Muusikoiden.net
06.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jam block: muovinen vai puinen?
1
SuoMiRumPu
02.08.2010 18:50:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, elikkäs olen tässä aikonut hankkia lehmän kellon ja pari jam blockia. Nyt olen tärmännyt yhteen ongelmaan, en ole varma olisiko minun parempi ostaa puinen vai muovinen blokki? haluaisin tietää kummasta lähtee parempi ääni, hinta&laatu suhde, soitto tuntuma ja ihan vain yleisesti mielipiteitä. Ei turhia "älä osta kumpaakaan" vastauksia kiitos.

tito
02.08.2010 19:50:05 (muokattu 02.08.2010 19:51:31)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LP:n punainen muoviblocki taitaa olla aika standardi, hyvä saundi ja pomminkestävä. Mulla on ollut yli kymmenen vuotta ja hyvin pelaa.

http://www.lpmusic.com/Product_Showcase/Blocks/lp_jam_blocks.html

taas on tänään
joonama
02.08.2010 22:19:21

tito: LP:n punainen muoviblocki taitaa olla aika standardi, hyvä saundi ja pomminkestävä. Mulla on ollut yli kymmenen vuotta ja hyvin pelaa.

http://www.lpmusic.com/Product_Showcase/Blocks/lp_jam_blocks.html

Täältäkin ääni LP:n blokeille, itsellänikin on se punainen. Orkesteritouhuissa totuin muoviblokkeihin, niin en muuta kotiin harkinnutkaan.

Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
damn u
02.08.2010 23:18:58

Settikäytössä muovinen on kyllä varmempi. Puinen vaatii erilaista lyöntiä ja yleensä erilaista melaa, mieluiten isopäistä ja kenties pinnoitettua.

arse
02.08.2010 23:31:28

Tää on ainakin hyvä puinen blokki http://www.lpmusic.com/Product_Showcase/Blocks/lp_groove_blocks.html ja on kai niitä muitakin.

Mä en anna ääntä LP:n punaiselle blokille. Ensinnäkin sellainen on jo kaikilla ja saundi on erittäin riipivä.

My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
SuoMiRumPu
03.08.2010 08:29:37

Kiitos, olen nyt päättänyt kääntyä tuon LP:n blokin puoleen. ei tarvitse enää vastata, kiitos vastanneille.

Mikael
03.08.2010 10:13:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on sellainen sininen muovi-LP ollut jo vuosia, mut erittäin vähällä käytöllä paskahkon soundin vuoksi. En suosittele.

Ennen ei ollut mitään - nyt on.
VeKrio
04.08.2010 01:12:46

Mie ostin ihan värin takia huvikseni keltaisen LP:n Blast Block High Pitch -vermeen. Osoittautui erittäin kivaksi vehkeeksi ja saundi on selkeä, eikä silti ärsyttävä!

Stereophile
04.08.2010 21:06:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VeKrio: Mie ostin ihan värin takia huvikseni keltaisen LP:n Blast Block High Pitch -vermeen. Osoittautui erittäin kivaksi vehkeeksi ja saundi on selkeä, eikä silti ärsyttävä!

Mulla olis joutilaana tuollainen vihreä Low Pitch- versio. Jos joku haluaa ostaa pois, niin voipi ottaa yhteyttä ja pistää tarjousta.

Mikäs tässä soitellessa!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti