Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvää joulua rumpalit!
1 2 3
Epämuusikko
24.12.2009 18:09:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zak69: Repesin ihan täysin :D ......me so horny, me love you long time......
 
Ei se ole nainen eikä mikään jos ei oo kunnon munilla varustettu.
 
Hyvää joulua täältäkin.
 
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
Sa(n)kari
24.12.2009 18:46:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hjuvat jullet, hyväosaisia ne jotka rumpulahjoja saavatten. Minä luultavasti suklaata vuan.
 
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni. http://www.last.fm/user/SickNature/
Bacchus
24.12.2009 19:54:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sa(n)kari: Hjuvat jullet, hyväosaisia ne jotka rumpulahjoja saavatten. Minä luultavasti suklaata vuan.
 
Minäkin, mutta tärkeintä onkin kunnon sauna, ruoat ja perhemeininki. Viimeinen niin hyvässä kuin pahassakin.;)
 
Niin, ja Loirin joululaulut. Loirilla on botnea.
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Groovi
24.12.2009 20:51:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bacchus: Minäkin, mutta tärkeintä onkin kunnon sauna, ruoat ja perhemeininki. Viimeinen niin hyvässä kuin pahassakin.;)
 
Niin, ja Loirin joululaulut. Loirilla on botnea.

 
Loirin laulut on meikäläiselle pahinta myrkkyä. Jos sattuu radiosta joskus soimaan niin kanava vaihtuu melko vauhdilla. =)
 
Yleisimmin väitellään yksityiskohdista, ja sivutetaan samalla kokonaisuus.
Bobana
24.12.2009 21:29:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kraistus että on pötsi täynnä kinkkua... Kun muistais tän ähkyn aina siinä ahmiessa...
 
Nyt päälle pari tai kolme Pilsner Urquell:ia niin wot!
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
hansakemanelius
24.12.2009 21:58:10 (muokattu 24.12.2009 21:58:22)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Kraistus että on pötsi täynnä kinkkua... Kun muistais tän ähkyn aina siinä ahmiessa...
 
Nyt päälle pari tai kolme Pilsner Urquell:ia niin wot!

 
Meikäläinen on jo Vichy-vaiheessa.....
 
Twistkompilla pärjää pitkälle...
Cimble
24.12.2009 22:06:00 (muokattu 24.12.2009 22:11:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Joulut kaikille, toivottavasti pukki tuo kaikille jotain kivaa rumpukampetta! :)
 
Kun toiskin, pitäis saada hyvä ja kuuluva ride ja sekä vankka tuoli. Ei oo rahaa, vaimo alkoi opiskelemaan...
 
Groovi: Loirin laulut on meikäläiselle pahinta myrkkyä. Jos sattuu radiosta joskus soimaan niin kanava vaihtuu melko vauhdilla. =)
 
Höh! Loirin joululevy kuuluu meidän perheen jouluun. Siitä vaan osaa nauttia, kun joku osaa kaikkee ja se tulee vähän syvempää. :)
 
Sa(n)kari: Hjuvat jullet, hyväosaisia ne jotka rumpulahjoja saavatten. Minä luultavasti suklaata vuan.
 
Kah, onhan täällä kohtalotovereita. :) Suklaatakin toki sain ja syön. Kinkkua ja kaikkee mahollista makeatakin porsastelua vedän huiviin koko ajan. Nytkin juon siideriä. Kesällä onnistuin laihduttamaan 5 kiloa ja ne on nyt tullu takaisin joulukuussa. Maha pömpöttää ja löllöttää, on taas morkkis. Aah, en voi tosiaankaan enää koskaan soittaa ilman paitaa...!!
 
Bacchus: Minäkin, mutta tärkeintä onkin kunnon sauna, ruoat ja perhemeininki. Viimeinen niin hyvässä kuin pahassakin.;)
 
Juu on meininkiä, kun 3v ja 1,5v tappelee rajusti koko ajan joka esineestä. Kämppä on täynnä upouusia vaikka mitä leluja ja vanhoja tietty, mutta se on aina se yksi, joka on toisella. Vain se pitää molempien saada yhtä aikaa, AAARGH! Olen ajatellut, että pikkulapset ovat jo hyvä esimerkki, että materia ja roina eivät tuo onnea. Alkaa vaan riidat ja onneton sekä rauhaton meininki. Kaikkee on yli tarpeiden ja silti kiukuttaa...
 
Ruokaa oon siis syöny yli äyräiden, mutta nyt aattona ei ole ollut saunamahista.
 
Kuitenkin, tää on vain kerran vuodessa. Nauttikaa, kyllä minäkin olen välillä sitä tehnyt... :)
 
Rauhallista ja onnellista jouluntienoota kaikille muusnetin rumpalikollegoille, ja hauskaa uutta vuotta! Olkoon tuleva vuosi mahdollisimman positiivinen kaikille!
 
Vallu-Veke
24.12.2009 22:20:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cimble: Kun toiskin, pitäis saada hyvä ja kuuluva ride ja sekä vankka tuoli. Ei oo rahaa, vaimo alkoi opiskelemaan...
 

 
Höh! Loirin joululevy kuuluu meidän perheen jouluun. Siitä vaan osaa nauttia, kun joku osaa kaikkee ja se tulee vähän syvempää. :)
 

 
Kah, onhan täällä kohtalotovereita. :) Suklaatakin toki sain ja syön. Kinkkua ja kaikkee mahollista makeatakin porsastelua vedän huiviin koko ajan. Nytkin juon siideriä. Kesällä onnistuin laihduttamaan 5 kiloa ja ne on nyt tullu takaisin joulukuussa. Maha pömpöttää ja löllöttää, on taas morkkis. Aah, en voi tosiaankaan enää koskaan soittaa ilman paitaa...!!
 

 
Juu on meininkiä, kun 3v ja 1,5v tappelee rajusti koko ajan joka esineestä. Kämppä on täynnä upouusia vaikka mitä leluja ja vanhoja tietty, mutta se on aina se yksi, joka on toisella. Vain se pitää molempien saada yhtä aikaa, AAARGH! Olen ajatellut, että pikkulapset ovat jo hyvä esimerkki, että materia ja roina eivät tuo onnea. Alkaa vaan riidat ja onneton sekä rauhaton meininki. Kaikkee on yli tarpeiden ja silti kiukuttaa...
 
Ruokaa oon siis syöny yli äyräiden, mutta nyt aattona ei ole ollut saunamahista.
 
Kuitenkin, tää on vain kerran vuodessa. Nauttikaa, kyllä minäkin olen välillä sitä tehnyt... :)
 
Rauhallista ja onnellista jouluntienoota kaikille muusnetin rumpalikollegoille, ja hauskaa uutta vuotta! Olkoon tuleva vuosi mahdollisimman positiivinen kaikille!

 

 
Sinulle ei voi kukaan sanoa, että hankippa poika elämä.
Tuo on sitä elämää.
 
Kailis
24.12.2009 23:52:55 (muokattu 24.12.2009 23:55:04)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on vatsa täynnä vaikka possua en syökään. Erilaisia kaloja, siian ja lohen mätiä, laatikoita ym. ym. Juomista voisin mainita punaviinin, portviinin, single malt viskin, konjakin ja puolalaisen vodkan. Lemppari oli kuitenkin ruotsalainen joulujuoma Julmust, joka menee maultaan johonkin vanhan Pyynikin Helmen ja Hartwallin Omenalimonadin välimaastoon. Kivasti väljähtynyt eikä liian tiukka suutuntuma. Hyvää. Ainoa jota join enemmän kuin maistamalla =D
Juhlissa oli 13 henkeä, 7-84 vuotiaita. Pukkikin kävi.
 
jtpennane
25.12.2009 00:57:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Nyt on vatsa täynnä vaikka possua en syökään.
 
Sama. Hyi saatana mikä olo. No, jos vielä lasin punkkua...
 
hollmi-5
25.12.2009 09:38:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Nyt on vatsa täynnä vaikka possua en syökään. Erilaisia kaloja, siian ja lohen mätiä, laatikoita ym. ym. Juomista voisin mainita punaviinin, portviinin, single malt viskin, konjakin ja puolalaisen vodkan. Lemppari oli kuitenkin ruotsalainen joulujuoma Julmust, joka menee maultaan johonkin vanhan Pyynikin Helmen ja Hartwallin Omenalimonadin välimaastoon. Kivasti väljähtynyt eikä liian tiukka suutuntuma. Hyvää. Ainoa jota join enemmän kuin maistamalla =D
Juhlissa oli 13 henkeä, 7-84 vuotiaita. Pukkikin kävi.

 
Katos vaan. Minä olin perheeni kanssa vaimon siskon luona. Meitä oli kuusitoista ja kaikki kuviteltavat herkut juomineen tottakai.
 
Koska olin autolla, join vain holittomia ja vaimon sisko Ruotsista toi Julmustia. Kuulemma hitti ruotsalaislastenkin keskuudessa. Meidän seurueen lapset eivät siitä pitäneet, mutta minä kyllä. Oli tosi hyvää juomaa.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
mukis
25.12.2009 09:57:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vallu-Veke: Sinulle ei voi kukaan sanoa, että hankippa poika elämä.
Tuo on sitä elämää.

 
Hienosti sanottu!
 
Gardiner
25.12.2009 10:01:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Lemppari oli kuitenkin ruotsalainen joulujuoma Julmust, joka menee maultaan johonkin vanhan Pyynikin Helmen ja Hartwallin Omenalimonadin välimaastoon.
 
Tästä luonnehdinnasta tuli vähän mieleen sellanen lapsuuden suosikki limppari ku Olvin Omenapore.
Lapsuuden joulut oli kyllä hienoja, paljon serkuksia koossa ja jouluherkkuja ja pukkikin kävi. Nykyään joutuu helposti töihin jouluna, niinku tänä vuonnakin. :-(
Ei oo kivaa se.
 
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
iekku84
25.12.2009 12:42:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu on meininkiä, kun 3v ja 1,5v tappelee rajusti koko ajan joka esineestä. Kämppä on täynnä upouusia vaikka mitä leluja ja vanhoja tietty, mutta se on aina se yksi, joka on toisella. Vain se pitää molempien saada yhtä aikaa, AAARGH! Olen ajatellut, että pikkulapset ovat jo hyvä esimerkki, että materia ja roina eivät tuo onnea. Alkaa vaan riidat ja onneton sekä rauhaton meininki. Kaikkee on yli tarpeiden ja silti kiukuttaa...

 
Tuossa on perää olen seurannut omien samanikäisten muksujen touhua ja kuullostaa liian tutulle.
Pitäisi noille antaa vaan käpylehmiä ja ne pitäisi olla vuoden ainoat lelut olisikohan sitten vähemmän narinaa ja kiukkua???
No joo muovijouluhan tuo oli että kuorma-autollinen tavaraa/ leluja lapsille taas kun sopimus oli että yksi lahja.
 
Paras lahja oli lapsille forttuuna peli siitä jaksaavat kinastella...
 
Kinkku vaihtui onneksi uunipaistiin ja sitä ei tullut paha ähky mutta huomaa syöneensä.
 
Mitenhän rumputuolin liitokset nyt joulun jälkeen?
 
Jokaisessa meissä asuu pieni leebu=)
hansakemanelius
25.12.2009 12:59:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja joulutervehdys Thaimaan kielellä ?
 
Arvoitus ratkaistu: Sawadee Pee Mai
 
Twistkompilla pärjää pitkälle...
OPJ1974
25.12.2009 15:40:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cimble:
Juu on meininkiä, kun 3v ja 1,5v tappelee rajusti koko ajan joka esineestä. Kämppä on täynnä upouusia vaikka mitä leluja ja vanhoja tietty, mutta se on aina se yksi, joka on toisella. Vain se pitää molempien saada yhtä aikaa, AAARGH!

 
Kuulostaa tutulta, meillä tosin vanhempi on jo 4,5-vuotias. Mutta silti ne toisen tavarat ovat ne paremmat.
 
Tosin nyt talossa säälimättä raikaa leikkikitararokki leikkivahvistimen kautta. Ei lastenlauluja, vaan Teräsbetonia ja Bon Jovia (siansaka-enklannilla). Kitaran ääni on jotain helve...in ja jumalattoman ärsyttävän välillä ja kaikki lasiset esineet olohuoneessa kohta entisiä, kun tuo lavaesiintyminen on omaa luokkaansa.
 
Eikä muuten ollut vanhempien ostama, vaan isovanhempien hankkima joululahjama.... Nuoremmalle hankkivat lelukosketinsoittimet, josta lähtee kanssa mökää enemmän kuin laki sallii. SUPERIA! :)
 
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo.
Groovi
25.12.2009 16:28:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silloin kun lapset leikkii leikkejään kaasu pohjassa ja siitä sivutuotteena syntyvät desibelit alkavat olla ympäristöministeriön melusuositusten ulkopuolella, niin ihminen jotenkin tuntee olevansa elossa. =)
 
Yleisimmin väitellään yksityiskohdista, ja sivutetaan samalla kokonaisuus.
ÄM
25.12.2009 16:54:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hansakemanelius: Arvoitus ratkaistu: Sawadee Pee Mai
 
On muuten toi joulu taalla enemmankin, kuin uusvuos, raketit paukkuu ja turistit ryyppaa. Paikalliset mimmit on puettu tonttulakkeihin ja pukille olis tilausta.
 
Etta hyvaa joulua vaan taalta Ko Samuilta. Eilen kaytiin toki aalio-turistimaisesti, Suomi-baarissa kinkulla.
 
Mitenhan tykkaa noi rummut tassa kosteudessa, kun rantabaareissa vetavat, suolaveden tiivistyessa kromin pintaan. No on kylla aika tyojuhta-setteja ollut pojilla lauteilla, etta vissiin ihan sama.
 
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Cimble
25.12.2009 18:47:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Groovi: Silloin kun lapset leikkii leikkejään kaasu pohjassa ja siitä sivutuotteena syntyvät desibelit alkavat olla ympäristöministeriön melusuositusten ulkopuolella, niin ihminen jotenkin tuntee olevansa elossa. =)
 
Ja muutenkin kaikki haasteet, toistuvat kiukuttelut, vastaantappelemiset yms... Siihen kun lisää ainaisesti vajaat ja katkonaiset yöunet, niin jopas tuntee elävänsä kun päässä surisee ja käpy lämpiää.
 
Kailis: Nyt on vatsa täynnä vaikka possua en syökään. Erilaisia kaloja, siian ja lohen mätiä, laatikoita ym. ym. Juomista voisin mainita punaviinin, portviinin, single malt viskin, konjakin ja puolalaisen vodkan. Lemppari oli kuitenkin ruotsalainen joulujuoma Julmust, joka menee maultaan johonkin vanhan Pyynikin Helmen ja Hartwallin Omenalimonadin välimaastoon.
 
Minä söin ja syön suklaatam, sikahyvää kinkkua kastikkeellam, lanttu- ja porkkanalaatikkoam, rosolliam, suklaatam, graavilohtam, maustekakkuam, suklaatam, pipareitam, riisipuuroam yms... Ai niin ja suklaatam.
 
Juomapuolella on mennyt punaviiniäm, keskioluttam, rommiglögiäm, herukkaglögiäm ja eilen illalla yksi talviomenasiiderim!
 
En tiedä, mutta melkoista on ollut, vaikka ei ole ollunna Ameriikan herkkuva. Paitsi tietysti se toinen laatikko, kun se oli lanttuva! Harvoin oon nyt syöny hedelmivä.
 
Cimble
25.12.2009 18:54:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ÄM: On muuten toi joulu taalla enemmankin, kuin uusvuos, raketit paukkuu ja turistit ryyppaa. Paikalliset mimmit on puettu tonttulakkeihin ja pukille olis tilausta.
 
Me kun oltiin joitakin vuosia sitten vuoden vaihteessa Brasiliassa, niin yks ilta ajettiin erään paikallisen kyydissä kohti hyvää ravintolaa. Liikennevaloissa viereen tuli lava-auto, jonka lavalla oli joulupukki. Kovin oli laiha ja hatarapartainen. Meidän auton kuski huikkas niille portugaliks, että "elkää kehdatko pukkeilla siinä, mulla on kyydissä suomalaisia"...
 
Siinä kaupungissa eurooppalainen, tai varsinkin suomalainen turisti ei ollut kovin yleinen. En siksi tosin tiedä, että oliko viereisen auton porukka kuullutkaan Suomesta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «