Muusikoiden.net
10.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: GASituksen kohteet rumpukamoihin liittyen.
1 2 3 4 534 35 36 37 38
Point
11.06.2008 15:18:35 (muokattu 12.06.2008 21:30:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki varmasti ymmärtää idean: Tänne olisi tarkoitus listata rumpukamoihin kohdistuvaa GASia, mukaanlukien rummut, symbaalit, hardware ynnämuut.

Itse olen GAS uhri, eikä tämä internetti auta asiaa ollenkaan. Tällä hetkellä kohteena china. Ehkäpä pitäisi kääntyä Wuhanin 16", tai 18" tuumaisten puoleen.

E: Niin ja ihan vain selvennykseksi, eli GAS on lyhenne lauseesta Gear Acquisition Syndrome.

"Virvon kalvot pinkeiksi. Eiku.."
south_of_heaven
12.06.2008 11:21:19

tosta teidän sanasta tulee mieleen piereskely.

Tällä hetkellä pierettäisi staggin symbaalit ja uudet kalvot ja pari ständiä, mutta ei vain ole rahaa.

Guitars are like assholes; Everybody has one.
Point
12.06.2008 11:23:14

tosta teidän sanasta tulee mieleen piereskely.

Tuo on kyllä ihan totta, mutta lyhenne mikä lyhenne.

akisetä
12.06.2008 14:54:36

Jos minulla olisi rahaa niin piereskelisin itselleni zildjianin K hihatin ja riden ja jonkun laadukkaan vaahtera shellsetin. Muut kamat (pedaalit, ständit ja virveli yms.) on jo ihan kunnossa. Mutta tuollaisista rahasummista voin vain haaveilla.

Kukkis 77
12.06.2008 15:06:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällä hetkellä pierettäisi staggin symbaalit

Et oo lääkärissä käyny?

"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
hollmi-5
12.06.2008 15:13:32 (muokattu 12.06.2008 15:15:08)

Gear Acquisition Syndrome = Hinku johonkin soittokamaan ja tässä topikissa siis rumpukamaan.

Minulla se on ollut yleensä päällä, mutta kun sain 70-lukulaisen 6,5-tuumaisen Ludwigin Black Beautyn ja 60-lukulaiset Ludwigin Super Classickit on GAS lieventynyt todella paljon.

Sonorin Signature Lite olisi kova juttu ja haku on päällä koko ajan, mutta sopivaa settiä ei ole tullut myyntiin. Saksassa jokunen on ollutkin, mutta kaveri ei ole suostunut lähettämään.

Jos hommaat Visa-kortin ja Pay Pal-tunnuksen, alkaa kylmä hiki virtailemaan aina visalaskua availlessa. Suosittelen kylmää harkintaa kamakuumeeseen.

Soundit, piuhat ja kajarit.
Perro Stupido
12.06.2008 16:01:10

Jos hommaat Visa-kortin ja Pay Pal-tunnuksen, alkaa kylmä hiki virtailemaan aina visalaskua availlessa. Suosittelen kylmää harkintaa kamakuumeeseen.

Itse olen yleensä pyrkinyt systemaattisesti juomaan kaikki rahat, ettei tule hankittua tavaraa, jota ei oikeasti tarvitse.

Uudet haitsut ja pari krässiä on kuitenkin ostoslistalla. Vanhat ovat joko rikki tai aivan surkeita.

Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman. -heikkijarvinen
OPJ1974
12.06.2008 19:21:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen yleensä pyrkinyt systemaattisesti juomaan kaikki rahat, ettei tule hankittua tavaraa, jota ei oikeasti tarvitse.

Uudet haitsut ja pari krässiä on kuitenkin ostoslistalla. Vanhat ovat joko rikki tai aivan surkeita.

Meillä vaimo ja kakarat ovat hyvin pitäneet budjetin balanssissa (lue: miinuksella).

Nyt himottaa kuitenkin Tour Customit ja tavalla tai toisella pian... ihan pian... todella pian ne ovat minun... MinUN.... MINUN...!! *Hysteeristä hullun naurua ja kieroon nenänvartta pitkin katsomista*

Kaverin suusta kuultua: "Ihmisellä on yläpää ja alapää ja siinä välissä on rytmi"
spadde
12.06.2008 20:00:14 (muokattu 12.06.2008 20:02:35)

Mulla alko just G.A.S 15'' istanbulin agop haitsuihin. On se jännää, ilmottaakaa jos ootte myymässä omianne ! Ei näytä muukaan auttavan.. :D

Kauniisti soi blues
wavelength
12.06.2008 20:59:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla alko just G.A.S 15'' istanbulin agop haitsuihin. On se jännää, ilmottaakaa jos ootte myymässä omianne ! Ei näytä muukaan auttavan.. :D

Osta nuo: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=242268

Minuakin himottaisi hankkia ohuet, kuivat ja tummat jatsihaitsut, mutta jostain syystä rahat hupenevat ihan muihin symbaaleihin...

En tiedä mistä puhun.
Point
12.06.2008 21:28:37

Gear Acquisition Syndrome = Hinku johonkin soittokamaan ja tässä topikissa siis rumpukamaan.

Noniin, nyt. Kiitoksia.

Kosminen
13.06.2008 00:04:45

Meitsiä on jo pitempään houkutellu 17" Zildjian K Custom Dark China, kuten myös ne 60-luvun Avediksen haitsut, mitä joku vantaalainen on jo pidemmän aikaa kaupitellut.

Kalamies #16 >-)))>
Jouni Antero
13.06.2008 16:03:13

Vintage mopo-setti jo pitkään...Ludari, Premier, joku - ostan...joskus...työn alla yhä viimeistellä roudausystävällinen minisetti ja sekin syö rahaa.

Sa(n)kari
13.06.2008 17:19:54

Hmm, pitääpä päästää mielikuvitus valloilleen.. Öö, joku laadukas moposetti, 20x16 basarilla, 12" ja 16" tomeilla, vintage tai ilman. Snareksi joku 14x6". Peltejä sitten pari crashia vois olla lisää, isoja ja ohuita mielellään.

Simpson, eh? http://www.last.fm/user/SickNature/
Rumpukapulat
13.06.2008 17:29:44 (muokattu 13.06.2008 17:30:51)

Mulla on pää GASia täynnä. Meinlin symbaalit hiilostaa, Zildjianin K Dark Ride 22" ja K Light Ride 24" pitäs saaha myös, ja sitten vielä akryylisetti, mieluiten tuplana. Ehkä mieluummin laittasin kyllä rokkisetin, jollain sparkevärillä, isolla basarilla ja yhdellä lattiatomilla. Tai sitten unohan akryylituplan, ja laitan rokkisetin akryylipöntöistä. Njää. Jostain pitäs löytää myös syvä ja hyvä - vähintään 7" - miehekäs eipuuvirveli.

jazzmies
13.06.2008 22:58:59

Ainanen kaipuu löytää entistä parempia symbaaleja. Tällä viikolla jälleen yksi päänahka: Sabian HHX Legacy Hi-hat 14". En uskalla ajatellakkaan ensi viikkoa, ehkä jokin kelpo Sabian krässi?

Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
fabarm
14.06.2008 00:29:30

Vintage Zildjian on alkanut kiinnostamaan tavallista enemmän. Ostin tänään mnetin torilla myynnissä olleen 60s "22 Avedis riden. Nyt sai 60s Avedis crashi kaverin. Mutta ei kahta ilman kolmatta, eli vielä "20 kevyt ride toiseksi crashiksi, niin helpottaa, kunnes jotain muuta tulee mieleen....

Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan. Kyllä se on näinikkään.
seppo i
17.06.2008 21:35:55

Näköjään aina alkukesästä tulee peltikuume. Lievensin kuumetta Musamaailmassa Istanbulin I.M. ridellä ja Traditional paper thin crashilla. Piti ostaa nyt, sillä loppukesästä ei kuitenkaan ole rahaa.
Rumpujen puolesta homma on käymistilassa. Yammun Oak Custom on alkanut kiinnostaa kakkossettinä kiusallisen paljon, samoin 5 -kielinen basso, vaikkei rumpukama olekaan. Että mistäkö rahat? Jaa-a..

Velli
17.06.2008 22:13:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, pitääpä oikein miettiä, että mitä sitä olisi vailla... Peltejä ei tietenkään koskaan voi olla liikaa, mutta ne ovat niin tylsä Gasituskohde, että en sitä viitsi valita. Joo, nyt sen tiedän! Vanhat Ludwigit, joissa on 3-kerrosrungot vahvikerenkailla! Nykyisissä Ludareissani on kummassakin 6-kerrosrungot. Kyllä, 3-kerroksiset on saatava!!

hollmi-5
17.06.2008 22:43:42

Nykyisissä Ludareissani on kummassakin 6-kerrosrungot. Kyllä, 3-kerroksiset on saatava!!

Pikku vinkkinä neuvoisin kohdistamaan etsinnän mahonki-poppeli-mahonki runkoon vaahteravahvikkein. Vaahtera-poppeli-vaahteraiset ovat toki mainiot nekin. Tunnistat vanhemmat pienestä keystone-badgesta ja nämä vaahteraiset ovat B/O-badgella.

Tomeissa soundiero on pieni. Bassorummussa ero vanhemman hyväksi on ainakin omissa seteissäni ollut melkoinen vanhemman hyväksi.

Soundit, piuhat ja kajarit.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 534 35 36 37 38

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti