Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Symbaaliostoksia Istanbulista?
1 2 3 4 5 6
Duro
13.02.2016 08:56:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Hyvä! Onko hienompaa, kuin mennä pajalle ja tutustua siihen, seppiin ja valita lätyt kainaloon? Ei ole.
 
Jos/kun joskus tilanne on suotuisa mennä Istanbuliin, on kyl ehdottomasti käytävä Impressionin tehtaalla :3
 
Vuoden nukkuja: Duro "miten mä tähän päädyin ja kuka potki mua koko yön päähän" - Closure
Kailis
13.02.2016 14:03:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VeKrio: Noniin, nostellaas vanhaa topikkia. Oon selvittelemässä vierailua elokuussa Bosphoruksen tehtaalle, mutta vielä Istanbul Agopia harkitsen. Riippuu ehkä hinnoista.
 
Bosphoruksella kyllä hyvä palvelu. Työntekijä tulisi hotellille klo 9.30 vastaan ja mennään valintani mukaan bussilla tai julkisilla. Sitä en tiedä, onko kyseessä Kadri Kayan, vai oliko hän niitä mitkä meni Impressionille... Hauskaa porukkaa, toinen viesti päättyi "Kippis!"

 
Kummankaan kanssa et mene metsään. Nyt kun sulla on aikaa, speksaa niille setti ja kilpailuta. Mullehan tehtiin melkein grammalleen määrätyt mallit Bosphoruksella.
 
JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään.
VeKrio
13.02.2016 19:04:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Kummankaan kanssa et mene metsään. Nyt kun sulla on aikaa, speksaa niille setti ja kilpailuta. Mullehan tehtiin melkein grammalleen määrätyt mallit Bosphoruksella.
 
No siittä! Mä voisin laittaa nille grammamäärät ja koot ja kaikki Goldia Bosphorukselta ja Traditionaalia Agopilta. Täytyy tiedustella, kiitti.
 
Onko noitten sijainnit missähän päin? Bossen mies virkkoi että taksilla 30 min. ja bussilla yli tunti. Mutta hauskaa on tämä homma.
 
"Tuon väristä meillä on." -Kailis
Kailis
14.02.2016 03:22:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VeKrio: No siittä! Mä voisin laittaa nille grammamäärät ja koot ja kaikki Goldia Bosphorukselta ja Traditionaalia Agopilta. Täytyy tiedustella, kiitti.
 
Onko noitten sijainnit missähän päin? Bossen mies virkkoi että taksilla 30 min. ja bussilla yli tunti. Mutta hauskaa on tämä homma.

 
Nyt kun on aikaa niin kelaa silleen että kyseessä on unelmasetti. Eli leikittele ihan vapaasti eri mallistojen välillä ja kelaa miten eri painot ja mallit tukee sun ilmaisua. Nyt on se tilanne että saat just sitä mitä tilaat. Be brave.
 
JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «