Muusikoiden.net
08.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: bd USA:sta Suomeen?
1
tito
08.12.2010 21:44:50 (muokattu 08.12.2010 21:47:39)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hep, onkohan kenelläkään kokemusta isokokoisista tilauksista Jenkkilästä? Mulla olis kiikarissa 24" bassorumpu (sattuis natsaamaan oman setin pintaviiluun, hinta on halpa jne, muutenhan ei tässä olis mitään järkeä). Kaveri USA:n päässä kyselee mikä olisi järkevin rahtivaihtoehto, kun ei ole kuulemma aijemmin Eurooppaan lähetellyt.

USPS ei näytä ottavan noin suurta paketia. UPS ja joku toinen rahtiyritys antoi nettilaskurillaan hinta-arvioksi jotain 700 dollarista ylöspäin, huhhuh. Oletteko siis saaneet settejä tai isoja rumpuja jenkkilästä järkevillä rahtikustannuksilla ja miten, hollmi ja muut ebayn konkarit?

taas on tänään
Velli
08.12.2010 21:51:00

22" basari tulee vielä suht edullisesti (n. 150-200 dollaria). Halvin rahti, mitä olen 24" basarille nähnyt, oli jotain 500 dollarin pinnassa. 24" menee juuri kokorajoitusten yli
ja on sen vuoksi niin kallis lähettää.

tito
08.12.2010 23:34:19

Thanks Velli infosta. Näinhän se sitten mene, pahus sentään. Jää kyllä kaupat väliin.

taas on tänään
Bobana
09.12.2010 12:02:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kyllä tulee basarille hintaa kun lyödään alvit ja tullimaksut poskettoman rahdin päälle.

Halvin ja kätevin tapa olisi myyjän kysyä joltain paikalliselta musaliikkeeltä että josko suostuisivat lähettämään sen muutaman kympin korvausta vastaan. Heillä kun on sopimukset jo valmiina kuriirien kanssa jollon paketit on PALJON halvempia.

24" basari tuli saksasta ja myyjä väitti rahtien olevan yli 200€ ja tottakai kieltäydyin ja patistin paikalliseen musaliikkeeseen josta se tuli 74€:lla. Aika paljon silti mutta paljon kohtuullisempaa.

Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
welho
09.12.2010 12:15:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän sieltä jengi roudaa konteittain tavaraa suomeen.. Jos sais sen vaikka jonku konttiin tai tuontiauton tms. kyytiin kohtuukorvauksella! Harmi kun ei oo just antaa kenenkään yhteystietoja, mutta tsekkaileppa huvikses firmoja jotka tuo jenkkiautoja tännepäin!

bailaamisen ammattilainen!
Bobana
09.12.2010 16:14:08

welho: Kyllähän sieltä jengi roudaa konteittain tavaraa suomeen.. Jos sais sen vaikka jonku konttiin tai tuontiauton tms. kyytiin kohtuukorvauksella! Harmi kun ei oo just antaa kenenkään yhteystietoja, mutta tsekkaileppa huvikses firmoja jotka tuo jenkkiautoja tännepäin!

Noniinnojoo tietenkin. Siis tämä firma: http://www.amercars.com/

mustang 66
10.12.2010 19:35:16 (muokattu 10.12.2010 19:38:59)

mulla tuli maksaan jenkeistä setti tulleineen alveineen muistaakseni 500-600€ ja tulihan siinä 65 kiloa rojua.hardwaret,26" basari,13"etutomi,16"lattiatomi ja 14"x6,5" virveli.toissa syksynä ja toki dollarin kurssi oli sillon aika alhaalla.liikkeestä tuli mulle setti.kannattaa selvitellä eri vaihtoehtoja kyllä.kuulostaa se 500 mun mielestä aika suolaselta.mulla tuli fedex:illä jos niissä nyt on mitään eroa.?

http://www.youtube.com/watch?v=HKGiOY72ru4
Bobana
10.12.2010 21:20:05

mustang 66: mulla tuli maksaan jenkeistä setti tulleineen alveineen muistaakseni 500-600€ ja tulihan siinä 65 kiloa rojua.hardwaret,26" basari,13"etutomi,16"lattiatomi ja 14"x6,5" virveli.toissa syksynä ja toki dollarin kurssi oli sillon aika alhaalla.liikkeestä tuli mulle setti.kannattaa selvitellä eri vaihtoehtoja kyllä.kuulostaa se 500 mun mielestä aika suolaselta.mulla tuli fedex:illä jos niissä nyt on mitään eroa.?

Tietenkin vaikuttaa setin arvo myös veroihin junou. Eli ei oo sama 500€ basarilla ja 6000€ DW setillä.

Velli
10.12.2010 21:48:23

Bobana: Tietenkin vaikuttaa setin arvo myös veroihin junou. Eli ei oo sama 500€ basarilla ja 6000€ DW setillä.

Siis veroprosentti on toki sama. Absoluuttinen vero, eli summa joka maksetaan, tietenkin vaihtelee. Tätä ilmeisesti tarkoitikin?

Bobana
10.12.2010 22:56:00

Velli: Siis veroprosentti on toki sama. Absoluuttinen vero, eli summa joka maksetaan, tietenkin vaihtelee. Tätä ilmeisesti tarkoitikin?

Juum. hölömö. : )
Kyllä kukkaro köyhtyy erilailla 6000 setistä kun 500 basarista.

mustang 66
11.12.2010 11:46:16

Joo tottahan se vaikuttaa minkä arvosta kamaa tulee.jos nyt en ihan väärin muista niin se vero oli tavaran hinta ja rahti+vero olisko se ollu jotain 23,5%.tai niillä main.voin tarkistaa vielä sen

http://www.youtube.com/watch?v=HKGiOY72ru4
Velli
11.12.2010 15:38:56

mustang 66: jos nyt en ihan väärin muista niin se vero oli tavaran hinta ja rahti+vero olisko se ollu jotain 23,5%.tai niillä main.voin tarkistaa vielä sen

Tulli 3,5% (muistaakseni) ja ALV 23%. Hyvinkin tarkan tuloksen saa, kun laskee ostohinta+rahti x 1,27.

Bobana
11.12.2010 16:52:13

Velli: Tulli 3,5% (muistaakseni) ja ALV 23%. Hyvinkin tarkan tuloksen saa, kun laskee ostohinta+rahti x 1,27.

Aha. Toi kaava täytyy muistaa.

sahkuifk
12.12.2010 19:47:05

Kävin -09 Kanada/Usa tripillä ja toin rumpuja mukanani. Ostin liikkeestä tavarat monelle eri kuitille ja pyysin laittamaan niihin että rumputarvikkeita, tullissa oli sitten kuitteja millä näyttää ettei mikään ollut niin kallista...

Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin
henydrum
12.12.2010 20:47:44 (muokattu 12.12.2010 20:48:24)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sahkuifk: Kävin -09 Kanada/Usa:ssa tripillä. Hyihyi =) tullissa oli sitten kuitteja millä näyttää ettei mikään ollut niin kallista... Ai se käy noin helposti.

Sori, väsyttää hieman ja juttujen taso sitä luokkaa kuin myös ajatusmaailma. Piis änd lööv.

[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti