Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Torilla huijari
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
kincy
12.02.2015 17:49:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Että tämmönen pollari.
 
Maalaisjärkeä vain ;)
 
merino
12.10.2015 22:13:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varoitus huijari ostajasta. On olevinaan Usasta, yritti ostaa minulta kitaraa. Maksoi muka pankkkisiirrolla, todisteeksi lähetti epostilla pankin kuitin. Olis pitänyt laittaa kitara ensin ja lähettää sen pankille seurantanumero niin olis vahvistanut maksun minulle. Ei kannata tuhlata aikaa tommosiin rosvoihin.
 
Kailis
13.10.2015 04:34:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

merino: Varoitus huijari ostajasta. On olevinaan Usasta, yritti ostaa minulta kitaraa. Maksoi muka pankkkisiirrolla, todisteeksi lähetti epostilla pankin kuitin. Olis pitänyt laittaa kitara ensin ja lähettää sen pankille seurantanumero niin olis vahvistanut maksun minulle. Ei kannata tuhlata aikaa tommosiin rosvoihin.
 
Bada Udego?
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
kartussi_69
10.12.2015 19:48:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torilla tosiaan liikkuu jälleen yksi paskianen joka ikävä kyllä sai minut vedätettyä... PayPal rahastus, eikä koskaan mitään kauppaa tosissaan tehty, soitin jäi mulle ja köyhdyin "kuriirimaksun" verran. Olkaa varuillanne, näillä/tällä paskahousulla oli kyllä käytössä hyvin organisoitu rengas. Emailia tuli "PayPalilta" ihan virallisesti ja kaikki ihan OK mut sitte kysyin että mitäs jos teen nyt oman laskuni sinne PayPaliin ja karhuan kuriirit ja itte kamat sillä niin jopas tuli hiljaista, ei yhtään viestiä enää, eikä oma laskunikaan ketään tavoita. Sinne meni rahat ja minä halpaan... Ihan vittullakseni tein rikosilmoituksen vaikka hävettää ja vituttaa yhtaikaa niin ettei veri kierrä, perkele! Tyyppi esittelee itsensä Terenceksi ja on keräilijä, että jos Terence lähestyy teitä ostaakseen jotain niin käskekää ihmeessä vetää vittu päähänsä!
 
Kailis
10.12.2015 20:37:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paypallilla on käsittääkseni aika kattava turva noita vastaan.
En nyt puutu siihen mitä mokia tuossa tehtiin.
 
JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään.
pekkap82
11.12.2015 06:03:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minuunkin otti äsken yhteyttä muuan Ryhan Patrick Ukrainasta. Kyseli mm. PayPal-tietojani (ei sentään salasanaa), jotta voisi suorittaa maksun. Mutta sanoikin maksaneensa samalla 500e kuriirimaksun, joka minun pitäisi suorittaa Western Unionille ja ilmoittaa siitä PayPalille, jotta hänen 1900e PayPal-maksunsa vapautuisi minulle. Kun sanoin, että myyjänä en ala mitään maksamaan, niin otettiin yhteyttä puhelimella. Sitten meilattiin, että hänen maksunsa on kanissa, eikä saa sitä enää takaisin. Lopuksi tuli vielä PayPalin nimissä meili, että seuraa oikeustoimia, jos en suorita maksua 24h kuluessa. Kaikille tiedoksi että oikeissa PayPal-viesteissä lähettäjä on service@intl.paypal.com - ei Notification Via Paypal.
 
tuquoque
20.12.2015 20:13:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä deletoin lukematta järjestelmällisesti kaikki osto/myyntitarjoukset, jos ostajalla ei ole suomenkielistä nimeä. Nimitelkää ihan miksi vain, mutta näin teen. Syntyperäiset retkut jää riesaksi, mutta kyllä nekin on tähän asti joukosta karsiutunut.
 
m.
Kailis
21.12.2015 11:46:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Nimitelkää ihan miksi vain
 
Pelkomaan Ulle!
 
JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään.
Niq
21.12.2015 12:42:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan se fiksua rajailla tuollaisen selkeän yhteisen nimittäjän kautta, niin ei sitten varmasti tule huijatuksi. Paitsi jos koijari hoksaa vaihtaa nimekseen jonkun perussuomalaisen (pun intended) nimivalion. Google translator kirjoittaa kuitenkin nykyään melkein parempaa suomea, kuin moni syntyperäinen suomalainen. ;)
 
Juhani_t
22.12.2015 00:40:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niq: Google translator kirjoittaa kuitenkin nykyään melkein parempaa suomea, kuin moni syntyperäinen suomalainen. ;)
 
Tämän kun pitää mielessä että jos ei siistiä suomea osaa kirjoittaa niin sillon on parempi jättää kaupat tekemättä. Säästyy lökäpöksyjen ja elämänkoululaisten vedätyksiltä heti kättelyssä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «