Muusikoiden.net
09.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ddrum red shot trigit
1
Ösmö
28.03.2011 16:10:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hola! Onkos näistä Ddrumin halvemmista triguleista mitään tietoa. Oma Ddrum Pro kick trig hajos ja muutenki oon rumpuosaa ostamasa köyhänä opiskelijana. Ois kiva saada tietoa siitä tekeekö näillä mitään vai joutuuko käyttään viimesetki Nuudeli ja tupakkirahat paremman triggelin ostamisee?

Raato vie se on perkele nii että ku minä tuun paikalle nii ei hilijaa osata olla. SOITTO KÄY KU VIIMOSTA PÄIVVÄÄ
Strumbali
29.03.2011 09:31:28 (muokattu 29.03.2011 09:37:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se Red Shotin basaritriggeri on ajateltu niihin vanhemman mallisiin siivellisiin basariruuveihin. Se on oikeasti hankala jos ei mahdoton saada (joihinkin)uudempiin basareihin paikalleen. http://en.woodbrass.com/images/wood … ass/DDRUM+RED+SHOT+TRIGGER+KICK.JPG

Mähän sanoin, että sä sanoit.
JanneO
29.03.2011 11:35:47

Strumbali: Se Red Shotin basaritriggeri on ajateltu niihin vanhemman mallisiin siivellisiin basariruuveihin. Se on oikeasti hankala jos ei mahdoton saada (joihinkin)uudempiin basareihin paikalleen. http://en.woodbrass.com/images/wood … ass/DDRUM+RED+SHOT+TRIGGER+KICK.JPG

eiköhän tuo kokolailla kaikkiin yleisimpiin bassareihin käy. Siivellä tai ilman.

Strumbali
29.03.2011 12:17:15 (muokattu 29.03.2011 12:19:07)

JanneO: eiköhän tuo kokolailla kaikkiin yleisimpiin bassareihin käy. Siivellä tai ilman.
Ongelma on siinä, että "joissain" basareissa viritysruuvin pää ei tule vanteen reunan tasalle, kuten aikaisemmassa kuvassa, vaan tappi jää sinne "syvemmälle" ja siihen ei pysty tuota triggeriä kiinittämään. Näissä basareissa ei ole siipiruuvia. Onneksi. : ) Esim. Starclassicin basariin tuo ei "heittämällä" mene.

http://www.tamadrum.co.jp/product/u … at.php?id=121&cp_id=101&year=2011#5 (claw hooks)

JanneO
29.03.2011 14:35:33

Strumbali: Ongelma on siinä, että "joissain" basareissa viritysruuvin pää ei tule vanteen reunan tasalle, kuten aikaisemmassa kuvassa, vaan tappi jää sinne "syvemmälle" ja siihen ei pysty tuota triggeriä kiinittämään. Näissä basareissa ei ole siipiruuvia. Onneksi. : ) Esim. Starclassicin basariin tuo ei "heittämällä" mene.

http://www.tamadrum.co.jp/product/u … at.php?id=121&cp_id=101&year=2011#5 (claw hooks)

Aivan totta, olet oikeassa.

moderndrummer88
29.03.2011 14:41:36

Ihan sama juttu on monissa Sonorinkin seteissä

JanneO
29.03.2011 15:42:44

muistelin että tuo shottitrigu kiilautuisi siihen vanteeseen, riippumatta siitä claw:sta, mutta eihän se näin ollutkaan.
Meneehän esim tomeissa se ruuvi sinne kanttiin alemmas kuin se reuna, mutta tuossa basarissa se on niin syvässä että varmaan nostaa sen superlonin sieltä kalvosta ilmaan jos tuolla basarin ruuvilla sen yrittää kiristää.

Strumbali
29.03.2011 18:09:40

Ne tomitriggerit on erilaisia. Oon minä jonkun keikan soittanut kokonaisella ja toimivalla red shot setillä, mutta en muista millään, että mikä rumpusetti oli käytössä. Red Shotit on ihan ok, jos tietää, että ne pelittää rumpusetin kanssa ja ne saa hyvin istumaan paikalleen. Nopeammasta basaroinnista yms. en osaa sanoa että onko triggautumisongelmia tms.

darkus
29.03.2011 19:27:31 (muokattu 29.03.2011 19:28:48)

En suosittele ostamaan tota Redshot Basaritrigua.
Meillä on tomeille redshotteja, ja ne toimii siinä ihan hyvin, mutta snarelle ja basarille ollaan käytetty noita Akoustic Pro versioita.

Ne ottaa häiriöääniä 5 kertaa vähemmän ja triggaa tarkemmin, ja kestää pidempään.
Noita redshotteja oon joutunu korjailemaan parikertaa.

Miten se sun pro trig hajos?

Noita vaahtomuovi sensoreita saa thomannilta erikseen, ei kannata sen takia ostaa uutta. Sen vaihtaminen on 5min homma ja taas pelittää.

Im the future breed, evil and mean, a fucking killing machine.
Ösmö
31.03.2011 00:27:45

darkus: En suosittele ostamaan tota Redshot Basaritrigua.
Meillä on tomeille redshotteja, ja ne toimii siinä ihan hyvin, mutta snarelle ja basarille ollaan käytetty noita Akoustic Pro versioita.

Ne ottaa häiriöääniä 5 kertaa vähemmän ja triggaa tarkemmin, ja kestää pidempään.
Noita redshotteja oon joutunu korjailemaan parikertaa.

Miten se sun pro trig hajos?

Noita vaahtomuovi sensoreita saa thomannilta erikseen, ei kannata sen takia ostaa uutta. Sen vaihtaminen on 5min homma ja taas pelittää.

joo justii toi sensori räjähti atomeiksi triggerin ollessa liian löysällä tms. pääsi täräjämään piuhat irti. Elikkäs tuo piku hälpäke Ddrumilta on justii se nimenomanen sensori. Perkule

Raato vie se on perkele nii että ku minä tuun paikalle nii ei hilijaa osata olla. SOITTO KÄY KU VIIMOSTA PÄIVVÄÄ
JanneO
31.03.2011 08:33:54

Ösmö: joo justii toi sensori räjähti atomeiksi triggerin ollessa liian löysällä tms. pääsi täräjämään piuhat irti. Elikkäs tuo piku hälpäke Ddrumilta on justii se nimenomanen sensori. Perkule

noita sensoreita saa tosiaan uusia esim sieltä thomannilta, mutta myös suomesta smi:ltä, tai musiikkiliikkeistä ketkä pearlia myyvät. Jos en väärin muista, niin hinta tuolle on jossain 9 - 12 euron välissä.
Halvempi kuin huono trigu.
Tee-Se-Itse-menetelmällä saat vaihdettua piuhatkin tuohon, jos pelkkä piuha on mennyt poikki?

Ösmö
01.04.2011 16:59:12

JanneO: noita sensoreita saa tosiaan uusia esim sieltä thomannilta, mutta myös suomesta smi:ltä, tai musiikkiliikkeistä ketkä pearlia myyvät. Jos en väärin muista, niin hinta tuolle on jossain 9 - 12 euron välissä.
Halvempi kuin huono trigu.
Tee-Se-Itse-menetelmällä saat vaihdettua piuhatkin tuohon, jos pelkkä piuha on mennyt poikki?

piuha oli irronnu, kolvasin takas mutta sensori on kans paskana jostai syystä. Testailin kolvauksen jälkee nii otti vaan tosi kovia iskuja eli triggauksen pääkäyttö tarkoitus ei oikee ollu toimiva :D

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti