Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Keller
1 2 3 4 5 6 7
Tindrum
15.08.2008 19:54:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viimeksi, kun mulle tuli koko setti (24bd, 12tt, 14ft, 18ft rautoineen) atlantin takaa, oli lentorahdin (!!! 4 päivää !!!) hinta 250 USD. Tämä alle kaksi vuotta sitten.
 
m© No niin - nyt sitä on mun tukassakin...
Jouni Antero
15.08.2008 23:20:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietenkin jutussa on se "tehdään itse"-aspekti jolla on arvoa itsessään, mutta itse jo jonkin aikaa asiakkaana oltuani kysyisin silti Jack Shopin hintoja. Itse en ole rakennellut rumpuja rungoista lähtien, mutta Jaska on kasannut minulle rumpuja ja tuo Kelleriä (ja muutakin) maahan sen kokoisissa erissä, että uskoisin hintojen olevan kohdallaan.
 
Jouni Antero
15.08.2008 23:24:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viimeksi, kun mulle tuli koko setti (24bd, 12tt, 14ft, 18ft rautoineen) atlantin takaa, oli lentorahdin (!!! 4 päivää !!!) hinta 250 USD. Tämä alle kaksi vuotta sitten.
 
Tähän ihan kommenttina (jonka jo kirjoittaja huomioi eli "kaksi vuotta sitten"): kuten viime aikoina on jo todettu, on halvan öljyn aika ohitse. Maksoi tynnyri sitten 120 tai 250 taalaa, logistiikan hinnat on muuttuneet lopullisesti.
 
Tindrum
16.08.2008 10:27:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähän ihan kommenttina (jonka jo kirjoittaja huomioi eli "kaksi vuotta sitten"): kuten viime aikoina on jo todettu, on halvan öljyn aika ohitse. Maksoi tynnyri sitten 120 tai 250 taalaa, logistiikan hinnat on muuttuneet lopullisesti.
 
Justiinsa juu ihan jetsulleen.
 
Viime talvena kysyin yhdelle Gretschin setille rahtia, ja summa oli noin 500 eur. Jäi ostamatta. Sääli, sillä itse 80-luvun USA-setin myyntihinta oli about 1000 euroa.
 
m© No niin - nyt sitä on mun tukassakin...
Warhead
16.08.2008 13:28:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pyysin Jack Shopilta tarjouksen 22x16 (vanteineen), 12x10 ja 16x16 Keller-pöntöistä. 560e ja hintaan sisältyy haluamani viisteet.
 
Kuka on Nukkumatin pahin vihollinen? -Virallinen valvoja Aulis Gerlander.
Rockster
16.08.2008 20:00:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pyysin Jack Shopilta tarjouksen 22x16 (vanteineen), 12x10 ja 16x16 Keller-pöntöistä. 560e ja hintaan sisältyy haluamani viisteet.
 
Tuo on ihan kelvollinen hinta, mutta päälle lugit, vanteet + muu sälä, niin sehän napsahtaa sinne 1000€:n paikalle ja sitten vielä pitäisi päällystää jollain. Mutta hauskaa askartelua :)
 
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Warhead
16.08.2008 20:50:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu. Kyl mä päädyin hankkimaan Yamaha Tour Customit. Pääsee halvemmalla ja saa ihan kelvollisen setin. Vai mitä Rockster?
 
Kuka on Nukkumatin pahin vihollinen? -Virallinen valvoja Aulis Gerlander.
Rockster
17.08.2008 08:26:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu. Kyl mä päädyin hankkimaan Yamaha Tour Customit. Pääsee halvemmalla ja saa ihan kelvollisen setin. Vai mitä Rockster?
 
Kyllä, näin kannattaa tehdä, mutta kannattaa tsekata myös Pearlin Vision-setit, siis VSX-mallit vaikkapa Soundstoresta. Ovat hinta-laatu -suhteeltaan jopa Yamahaa paremmat, vaikka Jammua suosinkin :)
 
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Tindrum
17.08.2008 09:44:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä, näin kannattaa tehdä, mutta kannattaa tsekata myös Pearlin Vision-setit, siis VSX-mallit vaikkapa Soundstoresta. Ovat hinta-laatu -suhteeltaan jopa Yamahaa paremmat, vaikka Jammua suosinkin :)
 
Mutta toi Pearlin nimi ja brändi ei oikein herätä viboja... Vaikka oliskin hyviä vehkeitä, niin kioskin takana olo on vähän kuin hyundai-myyjällä f1-kisoissa. Toimii, mutta ei viitsi ottaa puheenaiheeksi.
 
m© No niin - nyt sitä on mun tukassakin...
DrmBug
17.08.2008 13:06:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta toi Pearlin nimi ja brändi ei oikein herätä viboja... Vaikka oliskin hyviä vehkeitä, niin kioskin takana olo on vähän kuin hyundai-myyjällä f1-kisoissa. Toimii, mutta ei viitsi ottaa puheenaiheeksi.
 
Niin no... vanhemman MMX:n omistajana voin sanoa, että kyllä ne vibat tulee toimivuudesta, hyvästä soundista ja helposta viritettävyydestä. Sama se mitä siinä laatassa lukee.
 
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
Tindrum
17.08.2008 13:13:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin no... vanhemman MMX:n omistajana voin sanoa, että kyllä ne vibat tulee toimivuudesta, hyvästä soundista ja helposta viritettävyydestä. Sama se mitä siinä laatassa lukee.
 
Samat hyvät ominaisuudet löytyvät kaikkien parhaiden rumpujen huippumalleista. Eroa ei siis juurikaan ole. Valinta meneekin usein niiden "vibojen" perusteella.
Siis juurikin sen mitä siinä laatassa lukee. Harva osaa ajatella yhtä rationaalisesti kuin sinä.
 
Ja jollekulle saattaa just se Pearl-laatta merkitä parhaita viboja. Mulle vaan ei.
 
m© No niin - nyt sitä on mun tukassakin...
Kailis
17.08.2008 15:10:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vedin 1982-2006 Pearlilla, suurimman osan ajasta MLX setillä. Mutta sitten mitä siinä laatassa lukee kuume iski. Ja nyt on Bradyt =D
 
hollmi-5
17.08.2008 16:38:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin no... vanhemman MMX:n omistajana voin sanoa, että kyllä ne vibat tulee toimivuudesta, hyvästä soundista ja helposta viritettävyydestä. Sama se mitä siinä laatassa lukee. Kun han ei lue: Made in Taiwan ;-)
 
Pearlit on kyllä hyvin tehdyt ja komeet kannut. Minä en pidä mallipolitiikasta, jossa vaihdetaan mallia vähän väliä.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Bumbarr
19.08.2008 10:41:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi PE###LE!
 
Piru, että piti mennä puihin tää homma. Odotin koko hommaa aivan älyttömästi. Aina ei tietenkään voi kaikki mennä niinkun haluaa ja kiitokset vaan kaikille (ja etenkin rocksterille) siitä, että yrititte hoitaa hommaa kotiin.
No kai se on ostettava, jotkut vanhat ruoskat ja leikittävä sitten niiden kanssa. Eihän se ihan sama ole, kun raaka shelleistä väsääminen, mutta onhan sekin kai jotain.
Rahaa kun ei opiskelijalla liikaa ole, ei näistä projekteista voi ihan kauhiasti ruveta makselemaan. Pakko kai se on myöntyä ja vaikka viritellä rockstarboja.. Aaargh!
 
Kilpikonnat rockkaa!
kimizu
19.08.2008 10:47:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kai se on ostettava, jotkut vanhat ruoskat ja leikittävä sitten niiden kanssa. Eihän se ihan sama ole, kun raaka shelleistä väsääminen, mutta onhan sekin kai jotain.
Rahaa kun ei opiskelijalla liikaa ole, ei näistä projekteista voi ihan kauhiasti ruveta makselemaan. Pakko kai se on myöntyä ja vaikka viritellä rockstarboja.. Aaargh!

 
Ostat nyt ne "wanhat ruoskat", ja kun on taas lisää rahaa käytössä, hommaat Kellerin rungot ja otat niistä "vanhoista ruoskista" hardwaren niihin uusiin runkoihin. Säästät ja pääset duunailemaan :)
 
mattjuha
04.04.2010 23:20:54 (muokattu 04.04.2010 23:22:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo pahat hinnat muuten Englannissa, jos koivurungot kelpaa. Vielä käsintehtyjä on ja Highwoodilla ainakin jopa suomalaisesta koivusta.
http://alantocknell-drums.com/DrumShells.html
http://www.highwooddrums.co.uk/
Edit: Oli pakko nostaa vanha aihe esille, vaikka ei tämä Kelleriin kyllä liity
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «