appiukon kaljusta takaraivosta saa helposti ilmakivääritaulun.
Nottis
09.05.2011 19:48:34

Camit siis :)

Tosiaan ite naputtelen noilla punaisilla cameilla, niinkuin vissiin valtaosa rumpaleista muutenkin, tai ainakin tuntuu useimmiten punaisia läpysköjä näkyvän :)

Tosin oon kanssa hävittänyt jossain treenismuutossa muut camit, mut olin silloin jo aika pitkään punasilla soittanut ja niihin tottunut, toki jos jollain on ylimääräisiä cameja, joista kenties haluaa luopua, niin muhun saa ottaa yhteyttä... :D

Nthrax
10.05.2011 22:11:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä ollu tovin käytössä mustat. Jotenki rullaa pehmeemmin, kun punaset.

I believe that I can see the future As I repeat the same routine..
moderndrummer88
10.05.2011 22:30:17

Musta mulla on, muita en oo ees koskaan kokeillu, mutta kokemukset muista epäkeskopedaaleista ei kyllä kannustakkaan vaihtamaan camia. En diggaa alkuunkaan siitä epätasaisesta tatsista.

kincy
11.05.2011 17:47:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläinen ei koskaan huomannut niissä cameissa mitään eroja:D Punainen oli ainut, jonka tatsi oli jo erilainen.

Vallu-Veke
11.05.2011 19:51:31

moderndrummer88: Musta mulla on, muita en oo ees koskaan kokeillu, mutta kokemukset muista epäkeskopedaaleista ei kyllä kannustakkaan vaihtamaan camia. En diggaa alkuunkaan siitä epätasaisesta tatsista.

Minulla jäi se punainen cami aikonaan, kun harjoittelin nopeita vastapalloja. Sehän on siihen kuin tehty. Se jäi sitten pysyväisesti, kun siihen tottui. En ala kehumaan sitä sen kummemmin, kun olisin tottunut varmaan esim. siihen mustaan ihan samalla lailla. Se vaan jäi. Mutta ei se tunnu epätasaiselta, kun on vähän aikaa sillä soittanut.

Lääz-mään
01.06.2011 08:29:16

Itsehän käytän sinisiä cameja. Kokeilin kyll noit punasii aluks mutt en saanu oikeen tuntumaa niihi.

J.Newkid
01.06.2011 15:38:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Punainen cami + sträppiveto. Onko muilla ollut ongelmia sen välitangon kanssa, että jokin laakeri hajoaa ja slavepedaali alkaa klapata? Mulla on nyt toinen välitanko löystynyt, mutta onneksi menee takuuseen.

Fists pumping everywhere, Guitars are crancking!!
Vic Firth
04.06.2011 11:05:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lääz-mään: Itsehän käytän sinisiä cameja. Kokeilin kyll noit punasii aluks mutt en saanu oikeen tuntumaa niihi.

Joo mulla kans siniset käytössä. Kohta kulunu varmaan jo muovistakin läpi.. Tatsissa on kyllä mielestäni tajuton ero esim nyt vaikka niihin punaisiin. Punaiset on aika löysät ja tunnottomat. Ne vie sen iskun ihan huomaamatta loppuun. Sinisillä saa hyvin treenailtua sitä peräänkuulutettua voimaa ja kestävyyttä jalkoihin. Siniset sopii mun mielestä myös oikein hyvin sinkku-soitteluun.

poopi
04.06.2011 15:48:59

Täältä ääni myös sinisille. Aluksi alle meni punaiset joilla oli helppo vetää tuplaiskuja todella nopeaan. Muuta käyttöä en niille sitten keksinytkään.

Vic Firth: Joo mulla kans siniset käytössä. Kohta kulunu varmaan jo muovistakin läpi.. Tatsissa on kyllä mielestäni tajuton ero esim nyt vaikka niihin punaisiin. Punaiset on aika löysät ja tunnottomat. Ne vie sen iskun ihan huomaamatta loppuun. Sinisillä saa hyvin treenailtua sitä peräänkuulutettua voimaa ja kestävyyttä jalkoihin. Siniset sopii mun mielestä myös oikein hyvin sinkku-soitteluun.

Hei vaan, jopas lähti!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti