Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kumpi tomi??
1 2 3
Kailis
06.10.2010 21:57:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en pystyisi elämään asian kans että noi kalvojen logot on ihan mitenpäin sattuu.
 
No mut eihän sun tarvikaan =D
 
Youni
07.10.2010 14:47:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut en ite niitä osaa virittää, (oon evo :P) niin vien ne viritykseen, joten eiköhän sielä pysty 13" virittää 14". (14" Ääniseksi) Ja kyl mä varmaan voisin venata 3-6 kk rumpujen takia että ne tekis vaikka 14x10 tai 9.
 
Virittäminen kuuluu rumpujen soittamiseen. Vire muuttuu jo, kun kuljetat rummut "virittäjältä" kotiin.
 
Ja sit kun on viä päätettävänä kumman setin ottaa; Pearl Vison vai Tama Superstar. :(
 
Molempia soittaneena sanon Tama Superstar. Suhteellisen hyvä hardware ja saundi on hintaan nähden hyvä.
 
Otan vielä tässä esille Joey Jordisonin, kun sillä on ainakin 10", 12", 13" ja kai se lattiatomi oli sitten 16" ja se toinen kai 18". Joey:llä se kyllä mun mielestä kuulostaa aika hyvältä TV:ssä, Live:nä ja muuten YouTuben videoissa.
 
Nuo saundit ovat miksattuja ja mahdollisesti masteroituja. Lisäksi rummut ovat Pearlin kalleimmasta päästä. niiden perusteella ei kannata johtopäätöksiä tehdä. Mutta kyllä 16" tomin saundi on läskimpi, kuin 14".
 
Mutta hei onks se 8" vähän liian pieni että tarvisko siinä alkaa vähän tähtäileen??
 
Ei tarvitse tähtäillä, kyllä siihenkin tottuu. Moni kyseisen koon tomin omistaja on kyllä huomannut, että saundi toimii lähinnä efektinä. Saattaa siis jäädä pölyä keräämään.
 
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
marchangel Miquel
07.10.2010 15:59:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Oli se ny vähän kuiteski et niinku what? Mahtava set-up anyways, mut kuka keksi rakkauden? (tai Hectorin eteiseen)
 
Kysyjä pyysi ehdottamaan kaikkea, jotenkin sain kuvan suht' aloittelijamaisesta (pahoittelut) henkilöstä, joten ehdotin itsestäänselvyyttä, jota kukaan ei ollu maininnut.
 
Dawg, mitäköhän edes selitän, taijan mennä rölöttää muuhun yleiseen, maahan, jossa kaikilla on mahdollisuutensa.
 
Ne sanoo mua jormaks koistiseks, varmaan mun jorman takia. http://www.facebook.com/pages/Komodo/134092936630725?v=wall#!/pages/Komodo/134092936630725?ref=ts
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «