Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tama Iron cobra
1 2 3
KoRn88.
14.12.2005 19:37:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IC on ollut itsellä useamman vuoden, mutta yksi asia tässä jälkiviisaalta. HUOLTAKAA SITÄ PEDAALIA. Kun ostatte pedaalin, niin samalla jotain hyvää öljyä jolla sitten niveliä sun muita aika-ajoin hoitamaan.
 
Ainoita oikeita heikkouksia tossa on se että siihen väliakseliin tulee oikein tosissaan "klappia".

 
Suosittelen muuten sitä Axiksen Universal drive shaftia, vaikka se helvetin kallis olikin. Slavepedaali pelaa melkeinpä paremmin kuin oikean puolen pedaali. Smi:n kautta tuon sillon tilasin, kun kyrvähti totaalisesti hermot tuon IC:n shaftin kanssa. Klappia oli ja paljon.
 
iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC
Migo
14.12.2005 19:41:35 (muokattu 14.12.2005 19:42:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei helevetti mitä perverssejä. Noh vastaan takaisin. Ei se ehkä ihan sinne sovi. Saattaa tulla kipuja ja muutenkin jälkikäyttö hieman kärsiä.
 
Ei vaan vitsillähän minä lähestyin, mutta ihan pedaaleissa yms. laitteissa toi toimii!!
E: minkäs hintanen toi juniori on Suomessa?
 
Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti. http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/
Kalm
14.12.2005 20:22:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattanee koeponnistaa Pearlin vastaavan hintaluokan malli ennen juniorimadon ostoa:
 
http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … tw_doppelfussmaschine_prodinfo.html
 
Suhteellisen samalla idealla/samaa tasoa molemmat, mutta Pöörlissä lisukkeena myös:
-power shifter footboard
-mahdollisuus "stopperille" sinne varvaspäähän (kuten Eliminatorissa)
-kätevä sivusta ruuvattava heavy duty hoop clamppi
-pohjalevyssä kumitassut & säädettävät "pitopiikit"
 
Kotimaassa n.200 €bolaa, eli ei paha.
 
Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa
Youni
14.12.2005 20:30:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo toi on pirun hyvää jokapaikkaan. Vaikka muijan ..... tukkaan. hohohoho
 
Musta tuntuu, että vähintäänkin epäilyttävät jutut ovat tällä rumpuosiossa korvanneet ainaisen jazz-hevi vastakkainasettelun. Se on kylläkin ihan hyvä juttu, keep on rockin'!
 
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Migo
14.12.2005 20:30:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattanee koeponnistaa Pearlin vastaavan hintaluokan malli ennen juniorimadon ostoa:
 
http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … tw_doppelfussmaschine_prodinfo.html
 
Suhteellisen samalla idealla/samaa tasoa molemmat, mutta Pöörlissä lisukkeena myös:
-power shifter footboard
-mahdollisuus "stopperille" sinne varvaspäähän (kuten Eliminatorissa)
-kätevä sivusta ruuvattava heavy duty hoop clamppi
-pohjalevyssä kumitassut & säädettävät "pitopiikit"
 
Kotimaassa n.200 €bolaa, eli ei paha.

 
Joo mulla on toi sinkku ja kun säädin sen melko kevyeksi, niin toimii. Tuota malliakin olen vakavasti miettinyt.
 
Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti. http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/
kiiltomato
14.12.2005 20:47:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ite ostin eilen noi gibraltarin tuplat jota ennen oli vähän aikaa tuota jr taman sarjaa nii kyllä eron huomaapi. janoista saa vielä 2 sinkkuaki väännettyä!
 
joskus tökkii, mut ei se mitn
Matjardo
14.12.2005 21:36:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattanee koeponnistaa Pearlin vastaavan hintaluokan malli ennen juniorimadon ostoa:
 
http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … tw_doppelfussmaschine_prodinfo.html
 
Suhteellisen samalla idealla/samaa tasoa molemmat, mutta Pöörlissä lisukkeena myös:
-pohjalevyssä kumitassut & säädettävät "pitopiikit"
 
Kotimaassa n.200 €bolaa, eli ei paha.

 
Löytyypä nuo kumitassut ja "pitopiikit" myös noista junnukoopristakin.
 
Two coke or not two coke?
Maardi
14.12.2005 22:20:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläisellä muuten tommoinen Taman HP200 tuplis myynnissä, näin aihetta sivuten.
 
Ihmepoika
15.12.2005 09:54:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ite ostin eilen noi gibraltarin tuplat jota ennen oli vähän aikaa tuota jr taman sarjaa nii kyllä eron huomaapi. janoista saa vielä 2 sinkkuaki väännettyä!
 
Saahan noista HP200:kin kaksi sinkkua, jos en mää ny ihan väärin muista.
 
Ihanaa!
Kaneli
15.12.2005 11:12:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun IC jr:in oikea nuija tuppaa irtoamaan aina välillä. Jostain syystä.
 
"Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778)
Bacchus
15.12.2005 11:30:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei helevetti mitä perverssejä. Noh vastaan takaisin. Ei se ehkä ihan sinne sovi. Saattaa tulla kipuja ja muutenkin jälkikäyttö hieman kärsiä.
 
Juu, vaseliinit ja esim. ruokaöljyt kannattaa olla työntämättä muijan...öö tukkaan.
 
Itse neuvoisin ostamaan käytetyt tuplat. 250€:lla irtoaa käytettynä vaikka mitä.
 
Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi!
hgr
15.12.2005 17:00:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saahan noista HP200:kin kaksi sinkkua, jos en mää ny ihan väärin muista.
 
Saako muka?
VeeKoo
15.12.2005 21:00:05 (muokattu 15.12.2005 21:00:51)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, ja kannattaako sitä nyt toomannilta ruveta haalimaan kun suomesta saa samaa pedaalia 50€ halvemmalla... Voi teitin kanssanne!!
 
Mistä? Voisi harkita ostamista, jos Tampereelta/Lahdesta/Jyväskylästä löytyy..
 
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
WyW
16.12.2005 00:06:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun IC jr:in oikea nuija tuppaa irtoamaan aina välillä. Jostain syystä.
 
Jos on kuin "isoveljensä" niin suosittelen pientä raaviskelu- slash viilaamisoperaatioo siihen kohtaan mistä nuijan varsi kiristetään. Sama kannattaa tehdä myös niille beatereiden "sisustoille" jos on IC -tyyliset. Se on yhtä helvettiä jos ne kääntyy.
 
http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif
pushead
02.02.2012 21:16:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro
Osaisiko joku neuvoa. Minulla siis on tuo Iron cobra Power glide pedaali. Ongelma on se että pedaali on ihan jumalattoman löysä vaikka jousi on niin kireella kuin se vain voi olla. Mitä tuolle pitäisi tehdä? Olen omistanut tuon jo useamman vuoden
 
Kailis
02.02.2012 22:30:53 (muokattu 02.02.2012 22:31:13)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pushead: Moro
Osaisiko joku neuvoa. Minulla siis on tuo Iron cobra Power glide pedaali. Ongelma on se että pedaali on ihan jumalattoman löysä vaikka jousi on niin kireella kuin se vain voi olla. Mitä tuolle pitäisi tehdä? Olen omistanut tuon jo useamman vuoden

 
Vaihda jousi?
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
joku muu sikko
03.02.2012 09:45:32 (muokattu 03.02.2012 09:55:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Virhe! _Liian lyhyt tai tyhjä kirjoitus!
 
Musiikki ei välttämättä ole hyvää vaikka se kuulostaisikin siltä.
pushead
03.02.2012 15:30:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin unohtui mainita että vaihdoin siihen uudet jouset, mutta ei auttanut. Onkohan sillä merkitystä että nuo on tehty kiinassa?
 
Kailis
03.02.2012 17:13:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pushead: Niin unohtui mainita että vaihdoin siihen uudet jouset, mutta ei auttanut. Onkohan sillä merkitystä että nuo on tehty kiinassa?
 
Käytä nyt hyvä mies päätäsi! Oliko hyvä vanhalla jousella silloin joskus? Onko toi uusi jousi joku halpa tarvikejousi, joka on löysempi kuin IC:hen tarkoitettu? Mistä muusta se voisi olla kiinni kuin jousesta? Oletko trolli?
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
pushead
03.02.2012 23:49:01 (muokattu 03.02.2012 23:51:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuollaiset hommasin http://www.thomann.de/fi/tama_hp9007h_feder_fussmaschine.htm.
Vanhat jouset olivat hyvät ennen, mutta jotain on nyt vialla. Niissä oli ennen regular tension jouset. En ole trolli.
Edit. Näköjään linkki menee väärään paikkaan, mutta heavy tension jouset on nyt pedaaleissa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «