Muusikoiden.net
04.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kannataako ostaa
1
Harrastaja1234
08.04.2011 08:17:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En soita rumpuja hirveenä vain harrastelia ja ajattelin hommata tuplapedaalin mutta en tiedä minkälainen se piätäisi olla. Minulle on kyllä mutten ihan sama minkälainen se on kunhan se toimii ( ei mikään ammattikäyttäjä) Sen ei saa olla kallis ja törmäsin thomaninn verkko kaupassa tähän MILLENIUM PD-669 STAGE DOPPELFUßPEDAL kannataako edes harrastelian soittaa. Soitan ehkä kerran viikossa koska asun rivitalossa niin rummut eivät ole kotona. Kertoka.

Strumbali
08.04.2011 08:36:05

Harrastelijalle ehkä mieluummin jonkun isomman merkin (Pearl, Yamaha, Tama) halvemman sarjan tuplapedaali käytettynä. Pikaisesti vilkaisin muusikoiden.netin torin hintoja ja vertasin tuohon Milleniumin hintaan, niin jouituisit tuplaamaan myös budjettisi (= yli 100 euroa). Katsoisin ehkä semmoisen pedaalin, missä on ne metallilevyt polkimien alla. Se tuo tukevuutta jonkin verran.

Mähän sanoin, että sä sanoit.
janneto
08.04.2011 11:26:25

Käytetyn ostamisessa on sekin hyvä puoli että saa paremmin rahansa takaisin jos kapine jää tarpeettomaksi.

Omista rumpukamoista lähes kaikki on ostettu käytettynä ja rahaa on säästynyt varmasti.

www.captaincougar.net
Strumbali
08.04.2011 12:31:17 (muokattu 08.04.2011 12:31:44)

Ups, väärä ketju, ei pedaalin....

Mähän sanoin, että sä sanoit.
Zantso
10.04.2011 11:38:22

Mitään missä lukee millenium ei kannata ostaa

Ensin kitarasta voidellaan kielet öljyllä, sitten ne sytytetään tuleen, jonka jälkeen sitä skebaa soitetaan omalla kielellä.
joonama
10.04.2011 13:49:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zantso: Mitään missä lukee millenium ei kannata ostaa

Olen tämän väitteen kanssa vahvasti eri mieltä.

Mutta aloittajan kysymän polkimen sinkkuversio taisi olla oppilaallani aluksi, ja se oli todella oudon tuntuinen. Samaten se "pro"-tuplamalli (PD-222), joskin sen olisi varmaankin saanut säätämällä edes jotenkin käyttökelpoiseksi. Eli Millenium-merkkiset bassorummun polkimet jättäisin ostamatta.

Minultakin sama laulu: samaan rahaan saa (ainakin pienellä odottelulla) torilta käytetyt pedaalit, jotka ajavat asiansa paremmin.

Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
hansakemanelius
10.04.2011 14:04:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on sähkösetissä Millen haitsuständi, ja vielä ehjä. Tosin sitä ei ole roudattu ympäri maailmaa...

Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
Nolte
10.04.2011 14:09:50

Mulla on sähkösetissä Millen jakkara, ja vielä ehjä. Tosin sitä ei ole roudattu ympäri maailmaa...

löfngöklasjdfölJDFSDN

Tätä en allekirjoita!
Zantso
10.04.2011 17:52:44

Mulla oli kyseinen pedaali joskus aikoinaan. Hajosi kuukauden sisään, jouset napsahti poikki ja ruuvit jämähti paikoilleen tai meni poikki.

Ensin kitarasta voidellaan kielet öljyllä, sitten ne sytytetään tuleen, jonka jälkeen sitä skebaa soitetaan omalla kielellä.
ferodoz
12.04.2011 19:44:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turkishin Millenium sarja on ihan jees. ;)

Thomas Lee Bass - Saint of Los Angeles
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti