Muusikoiden.net
10.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nyt niitä neuvoja Rolandeista!
1
toba
28.09.2009 17:07:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiiä onko täällä ollut puhetta kuinka paljon Rolandeista, ei ainakaa vähään aikaan, jos en väärin kattonut. Tarttis tietää että kuinka paljon meshcoatedit antaa samaa tatsia kun oikeilla rummuilla päristäminen. Muistan kun omistin Yamaha DTXplorerit, niin kädet väsy aika nopeasti kun pääsi oikeita rumpuja taas pärisyttämään, ja liikeratakin oli aika minimaalista hiplailua. Ajattelin että kohta kun rupeaa taas rahaa olemaan, niin voisi ostaa sähkörummut, niin ei aina tarttis treeniksellä juosta (syö myös bensaa). Mut olis tärkeetä että se tatsi pysyis hyvänä, koska eihän se ole kivaa yhtäkkiä sitten bänditreeneissä huomata että "hei, eihän mulla riitäkkään stamina tähän vaikka himassa vielä riitti". Tottakai myös selkeenä ajatuksena tuli mieleen, että kun rolandeissa voi niitä viritysruuveja säätää, niin sitähän vois sit tarpeeks löysälle viritellä että tatsi olis mahd. aito.. Tarkotus ois hankkia Rolandit missä kaikki pädit ois meshcoatedia, symbaaleita tietty lukuunottamatta. Kertokaas nyt kokemuksia ja silleesti, että kuinka aidolta ne tuntuu pidemmällä tähtäimellä ja silviisiin. Moduulilla ei varmaan niin väliä, kuhan nyt on midi-innit sun muut hömpönpömpöt.

www.dyessence.net - www.totalselfhatred.net
hemmo
28.09.2009 17:09:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/threads.php?c=56

"Vittu mä oon niin energinen!"
toba
28.09.2009 17:33:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kattoos perhana, en huomannu sähkörumpu osiota, siitä on NÄÄS AIKAA ku oon viimeks käyny täälä. Hoh.

www.dyessence.net - www.totalselfhatred.net
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti