Muusikoiden.net
10.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kelly SHU, tutustumisen arvoinen tuote!
1
helma29
28.07.2010 15:27:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro kolleegat!

Olen yrittänyt saada suomalaisia maahantuojia ymmärtämään tuotteen tärkeys täkäläisillä markkinoilla.

Tuote on bassorummun sisäänasennettava, kelluva "mikkiteline"
Mitään poraamista tms. ei tarvitse.

Itse tilasin tuotteen suoraan jenkkilästä.

Nyt pyytäisinkin teitä, että alkaisitte pommittamaan täkäläisiä musiikkiliikkeitä kyselemällä tuotteesta.

käykääpäs katsomassa ja kommentoikaa!

/ Lahis

www.kellyshu.com

Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista, ei välttämättä aina siitäkään.
aap
28.07.2010 15:30:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/kelly_shu_bass_drum_mikro_halte_system.htm saaaaksasta tuota saa...

Netissä ei ole tilaa totuudelle.
hollmi-5
28.07.2010 17:33:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli samantapainen (toimintaperiaate ihan sama) itse tehtynä Bassorummun sisällä 2005. Mikrofonin johto tuli ventholesta rummun alta ja XLR-plugi oli bassarin jalassa nippusiteellä kiinni. Ei maksanut mitään, kun kierrätysosista sen rakentelin kangaspäällysteisten kuminauhojen varaan (repusta löysin...).

Soundit, piuhat ja kajarit.
Sa(n)kari
28.07.2010 21:27:08

hollmi-5: Mulla oli samantapainen (toimintaperiaate ihan sama) itse tehtynä Bassorummun sisällä 2005. Mikrofonin johto tuli ventholesta rummun alta ja XLR-plugi oli bassarin jalassa nippusiteellä kiinni. Ei maksanut mitään, kun kierrätysosista sen rakentelin kangaspäällysteisten kuminauhojen varaan (repusta löysin...).

No niin sitä itsekin mietin että näitä "mustekaloja" vois tuossa hyödyntää aika helposti.

Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
hollmi-5
28.07.2010 21:30:49

Sa(n)kari: No niin sitä itsekin mietin että näitä "mustekaloja" vois tuossa hyödyntää aika helposti.

Minulla oli ohuempaa tavaraa. Repun läpän päällä oli semmoista: http://www.haglofs.se/prd/visaprod. … &Q=&HMtrl=&Str=&show=&ak=&nid2=1419

Sa(n)kari
28.07.2010 21:34:07 (muokattu 28.07.2010 21:34:49)

hollmi-5: Minulla oli ohuempaa tavaraa. Repun läpän päällä oli semmoista: http://www.haglofs.se/prd/visaprod. … &Q=&HMtrl=&Str=&show=&ak=&nid2=1419

Niin joo tuommosta, liekköhän tuota jostain metritavarana.

Tai sitten jostain Clas Ohlssonilta ostaa läjän halpoja reppuja :)

Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
hollmi-5
28.07.2010 21:43:42

Sa(n)kari: Niin joo tuommosta, liekköhän tuota jostain metritavarana.

Tai sitten jostain Clas Ohlssonilta ostaa läjän halpoja reppuja :)

Ompelutarvikeliikkeistä saanee...

poro80
29.07.2010 18:01:25

Täytyy ottaa kuva jossain vaiheessa omasta DIY-patentista. Mustasta kovasta muoviholkista tehty putki, johon saa ruuvattua Audixin D6:sen. putki roikkuu mustien mustekalojen varassa. Härpätin on rummun sisällä mikkiaukon kohdalla. Johto tulee ulos ihan normaalisti.
Näyttää hiukan subkick:ltä :)

Los Stones Relicos
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti