Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Symbaalien kosteuden/kylmyyden kestäminen
1 2
Sonormies
12.09.2010 04:14:42 (muokattu 12.09.2010 15:03:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Markkuliini: En mä muuten, mutta yhden kerran täällä eräs mielipuoli alkoi lähettelemään mulle pikaviestejä joihin oli esim. mun osoitteen ottanut selville. Oli aika erikoista hommaa sillä kaverilla, ja olen vähän tuota omalla nimellä esiintymistä koettanut täällä vähentää.
 
Noi on kurjia juttuja. Kyllä sut kuitenkin aika helposti jäljittää kaikista (varsin asiapitoisista, mutta hauskoista) tarinoista täällä sivustoilla helposti. Toisaalta se antaa myös selkänojaa lausunnoillesi. Mulla on vähän sama tilanne. Kuuklesta löytyy helposti speksit etenkin, jos sattuu tietämään missä kunnassa virkani sattuu olemaan. Siksi täällä ei viitsi ihan sekopäiseksi heittäytyä (mitä nyt joskus kännipäissään :-)). Oon muuten sulle edelleen sen kaljan auki. Koska tulet naukkaamaan?
 
Edit: Niistä symbaaleista. Ei ne tosiaan niin kranttuja ole kuin kannut, mutta en kyllä - 20 C lämpötilassa krässejä rupeaisi kovalla kädellä pieksämään.
 
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Speedy
12.09.2010 10:54:38 (muokattu 12.09.2010 10:56:20)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies:
Edit: Niistä symbaaleista. Ei ne tosiaan niin kranttuja ole kuin kannut, mutta en kyllä - 20 C krässejä rupeaisi kovalla kädellä pieksämään.

 
Onko sillä väliä onko se kallis käsintaottu vai halpa rässätty... pitääkin koittaa ens kesänä pakkasilla tuota minun koe-kaniinina kärsinyttä halpis chinaa.. Se on kokenu mm. multapenkin, lakan hionnan, frisbiinä olon, porauksen/niittauksen... Nyt kun se on vielä polkastu ympäri niin siinä on kyllä oikeestaan ihan hyvä saundi... Mutta jos tieteen nimessä uhrais..=)
 
E: ja mikä ihmeintä, sei oo menny ees vielä rikki...!
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Kailis
13.09.2010 04:32:33 (muokattu 13.09.2010 04:35:03)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ois sit ehkä kandennu esiintyä esim. rumpusooloskaboissa vaikka Bonzo-hauva nimellä. Niitäkin kilipailuja varmaan muutamakin heikkopäinen on seurannut.
 
markkuliini
13.09.2010 12:33:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Ois sit ehkä kandennu esiintyä esim. rumpusooloskaboissa vaikka Bonzo-hauva nimellä. Niitäkin kilipailuja varmaan muutamakin heikkopäinen on seurannut.
 
Kiitos vaan, mutta en tarvi sulta vinkkejä. Täällä olen markkuliini. Ok?
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
13.09.2010 12:37:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Kiitos vaan, mutta en tarvi sulta vinkkejä. Täällä olen markkuliini. Ok?
 
Noh noh hauva! Paikka!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «