Muusikoiden.net
09.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: axis longboard A-L2
1
Beginneri
08.08.2010 20:04:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys! Tulin tälle foorumille utelemaan hieman varaosa/korjaus vinkkejä otsikon mukaisiin tupla speduihin. Eli ongelmana on kova tärinä/klappi ääni, jonka olen paikallistanut kuuluvan kannan alla olevasta kantapalasta. Eli väljyyttä ilmenee molemman puoleisissa pedaleissa, mutta varsinkin oikean puoleinen tärisee ja kolisee eikä tahdo enää edes ottaa komentoa vastaan heeltoe jutuissa. Olen myös huomannut, että oikeanpuoleisesta on kierteet menny kanta osan oikeasta sivuruuvista. Oisko vinkkejä mitä tehdä noille kantapaloille ja mistä saisin uuden ainakin tuolle oikeanpuoleiselle ku siitä kierteet jo menny. Samoin haluaisin hankkia noihin samanlaiset nuijat kun on X-L2 malleissa ku nois sonic beattereissa ei nyt sitä voimoo oikein löydy. Viimeisimpänä ja vähäisimpänä, mistä löytyisi nuita pehmuste tyynyi mitkä voi liimata noihin sonic beater nuijiin, ei nääs vanhat oikein enää auta.

henydrum
08.08.2010 20:13:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Beginneri: Tervehdys! Tulin tälle foorumille utelemaan hieman varaosa/korjaus vinkkejä otsikon mukaisiin tupla speduihin. Eli ongelmana on kova tärinä/klappi ääni, jonka olen paikallistanut kuuluvan kannan alla olevasta kantapalasta. Eli väljyyttä ilmenee molemman puoleisissa pedaleissa, mutta varsinkin oikean puoleinen tärisee ja kolisee eikä tahdo enää edes ottaa komentoa vastaan heeltoe jutuissa. Olen myös huomannut, että oikeanpuoleisesta on kierteet menny kanta osan oikeasta sivuruuvista. Oisko vinkkejä mitä tehdä noille kantapaloille ja mistä saisin uuden ainakin tuolle oikeanpuoleiselle ku siitä kierteet jo menny. Samoin haluaisin hankkia noihin samanlaiset nuijat kun on X-L2 malleissa ku nois sonic beattereissa ei nyt sitä voimoo oikein löydy. Viimeisimpänä ja vähäisimpänä, mistä löytyisi nuita pehmuste tyynyi mitkä voi liimata noihin sonic beater nuijiin, ei nääs vanhat oikein enää auta.

Vastaus on: http://farm4.static.flickr.com/3007/2756449482_3530d4341c.jpg

[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Bobana
15.08.2010 22:42:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on IC-beatterit toisissa Axuleissa ja selvästi ovat paremmat. Ne Sonicit oliva jotenkin idioottimainen keksintö muuten hienoihin pedaaleihin.

Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti