Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Drum Workshop
1 2
Vieno
06.04.2009 00:07:34 (muokattu 06.04.2009 00:08:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeesh. Ihan perus dvd:t. Collector's Series_ satin oil pinnalla, lavender värillä ja 18" pitkällä bassarilla..
 
ÄM
06.04.2009 16:55:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieno: Jeesh. Ihan perus dvd:t. Collector's Series_ satin oil pinnalla, lavender värillä ja 18" pitkällä bassarilla..
 
Ach-soo,
no pistä vaikka pikaviestillä hintaa, vaikka nuo uudet runkomeiningit mua lähinnä kiinnostaakin, sekä väri on, mun makuun, just se vähiten kiehtova, noista tasaisista väreistä.
 
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
jarveli
11.06.2015 01:09:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostellaanpa vuosien jälkeen tätä. Onko väellä kokemusta 24" basarista? Nimenomaan siis collectors series maple. Tarviiko kovaa polkemista että edes syttyy, vai toimiiko myös kevyemmällä tatsilla? Ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta 22" isommista basareista. Pop/rock hommia pääasiassa hoitelen.
 
JGroover
15.06.2015 09:24:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jarveli: Nostellaanpa vuosien jälkeen tätä. Onko väellä kokemusta 24" basarista? Nimenomaan siis collectors series maple. Tarviiko kovaa polkemista että edes syttyy, vai toimiiko myös kevyemmällä tatsilla? Ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta 22" isommista basareista. Pop/rock hommia pääasiassa hoitelen.
 
Soitin yhden keikan 24x18" Collectors -basarilla ja olihan siinä eroa omaan 22x18" verrattuna. Vaati selkeästi enemmän voimaa ja ei ollut hirveän monipuolinen soundinsa puolesta. Sama pätee joka merkkiin ja malliin. Jos noin isoon halkaisijaan lähdetään, niin itse ottaisin kyllä 14" syvänä, maksimissaan 16". Pop/rock -juttuihin paras on silti 22". Se on hyvä sekoitus kaikkea. Mulla oli aiemmassa setissä basari Standard-rungolla ja tällä hetkellä VLX-rungolla. VLX on reilusti parempi.
 
Epämuusikko
15.06.2015 18:04:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JGroover: 24x18"
 
I am the Megaloman!
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
jarveli
16.06.2015 21:11:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JGroover: Soitin yhden keikan 24x18" Collectors -basarilla ja olihan siinä eroa omaan 22x18" verrattuna. Vaati selkeästi enemmän voimaa ja ei ollut hirveän monipuolinen soundinsa puolesta. Sama pätee joka merkkiin ja malliin. Jos noin isoon halkaisijaan lähdetään, niin itse ottaisin kyllä 14" syvänä, maksimissaan 16". Pop/rock -juttuihin paras on silti 22". Se on hyvä sekoitus kaikkea. Mulla oli aiemmassa setissä basari Standard-rungolla ja tällä hetkellä VLX-rungolla. VLX on reilusti parempi.
 
Kiitos hyvin avaavasta vastauksesta! Enpä lähde kikkailemaan noin isolla pelillä-
 
ostany
17.06.2015 12:35:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: I am the Megateuvoloman!
 
Kyllä 24"x18" basarillekin paikka löytyy, mutta se ei ole jokapaikka. Omaani olen ollut vallan tyytyväinen, mutta en mä sitä ainoaksi basariksi ottaisi, vallankin jos pitää soittaa monenlaista musaa.
 
hollmi-5
18.06.2015 11:03:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jarveli: Kiitos hyvin avaavasta vastauksesta! Enpä lähde kikkailemaan noin isolla pelillä-
 
22" on tylsä koko ;) Soitan enimmäkseen 24" bassorummulla. Se on hyvä koko. 26" on jo sitten ihan erilainen, mutta toimii, jos ei hirveän nopeasti tarvitse soittaa bassorumpua. 22" ja 24" ero soitossa on aika pieni. Totuttelun jälkeen mitätön. Syyvyydeksi riittää 14" ja max. on mulle 16" noin isoissa rummuissa.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «