Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rumpalille valetut pro-korvatulpat, mitkä?
1 2
vitikka
26.08.2012 10:04:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mulla on Elacin tehokkaammat, eli onko ne nyt sitten -25dB. Hyvin toimii.
 
Kiitti Kailis vastauksesta, mutta kysymys oli vaan 4 vuotta vanha :D Todetaan nyt vielä, että finfonicin -25db:n filtterit eivät riittäneet aluunkaan, joten herkkäkuuloiselle nuo ei ole riittävät. Muille varmasti riittää hyvin. Esim. soittokaverille riittää samassa melussa -15db:n filtterit ja minulle ei edes nuo -25db.
 
Määrä korvaa laadun, vai miten se oli?
Kailis
27.08.2012 13:18:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vitikka: Kiitti Kailis vastauksesta, mutta kysymys oli vaan 4 vuotta vanha :D Todetaan nyt vielä, että finfonicin -25db:n filtterit eivät riittäneet aluunkaan, joten herkkäkuuloiselle nuo ei ole riittävät. Muille varmasti riittää hyvin. Esim. soittokaverille riittää samassa melussa -15db:n filtterit ja minulle ei edes nuo -25db.
 
Ok. Aika herkät on korvat. Siis jos ajatellaan että melutaso olis vaikka 110 dB (joka on aika kova) ja siitä leikkaa sen 25 dB pois, saadaan tulokseksi 85 dB, jossa pitäisi pystyä työskentelemään sen nelisen tuntia, minkä pitäisi riittää treeneihin, varsinkin jos pitää muutaman tauon. Mutta kovin yksilöitähän me ollaan, ei siinä.
 
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
Boogierooster
28.08.2012 08:50:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päivitystä:
 
Korvatulppakimppa toteutuu! Valokset otetaan huomenna ke 29.8. 16.30 Orelo Oy:n tiloissa Helsingin Hämeentiellä. Hinnaksi muodostuu 170e sis. yhdet filtterit. Ilmoittaudu mulle pikaviestillä, jos haluat vielä mukaan!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «