Muusikoiden.net
03.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Millenium rumpupussit
1
Rumpalisti
21.02.2011 20:55:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan kellään kokemusta Milleniumin rumpupusseista? Kestävyys jne. Tarkoitus olisi hommata halvat pussit omille pöntöille. Satunnaisesti noita saatan joskus keikoille kuskata. Kerran tai kaksi vuodessa, eli koville eivät joutuisi. :)

Toisena huolenaiheena on noiden koko. Minun toisessa setissä tomit on syvää mallia, ja nuo pussien koot jää syvyyssuunnassa 2 tuumaa liian pieneksi. Kuinka väljiksi nuo pussit on mitoitettu? Jääkö sitten liian väljäksi muuten jos ottaa jokaiselle tomille tuumaa isomman pussin.

Kiitoksia etukäteen asiallisista vastauksista. :)

Jo vuosia päämäärätöntä paukuttamista... :)
Speedy
21.02.2011 21:07:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpalisti: Onkohan kellään kokemusta Milleniumin rumpupusseista? Kestävyys jne. Tarkoitus olisi hommata halvat pussit omille pöntöille. Satunnaisesti noita saatan joskus keikoille kuskata. Kerran tai kaksi vuodessa, eli koville eivät joutuisi. :)

Toisena huolenaiheena on noiden koko. Minun toisessa setissä tomit on syvää mallia, ja nuo pussien koot jää syvyyssuunnassa 2 tuumaa liian pieneksi. Kuinka väljiksi nuo pussit on mitoitettu? Jääkö sitten liian väljäksi muuten jos ottaa jokaiselle tomille tuumaa isomman pussin.

Kiitoksia etukäteen asiallisista vastauksista. :)

Mulla on noita Tour malleja, toinen setti kulkee keikoillakin noissa.. Tosin sillon vain jos ne kulkee omassa autossa.. Keikkabussiin en mitään pusseja uskalluttaisi. Toureissa on se vahvikelevy ylä ja alapuolella. Kokojen puolesta en osaa sanoa, mutta leveyssuunnassa aika passelit.. Hinta/laatu suhde mun mielestä kohdallaan..;)

"All I think about is time and groove" J. Porcaro
ferodoz
21.02.2011 21:15:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajattelin tässä lähiaikoina tilata itselle kans noi Tour mallit. Tolle mun setille on tosi vaikee löytää järkihintaan caseja, niin vois kokeilla näitä kyllä.

T-Bone - Saint of Los Angeles
Sonormies
21.02.2011 22:52:05

Ostin pari vuotta sitten Milleniumin halvimman pussisarjan. Ihmettelen itsekin, kuinka hyvin ovat palvelleet. Henkilöautolla kuskailen settiä. Ei ole vielä minkäänlaisia ikääntymisen oireita eli vetoketjut ym. toimivat kuin uusina, vaikka jonkin verran pussukat ovat olleet tosikäytössä. Hinta-laatusuhde tosiaan pelaa.

Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
janneto
22.02.2011 06:30:12

Kalliimpi malli jossa on vahvikelevyt on todella hyvä hinta-laatusuhteeltaan. Vetskarit ovat niin kuin pusseissa aina heikko kohta mutta pehmustus on hyvä. Hakkaa 6-0 esimerkiksi Gewan halvimman sarjan ( ei SPS ).

www.captaincougar.net
kimizu
22.02.2011 11:44:32

Tourit on ihan jees, ne halvemmat pussukat toimii pölysuojina ja satunnaisessa kuljettelussa.

"Its a matter of taste. Taste is a matter of personality. There is bad taste and my taste, which is good off course..."
Wilko
22.02.2011 13:37:44 (muokattu 22.02.2011 13:49:01)

Mulla on käytössä tällaset http://www.thomann.de/fi/millenium_tour_drum_bag_set_fusion_1.htm ja hyvin ovat kestäneet parisenkymmentä roudausta, pussit ovat kuosissa ja vetoketjut ehjinä.
Tuota 2 tuumaa syvempien tomien mahtumista epäilen kyllä vahvasti, eipä noissa mun mielestäni paljon väljää jää syvyyssuunnassa, leveydeltäänkin ovat melko jämptit esim. lattiatomi ei mahdu jalkoineen pussiin. Silti ihan OK ostos tällaiselle harrastelijalle joka itse kantaa kamojaan treenis-peräkärry-keikkamesta väliä.
Niin, ja Rumpalistin kysymykseen jääkö liian väljäksi jos ottaa jokaiselle tomille tuumaa isomman pussin vastaan, että ei jää. Mulla on etutomit ja bassari tuuman verran matalammat kuin kuljetuspussit ja eivät ne mitenkään "hölsky"

Lisää balanssia!!!
Ernesti
26.02.2011 10:19:13

Mulla kans ne milleniumin halvimmat säkit, ihan jees ne on. Basarin pussista on sieltä sisältä se kangas tainnu vähän revetä.. Ja sit miten ne suojaa, jumalauta jos ton enemmän tarvii rumpuja suojata niin niiden heittely ja murjominen kannattanee lopettaa.

kimizu
26.02.2011 16:25:10

Ernesti: Mulla kans ne milleniumin halvimmat säkit, ihan jees ne on. Basarin pussista on sieltä sisältä se kangas tainnu vähän revetä.. Ja sit miten ne suojaa, jumalauta jos ton enemmän tarvii rumpuja suojata niin niiden heittely ja murjominen kannattanee lopettaa.

Ernesti ei liene juuri keikkaillut ja kuljettanut kamojaan esim. peräkärryssä tai bussin perässä satoja kilometrejä kelissä kuin kelissä? Jos olisit niin tietäisit, ettei niissä hommissa tahdo kestää edes Hardcaset, saati ohuet kangaspussit. Tai kestäähän ne pussukat mutta rummut niiden sisällä ei. Muutaman tonnin settiä kannattaa suojata.
Omaan roudailuun ja kevyeen kuljetteluun ja säilytykseen pussit on ihan passelit.

Vertaa lippalakki/fillarikypärä, kumpi halkeaa kun sen paiskaa asfalttiin? Kumpi suojaa sisältöään vaikka halkeaakin? Onko lippis turvallisempi kuin kypärä koska se ei ota itseensä asfalttikontaktista?

"Its a matter of taste. Taste is a matter of personality. There is bad taste and my taste, which is good off course..."
markkuliini
26.02.2011 21:32:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ernesti: Mulla kans ne milleniumin halvimmat säkit, ihan jees ne on. Basarin pussista on sieltä sisältä se kangas tainnu vähän revetä.. Ja sit miten ne suojaa, jumalauta jos ton enemmän tarvii rumpuja suojata niin niiden heittely ja murjominen kannattanee lopettaa.

-psykoottisesti- MMUAAHHABUAAHAHHOHAA-AAA-A-a-a....a.
Juu, ei mulla muuta. :D

Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Sonormies
26.02.2011 22:08:08

-surullisesti- HOH-hoijaa-aa-a.

Henkilöautossa omin käsin roudailtuna halvat pussit ajavat asiansa hyvin. Keikkabussissa roudareiden käsittelyssä ei. Siihen tarpeeseen kannattaa hankkia kovat caset.

HOH-hoijaa.

Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Rumpalisti
13.01.2012 18:48:45

Tulipa sitten viimeinkin tilattua pöntöille pussit, kun sen verran noita nyt joutuu kuskailemaan ees taas.

Tilasin sitten nuo Milleniumin pussit. Aloitusviestissä kyselin noiden pussien koosta. Mun setissä nuo tomien koot menee käsi kädessä syvyyden kanssa, eli esim. 13 x 13 (halk.x syv.). Tuolle koolle tilasin 14 x 12 pussin, ja hyvin sopi. Eli tuuman syvempi rumpu sopii noihin pusseihin. Leveyssuunnassa jäi tietysti vähän välystä. Tiedoksi siis muillekkin. ;)

Jo vuosia päämäärätöntä paukuttamista... :)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti