Muusikoiden.net
09.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Anatolian symbaalit?
1
bassman93
10.11.2010 23:41:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs olin suunnittelemassa uusien symbaalien laittoa, ja ehkä kokonaan merkin vaihtamista pois meinlistä, ja olen selaillut melkein kaikki valmistajat läpi kannesta kanteen ja tehnyt vertailuja valmistajien välillä ja tuotteiden välillä jo pitkän pitkän aikaa, mutta sitten eteen sattui tämä Anatolian. He tarjoavat kuulemma käsintehtyä B-20 valmisteista peltiä ihan pilkka hintaan, eikä muuten ainakaan minun korvaani kuulosta yhtään hassumaltakaan nuo Anatolianin värkit :D Tietysti tässä herää kysymys että onko tuohon hintaa tuota laatua tarjoavan yhdistyksen kamppeet sitten kestäviä? Jos jollakin on näistä Anatolianin värkeistä omakohtaista kokemusta niin laita ihmeessä infoa sitä janoavalle!

Jonne Konu~

joonama
11.11.2010 00:36:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Anatolian Ambient 14" Medium haitsu ja se on ollut käsittämättömän hyvä-ääninen pari. Ostin sen uutena pari-kolme vuotta sitten kun halusin halpaa reenihaikkaa, mutta kuitenkin käyttökelpoista. Taisi tuo olla halvin B20-seosta Thomannilla.

Kaikilla on omat mieltymyksensä, niin minulla tällä hetkellä ykköspari on kevyt (noh, medium-leimat) Formula 602, kakkosena on tiukka kilpailu Anatolianin ja 80-luvun Istanbulin ("Rock") välillä ja perää pitää kohtuu kevyt 70-luvun Avedis. Tämä siis K ja K-Custom kattauksen kanssa.

Sen verran on saman ääninen etten pysty sanomaan enkä muistamaan onko tässä näytteessä haikkana Anatolian. Luultavasti on mutta saattaa olla myös tuo Istanbul.
http://maihinnousu.net/s/8405

Siis täysin käyttökelpoinen peli, ja hintaansa nähden sanoisin erinomainen.

Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
bassman93
11.11.2010 22:21:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joonama: Mulla on Anatolian Ambient 14" Medium haitsu ja se on ollut käsittämättömän hyvä-ääninen pari. Ostin sen uutena pari-kolme vuotta sitten kun halusin halpaa reenihaikkaa, mutta kuitenkin käyttökelpoista. Taisi tuo olla halvin B20-seosta Thomannilla.

Kaikilla on omat mieltymyksensä, niin minulla tällä hetkellä ykköspari on kevyt (noh, medium-leimat) Formula 602, kakkosena on tiukka kilpailu Anatolianin ja 80-luvun Istanbulin ("Rock") välillä ja perää pitää kohtuu kevyt 70-luvun Avedis. Tämä siis K ja K-Custom kattauksen kanssa.

Sen verran on saman ääninen etten pysty sanomaan enkä muistamaan onko tässä näytteessä haikkana Anatolian. Luultavasti on mutta saattaa olla myös tuo Istanbul.
http://maihinnousu.net/s/8405

Siis täysin käyttökelpoinen peli, ja hintaansa nähden sanoisin erinomainen.

Ei kyllä enää innostais ostaa mitään symbaaleja jotka menevät parin viikon sisään säröille, köyhänä ja kipeänä opiskelijana ei oo varaa oikee minkäälaisiin töppäyksiin, mutta äänimaailma nuisa anatolianin värkeisä viehättää kyllä iha todenteolla!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti