Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5372 373 374 375 376411 412 413 414 415
Kimd
09.09.2017 17:14:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Premier heritage club setti (Made in England)
 
Ei irtoa
Velli
09.09.2017 18:02:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimd: Premier heritage club setti (Made in England)
 
Hienoa! Olikos nämä niitä Artist-sarjan clubisettejä (badgessa lukee Artist). Mulla on itellä XPK Club kit:
 
https://www.pearldrummersforum.com/ … achmentid=341604&stc=1&d=1231640658
 
Tuo setti on ollut monessa tilanteessa hengenpelastaja, jos esiintymislava on ollut postimerkin kokoinen tai kokoonpano kevyehkön akustinen. Itselleni huomattavasti mieluisampi vaihtoehto kuin cajon. Tilaa setti vie n. 1,5mx1m ja noilla voi soittaa kuin oikeilla rummuilla. Jos meininki yltyy rokkenrolliin, niin nämä pysyvät menossa mukana toisin kuin cajon.
 
Kimd
09.09.2017 18:54:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Hienoa! Olikos nämä niitä Artist-sarjan clubisettejä (badgessa lukee Artist). Mulla on itellä XPK Club kit:
 
https://www.pearldrummersforum.com/ … achmentid=341604&stc=1&d=1231640658
 
Tuo setti on ollut monessa tilanteessa hengenpelastaja, jos esiintymislava on ollut postimerkin kokoinen tai kokoonpano kevyehkön akustinen. Itselleni huomattavasti mieluisampi vaihtoehto kuin cajon. Tilaa setti vie n. 1,5mx1m ja noilla voi soittaa kuin oikeilla rummuilla. Jos meininki yltyy rokkenrolliin, niin nämä pysyvät menossa mukana toisin kuin cajon.

 
Itseasiassa aloin tässä selvittelemään mitä sarjaa nämä on. Badgessä lukee pelkkä iso P sekä Premier England. Punainen viiva ympäri badgen. En löytänyt ainakaan suoraan samanlaisia. Visuaalisena erona sinun settiisi on lakatut rungonväriset bassarin vanteet
 
Ei irtoa
Velli
09.09.2017 19:21:26 (muokattu 09.09.2017 19:22:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimd: Itseasiassa aloin tässä selvittelemään mitä sarjaa nämä on. Badgessä lukee pelkkä iso P sekä Premier England. Punainen viiva ympäri badgen. En löytänyt ainakaan suoraan samanlaisia. Visuaalisena erona sinun settiisi on lakatut rungonväriset bassarin vanteet
 
Ahaa, olisiko se näitä uudempia:
 
http://www.urban75.org/blog/wp-cont … 2012/10/premier-artist-heritage.jpg
 
Stoalainen
09.09.2017 20:25:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tama SLB Big Black Steel 14"x8" virveli.
 
Groove ratkaisee
Kimd
09.09.2017 20:57:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Ahaa, olisiko se näitä uudempia:
 
http://www.urban75.org/blog/wp-cont … 2012/10/premier-artist-heritage.jpg

 
Badge näyttäis olevan sama. Luulin että uudemmat tehtiin vain Taiwanissa
 
Ei irtoa
Bullitt
09.09.2017 21:43:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Hienoa! Olikos nämä niitä Artist-sarjan clubisettejä (badgessa lukee Artist). Mulla on itellä XPK Club kit:
 
https://www.pearldrummersforum.com/ … achmentid=341604&stc=1&d=1231640658
 
Tuo setti on ollut monessa tilanteessa hengenpelastaja, jos esiintymislava on ollut postimerkin kokoinen tai kokoonpano kevyehkön akustinen. Itselleni huomattavasti mieluisampi vaihtoehto kuin cajon. Tilaa setti vie n. 1,5mx1m ja noilla voi soittaa kuin oikeilla rummuilla. Jos meininki yltyy rokkenrolliin, niin nämä pysyvät menossa mukana toisin kuin cajon.

 
Minkä kokoisilla basareilla tällaiset on? Itse olen joskus soittanut jollain kovasti saman näköisillä Premiereillä ja jäi mieleen tosiaan että olivat kovinkin tuhdin ja hyvän kuuloiset pieneen kokoon nähden. Tuo setti jolla itse soittelin oli muistaakseni 18" basarilla, värinä tyylikäs hopeasparkle.
 
"Yhdistelmä nyt voitolla kakka" - haitaripartio
Kimd
09.09.2017 22:10:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Minkä kokoisilla basareilla tällaiset on? Itse olen joskus soittanut jollain kovasti saman näköisillä Premiereillä ja jäi mieleen tosiaan että olivat kovinkin tuhdin ja hyvän kuuloiset pieneen kokoon nähden. Tuo setti jolla itse soittelin oli muistaakseni 18" basarilla, värinä tyylikäs hopeasparkle.
 
Nämä on 20x8, mutta muitakin kokoja saa
 
Ei irtoa
Velli
10.09.2017 06:43:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimd: Badge näyttäis olevan sama. Luulin että uudemmat tehtiin vain Taiwanissa
 
Joo niin ne tehdäänkin (tuo linkin setti on siis taiwanilainen). Tsekkaa basarin jalat. Onko ne tuolllaiset vintagetyyliset, jotka tuossa taiwanin setissä on, vaiko vanhemman tyyliset (made in England).
 
Kimd
10.09.2017 10:00:14 (muokattu 10.09.2017 10:10:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Joo niin ne tehdäänkin (tuo linkin setti on siis taiwanilainen). Tsekkaa basarin jalat. Onko ne tuolllaiset vintagetyyliset, jotka tuossa taiwanin setissä on, vaiko vanhemman tyyliset (made in England).
 
Kyllä ne taitaa taiwanissa tehdyt olla. Jalat on samanlaiset. Lisäksi tämän threadin lopussa selitystä badgestä http://www.drummerworld.com/forums/showthread.php?t=116638
 
Olisko ehdotusta settiin sopivasta virvelistä?
 
Ei irtoa
Velli
10.09.2017 13:52:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimd: Kyllä ne taitaa taiwanissa tehdyt olla. Jalat on samanlaiset. Lisäksi tämän threadin lopussa selitystä badgestä http://www.drummerworld.com/forums/showthread.php?t=116638
 
Olisko ehdotusta settiin sopivasta virvelistä?

 
Oolrait, varmaan kuitenkin ihan ok ovat nuo taiwanilaisetkin. Ite oon käyttänyt samoja snareja, mitä "isonkin" setin kanssa. Välillä oon käyttänyt setin omaa 13" virveliä, mutta se on selvästi setin heikoin lenkki.
 
Velli
10.09.2017 13:57:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Minkä kokoisilla basareilla tällaiset on?
 
Joo koko on tosiaan 20"x8". Silloin kun ensimmäiset XPK club kitit ja sen jälkeiset Artist club kitit tulivat, oli 20"x8" ainoa koko. Taiwan-aikakaudesta en tiedä. Siellä saattaa olla muitakin kokoja.
 
Kimd
10.09.2017 16:50:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Oolrait, varmaan kuitenkin ihan ok ovat nuo taiwanilaisetkin. Ite oon käyttänyt samoja snareja, mitä "isonkin" setin kanssa. Välillä oon käyttänyt setin omaa 13" virveliä, mutta se on selvästi setin heikoin lenkki.
 
Liekkö runko koivua? Nuo menee treeneihin ja ehkä joskus jollekkin pienelle keikalle joten niihin paremmin kuin hyvin. Taidan etsiä jonkun hiljaisemman puuvirpan tuohon, jotenkin supran klangi ei sovi
 
Ei irtoa
Velli
10.09.2017 18:02:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimd: Liekkö runko koivua? Nuo menee treeneihin ja ehkä joskus jollekkin pienelle keikalle joten niihin paremmin kuin hyvin. Taidan etsiä jonkun hiljaisemman puuvirpan tuohon, jotenkin supran klangi ei sovi
 
En tiedä yhtään noiden taiwanilaisten puulajeista. Omat XPK:ni ovat koivun ja eucalyptuksen sekoitusta (sisä- ja ulkoviilut koivua ja keskellä eucalyptusta).
 
Ruutikallo
11.09.2017 04:11:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimd: Premier heritage club setti (Made in England)
 

 
Ei muuten yhtn huonompi ostos, jos minulta kysytään.
Varsinainen ahtaiden mestojen "pelastaja" ja kyllä, bassari todellakin kuulostaa bassarilta.
 
Kun itse tuon setin hommasin niin olin siinä uskossa että olisi Taiwan made, vaan eipäs se sittenkään ole.
 
JA tuolla jossin kohdin materiaalista kyseltiin, niin koivua nämä.
 
tassu10
16.09.2017 14:57:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ludwig Classic Maple Fab Four, Black Oyster 14"x22", 9"x13", 16"x16" ,6,5"x14"
Kiitos Hollmi!
 
hollmi-5
16.09.2017 19:08:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tassu10: Ludwig Classic Maple Fab Four, Black Oyster 14"x22", 9"x13", 16"x16" ,6,5"x14"
Kiitos Hollmi!

 
Olkaatten hyvä. On kyllä todella hienosoundinen setti. Se on Suurlähettiläiden rumpalilla ollut uutena ja siellä keikalla sitä kuuntelin yleisön joukossa. Sitten viime sunnuntaina ostajakandi soitti ja kuuntelin edestä. Melkein jo vedin myynnistä, mutta kun noita on muutenkin liikaa...
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Michajahu
20.09.2017 10:40:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noin 10 minuuttia kerkesi torilla ilmoitus vanheta kun nappasin Worldmaxin hammered brass snaren kotiin. :)
 
Krice
22.09.2017 13:09:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin mielestäni aika fiksua rumpukamaa. F-Musiikilla oli tarjouksia, kaikki hankkimani tuotteet oli vieläpä tarjouksessa. Tomeihin ostin Evansin hydraulic-kalvot, jotka toimii paremmin kuin Ambassador coatedit. Hydraulic irroittaa enemmän alataajuuksia tomista, virvelin mattokin on sitä mieltä. Laitoin silti vielä Aquarianin studiorenkaat molempiin tomeihin. Ostin niitä 6kpl 13" kokoisina ja laitoin loput 5kpl virvelin päälle moongel-napin sijasta.
 
Lisäksi ostin 16" Sabian AAX fast crashin. Ei ihan paper thin, mutta pärisee helposti ja tuntuu aika taipuisalta. Vispasin chinan menemään setistä ja siirsin 14" pst crashin toiselle puolelle.
 
Kapulaosastolta Promarkin lightning rodit. Niissä on 7 isompaa tikkua, hot rodissa on 19 ohuempaa. Vähän tukevamman iskun niillä saa kuin hot rodilla.
 
jarome
22.09.2017 14:28:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Ostin mielestäni aika fiksua rumpukamaa. F-Musiikilla oli tarjouksia, kaikki hankkimani tuotteet oli vieläpä tarjouksessa. Tomeihin ostin Evansin hydraulic-kalvot, jotka toimii paremmin kuin Ambassador coatedit. Hydraulic irroittaa enemmän alataajuuksia tomista, virvelin mattokin on sitä mieltä. Laitoin silti vielä Aquarianin studiorenkaat molempiin tomeihin. Ostin niitä 6kpl 13" kokoisina ja laitoin loput 5kpl virvelin päälle moongel-napin sijasta.
 
Lisäksi ostin 16" Sabian AAX fast crashin. Ei ihan paper thin, mutta pärisee helposti ja tuntuu aika taipuisalta. Vispasin chinan menemään setistä ja siirsin 14" pst crashin toiselle puolelle.
 
Kapulaosastolta Promarkin lightning rodit. Niissä on 7 isompaa tikkua, hot rodissa on 19 ohuempaa. Vähän tukevamman iskun niillä saa kuin hot rodilla.

 
Mikset sä soita pahvilaatikoihin?
 
time decorating
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5372 373 374 375 376411 412 413 414 415

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «