Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Joose Keskitalo
1 2 3 4 5
Zed
03.02.2009 16:26:52 (muokattu 03.02.2009 16:27:04)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saippuakuplia ja Viis tyttöä kuulostavat erittäin lupaavilta. Hypnoottista kamaa jälleen.
 
"Joskus tulee jopa kyynelkin silmään." -Jammu Siltavuori
oo-p
08.03.2009 19:43:48 (muokattu 08.03.2009 20:49:56)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nytpä sitten on levy tullut kuunneltua muutamaan otteeseen..
 
Täytyy sanoa että kokonaisuutena jäi vähän pettynyt maku suuhun. Etenkin kun kolmas maailmanpalo oli täysosuma.
 
Suurin ongelma on se, että laulujen, jotka joose esittää yksin, äänenlaatu on liian huono, ainakin minun makuuni. Liikaa suhinaa ja lo-fistelua. Itse kappaleet ovat kaikki kyllä aivan hyviä, mutta syö vähän nautintoa tuo sihinä ja suhina. (Joillakin stereoilla kuulostaa kyllä aivan hyvältä, mutta huonommilla laitteilla, kuten autossa, kitaraa ei kuulu kohinan alta lainkaan). Ei kai tuo edellinenkään levy ollut noin kohiseva? Tulee jotenkin puolitekoinen kuva. Bändin kanssa vedetyt biisit ovat tosi laadukkaita kaikin puolin, mutta mikseivät akustisesti yksin esitetyt sitten ole?
 
Myös muutama kappale olisi saanut olla reilusti pidempi. Harmittaa kun tosi potentiaalinen biisi loppuu kesken. Tulee vähän semmoinen täytebiisiolo.. Tai keskeneräinen.
 
Mutta joka tapauksessa hyvä levy kuitenkin, kaikesta huolimatta. Täytyy silti sanoa, että livenä parempi..
 
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Ozzyneito
08.03.2009 20:57:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on ehkä ahdistavin levy, mitä oon koskaan kuullut. Ehdottoman hyvässä mielessä. Nää soundit oli sinänsä paluu sinne edeltävien levyjen sekaan ja ihan hyvä vaan. En yhtään haluaiskaan mitään silotellumpaa, en sitten yhtään.
 
Oot ihan oikeassa, että biisit on aika luonnosmaisia, mutta en mä valita siitäkään, koska se vähä mitä niissä on, on prosentuaalisesti parasta, mitä J on tehnyt.
 
Vaikka kaksi edellistä olivat loistavia, niin tää kyllä parantaa mun mielestä vielä lisää. Ehkä tätä vois pitää jonkinlaisena statementina Suomen mielenterveystilasta.
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
oo-p
08.03.2009 21:06:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ozzyneito: Tää on ehkä ahdistavin levy, mitä oon koskaan kuullut. Ehdottoman hyvässä mielessä. Nää soundit oli sinänsä paluu sinne edeltävien levyjen sekaan ja ihan hyvä vaan. En yhtään haluaiskaan mitään silotellumpaa, en sitten yhtään.
 
Oot ihan oikeassa, että biisit on aika luonnosmaisia, mutta en mä valita siitäkään, koska se vähä mitä niissä on, on prosentuaalisesti parasta, mitä J on tehnyt.
 
Vaikka kaksi edellistä olivat loistavia, niin tää kyllä parantaa mun mielestä vielä lisää. Ehkä tätä vois pitää jonkinlaisena statementina Suomen mielenterveystilasta.

 
Oli tässä joo nuo teemat aika karuja. Kuten ennenkin, mutta nyt vielä enemmän. Jotenkin tulee niin iholle nuo tarinat, että hirvittää, mutta se on vain hyvä. Kuten sanoit.
 
Jos noista muutamista biiseistä, kuten vaikkapa Luultavasti jäit junan alle ja tottelin taivaallista näkyä, olisi ollut bändin kanssa sovitetut versiot, niin olisi ollut yksi tähti lisää minun puolestani.
 
Bändi toimii niin hyvin, että sääli kun sitä säästellään.
 
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
ydinaukio
09.03.2009 12:52:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kappaleet ovat kaikki kyllä aivan hyviä, mutta syö vähän nautintoa tuo sihinä ja suhina. (Joillakin stereoilla kuulostaa kyllä aivan hyvältä, mutta huonommilla laitteilla, kuten autossa, kitaraa ei kuulu kohinan alta lainkaan).
 
Uskoisin, että Joose Keskitalo ei ole tarkoittanut musiikkiansa kuunneltavan autossa. :D Suosittelisin, että kuuntelet levyä stereoilla, jos sellaiset omistat.
 
oo-p
09.03.2009 14:36:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ydinaukio: Uskoisin, että Joose Keskitalo ei ole tarkoittanut musiikkiansa kuunneltavan autossa. :D Suosittelisin, että kuuntelet levyä stereoilla, jos sellaiset omistat.
 
Niinhän toki teenkin. Aina kun ehdin.
 
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Zed
09.03.2009 20:18:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haastattelua työntyy ilmoille: http://www.radiohelsinki.fi/videot/ … 22/haastateltavana-joose-keskitalo/
 
"Joskus tulee jopa kyynelkin silmään." -Jammu Siltavuori
Zed
12.08.2009 16:10:09 (muokattu 12.08.2009 16:12:42)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=7ZE-hzefl8M
 
Tällaista kokkiohjelmaa on tulossa Harmaa Getto -porukalta, jossa siis Joosekin on mukana.
 
JeeVes
13.08.2009 10:12:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zed: http://www.youtube.com/watch?v=7ZE-hzefl8M
 
Tällaista kokkiohjelmaa on tulossa Harmaa Getto -porukalta, jossa siis Joosekin on mukana.

 
Filmaajat laitta mullekin viestiä :) Katoin. Vitsi nää jätkät joskus on kuin kivireki alamäessä jossa ei oo jarrua.
 
Best is yet to come!
_Petri_
14.08.2009 12:59:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JeeVes: Filmaajat laitta mullekin viestiä :) Katoin. Vitsi nää jätkät joskus on kuin kivireki alamäessä jossa ei oo jarrua.
 
BD.
 
Joose oli taas näitä artisteja, joiden on aina tiennyt olevan tutustumisen arvoisia, mutta joita ei jostain syystä ole tullut ikinä kuunneltua. Sit kun Harmaa Getto iski yllättäen ihan täysiä, piti lopulta kuunnella itse Jooseppiakin. Toimii. Me likes.
 
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
Veikko
11.01.2010 18:37:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen kuulin ensimmäistä kertaa Keskitalosta. Tänään hankin olen kuunnellut Kulta, tule minun luokseni -tuotoksen. Eipä mikään levy ole vuosiin saanut aikaan tämäntapaista vaikutusta. Tätä on kuunnellessa on pakko pysähtyä ja istahtaa kuuntelemaan silmät ymmyrkäisenä.
 
- Lopeta itsesi - Jaakko 2,5 vee
mgminishit
15.03.2010 18:45:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minullekin hyvin tuore löytö, harmaan geton kautta kiinnostuin ja ostin kolmas maailmanpalo levyn, iha loistavaa kamaa! mahtavaa musaa tekkeepi ylipääsä, omaperänen sälli muutenkin ja hyvä niin
 
voehan dämnetti/on melkonen paikka tää ämnetti(riimi tulevasta huippulaulustani, tai sitten ei, lol)
carnation
25.09.2010 12:31:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko: Eilen kuulin ensimmäistä kertaa Keskitalosta. Tänään hankin olen kuunnellut Kulta, tule minun luokseni -tuotoksen. Eipä mikään levy ole vuosiin saanut aikaan tämäntapaista vaikutusta. Tätä on kuunnellessa on pakko pysähtyä ja istahtaa kuuntelemaan silmät ymmyrkäisenä.
 
Itse löysin tänään kirpputorilta tuon "Tule minun luokseni, kulta" -levyn ja hintaa oli vaivaiset 1,50 e. Jotenkin uskomatonta, että niiden dance hits -kokoelmien keskeltä löytyi tämä. Veli oli hehkuttanut jo pidemmän aikaa tätä, mutta en ollut oikein saanut aikaiseksi kuunnella kunnolla. No nyt on sekin asia korjattu, vavahduttavaa lyriikkaa ja käsinkosketeltavan häiritsevää ja rumankaunista tunnelmaa. Erittäin kova.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
oo-p
25.09.2010 14:05:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nythän jooselta on vissiiin livelevy tulossa. Ehkä yksi maailman ainoista moisista julkaisuista, joita oikeasti on syytä odottaa. On meinaan sen verran paras live-esiintyjä kyseessä..
 
Harmittaa kun Hyvä siemen -biisiä ei löydy muualta kuin siltä muuan mies seiskasplitiltä.. Pitäs laittaa levysoitin sitä varten parempaan reilaan. Livenä oli nimittäin tuokin biisi aivan jumalainen.
 
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Zed
25.09.2010 18:03:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oo-p: nythän jooselta on vissiiin livelevy tulossa.
 
Pelkästään kasetilla julkaistu live on jo ulostautunut tälle vuodelle. Tällainen: http://www.levykauppax.fi/artist/ke … oose/rovaniemen_kirjasto_18_4_2009/
 
"Mä oon pannut..." -jussimus
Cujo
25.09.2010 18:12:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zed: Pelkästään kasetilla julkaistu live on jo ulostautunut tälle vuodelle. Tällainen: http://www.levykauppax.fi/artist/ke … oose/rovaniemen_kirjasto_18_4_2009/
 
Heh, vissiin pakko puhallella kasettidekistä pölyt pois tämän takia.
 
oo-p
25.09.2010 18:32:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zed: Pelkästään kasetilla julkaistu live on jo ulostautunut tälle vuodelle. Tällainen: http://www.levykauppax.fi/artist/ke … oose/rovaniemen_kirjasto_18_4_2009/
 
8l
 
onkohan se tuo sitte jota tarkotin..
 
Rähmä. Itsehän tässä joku viikko sitten olin katsomassa joosea rovaniemellä..
 
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
lurkki
03.11.2010 18:58:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.myspace.com/uniensavonlinna
 
Uutta (ja vanhaa) Joosea! Peura-biisi on kyllä käypää kohinaa...
 
Gleb91
03.11.2010 20:16:49 (muokattu 03.11.2010 20:19:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lurkki: http://www.myspace.com/uniensavonlinna
 
Uutta (ja vanhaa) Joosea! Peura-biisi on kyllä käypää kohinaa...

 
Sehän on Harmaata Gettoa tuo Peura, remiksaus näköjään tehty siitä. Aika outo remix.
 
jigsore
03.11.2010 20:40:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zed: Pelkästään kasetilla julkaistu live on jo ulostautunut tälle vuodelle. Tällainen: http://www.levykauppax.fi/artist/ke … oose/rovaniemen_kirjasto_18_4_2009/
 
Ostin tuon Oulun 45:n keikalta käypään 5€ hintaan. Mukaan lähti myös Muuan mies -split 7". Formaatit kohdillaan!
Oli myös ihan hyvä keikka. Alamaailman Vasaroiden Erno soitteli pasuunaa parissa biisissä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «