Muusikoiden.net
11.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: tuplapedaalia hankkimassa. p902 vai p1002
1
aleky93
28.10.2009 16:00:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo elikkä on aika vaihtaa vanha milleniumin tuplahärveli hieman laadukkaampaan. Oon kattellu noita pearlin p 902 ja p 1002 tuplapedaaleja. Kertokaas kumpi olis kannattavampi ostaa. Onko noi kokonaa ihan erilaiset. Tossa 1002 tulis mukana hihnat mutta en sitte muuten tiiä minkälainen se on tohon 902 verrattuna. Noillahan ei oo mitää hirveetä hinta eroo että sen puolesta ei väliä kumman ostaa.

lare21
28.10.2009 21:25:02

aleky93: joo elikkä on aika vaihtaa vanha milleniumin tuplahärveli hieman laadukkaampaan. Oon kattellu noita pearlin p 902 ja p 1002 tuplapedaaleja. Kertokaas kumpi olis kannattavampi ostaa. Onko noi kokonaa ihan erilaiset. Tossa 1002 tulis mukana hihnat mutta en sitte muuten tiiä minkälainen se on tohon 902 verrattuna. Noillahan ei oo mitää hirveetä hinta eroo että sen puolesta ei väliä kumman ostaa.

Kompromissi: 122tw ei valmisteta enää mut luulis löytyvän ja mun puolesta 1002 se vaan näyttää kivalta. Itelläni on 122 ja hyvin toiminu ja vähä halvempi.

Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata!
toba
10.11.2009 00:58:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Höpöhöpö ku hankit Yamaha Flying Dragon ja haluat soittaa sillä loppuelämäs!

www.dyessence.net - www.totalselfhatred.net
ramzuz
10.11.2009 21:22:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistään Yamahoista ei tarvitse täällä puhua kun pearlista kysytään...

1002 on rakenteeltaan vähän tukevampi monestakin kohtaan kuin vanha 122 tai nykyinen 902. 1002:sta voisi sanoa eliminaattoriksi ilman vaidettavia cameja. Itse olen kaikilla Pearlin pedaaleilla soittanut ja kaikki ovat hyvin toimineet, joten otat kummat tahansa et huonoa valintaa tee. Mulla on 1002set ja hyvät säädöt on löytyny ja kestävyyttä voi todella painottaa!

hollmi-5
10.11.2009 23:06:01

Ihan jännittää, milloin joku taas avaa uuden tuplapedaalikeskuastelun :-)

Kannattaisikohan laittaa ihan oma sivu?

Rummut: rumpujen soitto, rumpukamat, sähkörummut ja tuplapedaalit.

Soundit, piuhat ja kajarit.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti