Muusikoiden.net
07.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vanhasta enemmän kunnostettuna?
1
kamara
11.12.2009 22:04:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla olisi tarkoitus myydä vanhat New Soundini pois ja mietinpä, että kannattaako setti laittaa parempaan kuntoon mitä se on nyt (tosi huonossa jamassa)?
Joitakin lugseja ja kalvoja setistä puuttuu ja maalit/pinnoitteet ovat halkeilleet tai irtoillut paloina pois. Ständit hieman ruosteessa ja muutenkin nuhruiset. Muutoinkin suurin osa korjauksista tehty 'tee se itse' menetelmin.

Nykyisessä kunnossa arvioisin saavani setistä ihan maksimissaan 80€. Käytettyjen rumpujen hinta tuskin nousee suorassa suhteessa niihin investoitujen osien hinnan kanssa vai olenko väärässä? Jos siis ostaisin tomeihin 20€ kalvot koko setin hintaa ei käsittääkseni "voi" nostaa 100 euroon..

Siis: korjatakko parempaan myyntikuntoon vaiko yrittää myydä tuollaisenaan vai liekö parempi jättää setti varaosakäyttöön itselle?

En vain osaa.
Sonormies
12.12.2009 02:43:49

Minulla olisi tarkoitus myydä vanhat New Soundini pois ja mietinpä...

Enpä hirveästi näkisi vaivaa. New Soundit on kuitenkin sen verran huokeita rumpuja hyvässä kunnossakin, että jättäisin tilanteessasi ne varaosakäyttöön itselleni.

"Harvalla on yhtä hyvä musamaku, kuin itselläni on. Itse asiassa, kun mietin tarkemmin, niin ei kellään." -Nolte
iekku84
12.12.2009 06:09:51

Noi newsoundit taitaa liikkua vapaasti tossa 100€ kantturassa jos niistä haluaa eroon, oli siistit tai ihan romut eli ei kannata ainakaan alkaa kunnostamaan muutaman kympin toivossa kun se ostaja tinkii kuitenkin kun tuossa on tuollainenkin jälki jne...

Jokaisessa meissä asuu pieni leebu=)
Tarmo74
12.12.2009 10:38:23

Jos uudempaa/ laadukkaampaa settiä olet hankkimassa niin ei satanen siihen kesää tee ainakaan mun mielestä!

Ite laittasin setin kuntoon kaikinpuolin ja vaikka pinnoittaisin uudelleen mieluisalla kuosilla, sen vois sitten joskus myöhemmin myydä/ vaihtaa välirahalla parempaan!

Varaosasetiksikin siinä olis järkeä!

Mullakin on ns.turhaa roinaa nurkissa mut kun nekin on rahallisesti ajatellen arvotonta kamaa niin en ole ajatellut myydä vaikka säilystys tilat ei niin hirmu suuret ole mut onpahan varaosaroinaa itsellä;)

Siihen on aikaa mikä kiinnostaa
Bobana
13.12.2009 17:55:17

Ei kyllä maksa vaivaa ruveta ehostamaan noita. Ne on todelliset Entry Level-rummut.
Sulla menee wrappeihin jo monta kymppiä ja työtä tuntitolkulla ja mitä niistä sitten saa...? 250€...? Kulujen jälkeen jää pari kymppiä käteen. Ei kannata. Pistät sellasenaan kiertoon ja oot tyytyväinen ettei tartte ongelmajätemaksua maksaa.

Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti