Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Harjoitus padi
1 2
jazzmies
31.08.2018 23:23:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Kohtalaisen hyvän padin saa 30-50 eurolla.
 
Juuri näin. Kunnon padi pitää olla ja paksut kapulat, ja sitten pari tuntia joltakin oikeasti hyvältä tekniikan opettajalta. Ne eivät monasti ole samoja kuin hyvät settirumpalit. Aivan kuten valmentajat ja huippu-urheilijatkin ovat eri tyyppejä. Padilla hankitaan valmiuksia ja setillä soitetaan musiikkia.
 
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
AP
06.09.2018 10:14:33 (muokattu 06.09.2018 10:15:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Juuri näin. Kunnon padi pitää olla ja paksut kapulat, ja sitten pari tuntia joltakin oikeasti hyvältä tekniikan opettajalta.
 
Minä puutun tuohon kapula-asiaan; onko paksuudella jokin ratkaiseva merkitys?
 
Kysyn siis ihan tyhmänä. Olen muiden soittohommien ollessa jäissä pyrkinyt naputtelemaan perinnemalliin reisiä ja sohvatyynyjä, että pysyy edes joku ajatuksenpoikanen tallessa. Padin osto on alkanut kuitenkin pyöriä mielessä, mieluusti vielä sellaisen jonka saa standiin kiinni. Viisiaa-kapuloita on asunto vääränään, onko padisoitossa joku taika sitten keppien mitalla?
 
Eivätpä tosiaan ole muuten padit hinnan kiroissa, tunnettujen merkkien tuotteita näkyy olevan ihan Suomessakin myynnissä muutamalla kympillä.
 
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
jazzmies
08.09.2018 18:47:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AP: Minä puutun tuohon kapula-asiaan; onko paksuudella jokin ratkaiseva merkitys?
 
Itse treenaan pädiin korkealta ja täysiä. Vahvat kapulat eivät notku ja eivätkä mene poikki. Ja myös on kiva, että kämmenen sisällä on riittävästi kitkapintaa. Sitten musiikkia soitan ihan eri kapuloilla. Eli käytän teknisten valmiuksien ja musiikillisten valmiuksien harjoitteluun eri tikkuja.
 
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
AP
09.09.2018 17:41:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Itse treenaan pädiin korkealta ja täysiä. Vahvat kapulat eivät notku ja eivätkä mene poikki. Ja myös on kiva, että kämmenen sisällä on riittävästi kitkapintaa. Sitten musiikkia soitan ihan eri kapuloilla. Eli käytän teknisten valmiuksien ja musiikillisten valmiuksien harjoitteluun eri tikkuja.
 
Kiitti, mielenkiintoinen ja hyvä perustelu. Muistan tämän jos saan aikaiseksi raahautua pädikaupoille :)
 
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
teemuh
24.04.2021 08:14:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kampela: Jos siitä saa lähteä vähän meteliäkin niin puhelinluettelo toimii erittäin hyvin. Ja eikös se tule vielä kotiin kannettuna. :)
 
Kiitos vinkistä, puhelinluettelo on just loistava!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «