Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Andy McCoy
1 2 3 4 591 92 93 94 95136 137 138 139 140
Boyakasha
05.12.2017 11:41:17 (muokattu 05.12.2017 11:47:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uudessa Hesarissa pitkä juttu Andysta ja Ikkestä.
 
Boyakasha
05.12.2017 11:45:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HS Kuukausiliite 2.12.2017:
 
PÄIVÄN TIMANTTI: Andy McCoyn veli Ilkka Hulkko paljastaa Andyn satuilut: Isoisämme Eino oli hyvä hanuristi mutta ei romani
 
Andy McCoyn veli Ilkka Hulkko paljastaa Andyn satuilut: Isoisämme Eino oli hyvä hanuristi mutta ei romani
 
Kun Andy McCoy muutti Amerikkaan ja jäi heroiinikoukkuun, yhteys it-uraa tekevään isoveli Ilkka Hulkkoon hiipui.
 
Andy McCoy:
 
BROIDI ON mun läheisimpiä frendejä, mutta en usko, että sen mentaliteetti on lähelläkään mun mentaliteettia. Kun mä päätän jotain, mä saan sen. Ikke taas on ollut aina hannari. Kuulostaa ilkeältä, mutta se on totta. Se on myös pahempi kapitalisti kuin mä.
 
Me ei asuttu skideinä kimpassa. Mä ja systeri kasvettiin Tukholmassa faijan ja mutsin kanssa, Ikke taas isovanhempien luona Finskeissä. En tiedä, miksi. Sitä pitäisi kysyä faijalta, mutta se on jo yläkerrassa.
 
Meillä oli skideinä eri intressit, enkä kaivannut Ikkeä. Broidi diggasi metsästää ja kalastaa. Mä en ole saanut yhtään fisua elämässäni.
 
Me ollaan porvarissuvusta. Faijamme Risto oli pankkiiri ja mukana öljybisneksessä, mutsimme Kaarina oli himamutsi. Asuin niiden kanssa Lidingössä Tukholman vieressä. Sitä pidetään snobina alueena. Mulla oli normaali lapsuus: fudista, kitaran rämpytystä, koulusta lintsaamista. Kasvatus oli aika helvetin vapaata. Hima oli lintsaajien suojapaikka. Jos ei jaksanut mennä skoleen, siellä oli hyvä hengata.
 
Olin jo nuorena riivattu musiikista, se iski todella. Kuuntelin kaikkea klassisesta vanhaan bluesiin ja jazzista arabialaiseen kansanmusiikkiin. Kun vanhemmat huomasi sen, faija osti mulle minikokoisia akustisia kitaroita. Niitä ei saanut massatuotettuina, ne piti teettää.
 
Teininä jouduin takaisin Suomeen faijan duunin takia. Olin kasvanut täysin erilleen Ikestä, ja meillä oli paljon nyrkkitappeluja. Mutta Ikke soitti bassoa, ja sitä kautta mäkin kiinnostuin sähkökitarasta. Ikke sanoi frendilleen Pete Malmille, että pikkubroidi soittaa helvetin hyvin, ja siitä sai alkunsa Briard, ensimmäinen Suomessa levyttänyt punkbändi. Soitettiin Lintsin sulkemisbileissä niin lujaa, että pikkulapset itki ja valituksia tuli Taka-Pasilasta asti. Se johti suoraan levydiiliin. Olin 14, Ikke 16.
 
Faija tietenkin halusi, että olisin alkanut opiskelemaan, mutta mulle oli päivänselvää, että alan tehdä musaa. Ei ollut vaihtoehtoa, se oli mun intohimo. Jätin oppikoulun kesken.
 
Briardin jälkeen skulasin Maukka Perusjätkän kanssa, sitten liityin Pelle Miljoonaan. 1617-vuotiaana tienasin jo yhtä hyvin illassa kuin normaaliduunari kuukaudessa. En usko, että faija koskaan täysin tajusi mua, mutta silloin aloin saada siltä enemmän hyväksyntää.
 
Kun Hanoi Rocks perustettiin, koko Suomi oli meitä vastaan. Meitä pidettiin hinttinarkkareina, mutta kun saatiin ulkomailla nimeä, oltiinkin yhtäkkiä kultapoikia. Hanoi Rocksin suosion myötä sain helvetin etuoikeutetun nuoruuden. Bailut oli joka päivä, gimmoja riitti, kaman käyttö kuului asiaan.
 
Raakaoopiumia olin kokeillut ensimmäistä kertaa 16-vuotiaana, kun löydettiin sitä frendin isoäidin lääkekaapista. 18-vuotiaana jointti oli suussa sormia napsauttamalla, ja kaikki tehtiin valmiiksi. Ympärilleni kertyi helvetin paljon limaisia ihmisiä, jotka olivat paalujeni perässä.
 
Musahommien takia en mennyt armeijaan. Sain postissa vapautuskortin, kun faija oli soittanut yhden puhelun. Ikke sen sijaan teki perinteisesti: kävi armeijan ja alkoi opiskella yliopistossa. Niihin aikoihin en tavannut sitä ollenkaan, koska elämä oli pelkkää reissaamista. Sitä paitsi broidilla oli gimmafrendi, josta en todellakaan digannut. En edes yrittänyt lähestyä Ikkeä ennen kuin se suhde spragasi.
 
22-vuotiaana sain pojan silloisen vaimoni Stacyn kanssa. Se ei ollut suunniteltua. Asuin Kaliforniassa, olin jo heroiinikoukussa, eikä lapsen saaminen muuttanut mua. Kaman veto ja kiertueet jatkuivat. En kysynyt, mitä mieltä vanhemmat tai broidi on huumeiden käytöstä, en välittänyt vittuakaan. Ajattelin, että tää on mun elämä. Mitkään interventiot eivät olisi toimineet, olisin vain juossut pois.
 
Jos olisin ollut vähän enemmän in focus, jotkut jutut olisivat voineet onnistua paremmin. On kuitenkin yleisesti hyväksytty tosiasia, että Hanoi Rocks muutti koko maailman rock n rollin suunnan. Mötley Crüen, Guns NRosesin ja Janes Addictionin tyypit on sanoneet mulle tuhansia kertoja, että Hanoi Rocks oli yksi niiden isoimmista influenceista.
 
Tärkeintä elämässä on ehdoton rakkaus, ja sen mä oon löytänyt vaimoni Angelan kanssa. Me tavattiin vuonna 1989, kun Rolling Stones soitti L. A. Forumilla. Oltiin molemmat backstagella ja synnattu toisiamme puolitoista vuotta. Angela on taiteilija ja muusikko isosta perheestä ja niin eteläitalialainen kuin voi olla. Nyt ollaan oltu 30 vuotta yhdessä, vaikka kaikki muut meidän ympärillä on jo eronneet.
 
Ilkka Hulkko:
 
ANDYLLÄ JA MULLA ei ole koskaan ollut skismaa. Olemme aina hyväksyneet toistemme valinnat.
 
Asumme molemmat Helsingissä ja käymme toisinaan yhdessä drinksulla, syömässä tai katsomassa keikkoja. Broidin kanssa on rasittavaa olla kaupungilla. Kaikilla on Andystä mielipide, kaikki haluavat tulla juttelemaan. Välillä hänen seurassaan saattaa joutua puukkotappeluun, niin kuin 80-luvulla helsinkiläisessä Rose Room -yökerhossa kävi.
 
Joskus broidi suhtautuu huomioon hyvin, joskus hän laukaisee jotain törkeää. Andy osaa olla äärettömän äkkipikainen. Kotikulmillaan Etelä-Helsingissä ja paremman tason ravintoloissa Andy saa onneksi olla rauhassa.
 
Teiniveljekset Ilkka (vas.) ja Antti Hulkko.
Teiniveljekset Ilkka (vas.) ja Antti Hulkko. (KUVA: HULKKOJEN KOTIALBUMI)
 
Yleensä broidi on rento, mutta halutessaan hän on pikkutarkka. Andy McCoy on puolifiktiivinen henkilö, ja välillä Andy kertoo keksittyjä tarinoita itsestään. Hän saattaa kysyä, että haluatko kuulla, miten homma oikeasti meni, vai stoorin, joka on mielenkiintoinen. Esimerkiksi isoisämme Eino oli hyvä hanuristi mutta ei romani, niin kuin Andy on kertonut.
 
Minä, Andy ja siskomme Kaisa synnyimme Pelkosenniemellä. Asuimme lapsuutemme Oulussa, jossa faija työskenteli Osuuspankissa ja Mallasjuoma oy:ssä. Vuonna 1972 mutsi, faija, Andy ja systeri muuttivat Tukholmaan faijan saaman rahoituspäällikön duunin takia. Olin 12, juuri päässyt keskikouluun, ja jäin sen takia asumaan Pelkosenniemelle isovanhempien luokse. Vietin lomat Tukholmassa, eikä minulla ollut järjestelystä valittamista. Sukumme on aina ollut tiivis.
 
Kun perustimme Briardin, isämme ei katsonut kovin suopeasti sitä, että hänen lapsensa esiintyivät valkoinen Alkon muovipussi paitanaan Linnanmäellä. Emme välittäneet. Vaikka keikkailu oli kaoottista, Andyn kanssa soittaminen meni ihan okei. Bändi kuihtui Pete Malmin järjettömään esiintymispelkoon, ja kaikki lähtivät tekemään muita juttuja.
 
Andy ehti soittaa Pelle Miljoonassa vajaan vuoden. Kun he olivat saaneet Moottoritie on kuuma -albumin valmiiksi vuonna 1980, Andy totesi, että on aika häipyä. Olimme suunnitelleet Hanoi Rocksin kaltaista glam rock-, punk- jahard rock -bändiä Andyn kanssa jo pitkään niin musiikillisesti kuin ulkomusiikillisestikin. Kaikki meni suunnitelmien mukaan, ja Hanoi Rocks sai nopeasti nimeä.
 
Olin ensimmäisellä kiertueella auttamassa miksaamisessa ja hoitamassa valoja. Ajoimme ympäri Suomea hajoilevalla vanhalla myymäläautolla. Välillä maaseudulla tuli tuoppia lavalle ja bändi joutui lähtemään kivisateessa pois vain, koska jätkät näyttivät erilaiselta nahka- jakumihousuineen ja sifonkihuiveineen.
 
Bändin periaate oli, että keikat hoidetaan kunnolla tai tulee kitarasta päähän. Muuten sai tehdä mitä haluaa. Minulle sopi katsoa sivusta, kun Andy menestyi, en halunnut itse staraksi. Briardin lopetettua en soittanut yhtään keikkaa. Opiskelin Helsingin yliopistossa ensin kemiaa, sitten tietojenkäsittelyoppia.
 
Kun Hanoi Rocks lähti Jenkkeihin, en ollut mukana. Kaikki uskoivat, että he breikkaavat kansainvälisesti. Sitten rumpali Razzle kuoli auto-onnettomuudessa ja bändin fiilis lopahti. Andy jäi Los Angelesiin. Moneen vuoteen en nähnyt häntä, mutta puhuimme puhelimessa.
 
Vuonna 1986 saimme molemmat lapsen. Andy soitti Iggy Popin maailmanrundilla, ja Andyn vaimo Stacy oli Kaliforniassa Sebastianin kanssa. Kun Andy tuli takaisin, Stacy oli tipahtanut ja tuhlannut Andyn kiertueen liksat.
 
Seuraavana vuonna Stacy kuoli keuhkokuumeeseen, ja Andy jäi yksin Sebin kanssa. Se kävi aika rankaksi, ja Sebi meni Englantiin Stacyn siskolle hoidettavaksi. Sebi on käynyt siellä koulunsa, ja hänellä on yliopistotutkinto biologiasta, mutta nyt hän on teatterialalla.
 
Vuonna 1994 Andy tuli Jenkeistä Suomeen kiertueelle Live Ammo -bändin kanssa ja jäi. Silloin olin hiukan huolissani Andyn voinnista, mutta niihin aikoihin minullakin meni lujaa. Olin perustanut muutaman ystävän kanssa it-yritys Treman, josta tuli yksi maailman suurimmista kaupankäyntijärjestelmien tekijöistä. Asiakkaitamme olivat muun muassa Euroopan keskuspankki, ABB, Volvo, BMW ja Daimler-Chrysler. Laajennuimme kymmenessä vuodessa yli 300 työntekijän yritykseksi.
 
Sitten vuonna 2001 it-firmojen kurssit yhtäkkiä romahtivat. Olimme satsanneet kymmeniä miljoonia listaukseen, ja kaikki katosi hetkessä. Meistä ei tullutkaan miljonäärejä, paitsi Kaj Hedistä, joka pelasti myöhemmin poikansa ja veljenpoikansa start-upin Rovion.
 
Ryhdyin it-konsultiksi. Asuin 15 vuotta Lontoossa, emmekä juuri nähneet Andyn kanssa. Tein töitä ympäri maailmaa, ja matkapäiviä oli parhaimmillaan 220 vuodessa. Tuloni olivat tähtitieteelliset, mutta niin olivat menotkin. Roikuin jatkuvasti hotellissa tai lentokentällä. Siinä mielessä elämämme Andyn kanssa ei ole ollut kovin erilaista. Minulla on tosin ollut vähemmän hard rockia ja enemmän samppanjaa ja kaviaaria.
 
Tultuaan Suomeen Andy oli hiukka paskassa kuosissa, sitten hän skarppasi. Andyllä on aina ollut hyvä pää. Jos hän päättää olla vuoden polttamatta tupakkaa tai juomatta viinaa, sitten hän on. Suomeen paluun jälkeen Andy on tehnyt keikkaa pienemmässä mittakaavassa. Kun Hanoi Rocks teki comebackin vuonna 2002, olin mukana tuottamassa albumia.
 
Nyt Andy tekee sooloalbumia. Olen käynyt välillä studiossa kuuntelemassa biisejä ja antamassa kommentteja. Uskon, että Andyllä on ihan okei tulevaisuus. Jos terveys suo, ehkä hän saa vielä taiteilijaeläkkeen.
 
Bisneksestä Andy ei tajua paskaakaan. Pitkään hän eli ihan kädestä suuhun, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Itse olisin myös ollut tyytyväinen 15 tai 30 Gibsoniin, mutta Andy on hankkinut kitaroita varaston täyteen.
 
Andy McCoy, 55, on helsinkiläinen rockmuusikko. Hänen oikea nimensä on Antti Hulkko. Ilkka Hulkko, 57, on helsinkiläinen ohjelmisto-arkkitehti.
 
Tympee Huttunen
05.12.2017 12:38:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boyakasha: Uudessa Hesarissa pitkä juttu Andysta ja Ikkestä.
 
Mielenkiintoinen haastattelu. En tiennytkään miten paljon veli on tuossa ollut mukana. Uutisena tuli myös tragedia lapsen äidin suhteen jne. On kyllä paljon tapahtunut jo kovin nuoressa iässä.
 
Mahti
05.12.2017 21:47:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boyakasha: Uudessa Hesarissa pitkä juttu Andysta ja Ikkestä.
 
Katos vaan, onneks kävin tässä ketjussa ja pitääpä lukea. Huomasin vaan kuukausiliitteessä mursun kuvan kannessa eikä ollut veljeshaastattelusta mainintaa :)
 
Jokainen paistaa omat makkaransa
Lonesome
07.12.2017 14:30:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tympee Huttunen: Mielenkiintoinen haastattelu. En tiennytkään miten paljon veli on tuossa ollut mukana. Uutisena tuli myös tragedia lapsen äidin suhteen jne. On kyllä paljon tapahtunut jo kovin nuoressa iässä.
 
Muutamalla lauseella isoveli myös tarkentaa pikkubroidin "hyvässä tarinassa" ihmetyttäneet aukot kohdilleen...
 
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Karvainen retku
17.01.2018 18:57:54 (muokattu 17.01.2018 18:58:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.iltalehti.fi/viihde/201705262200166134_vi.shtml
 
Tästäkin uutisoinnista kohta kulunut vuosi. Jokohan tuo uusi levy pian julkaistaan? Kiertueenkin piti tapahtua jo männä lokakuussa. Mihin lie suunnitelmat kariutuneet tai viivästyneet?
 
shuffle
17.01.2018 21:22:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karvainen retku: http://www.iltalehti.fi/viihde/201705262200166134_vi.shtml
 
Tästäkin uutisoinnista kohta kulunut vuosi. Jokohan tuo uusi levy pian julkaistaan? Kiertueenkin piti tapahtua jo männä lokakuussa. Mihin lie suunnitelmat kariutuneet tai viivästyneet?

 
Tuota minäkin olen miettinyt. What happened? Sinkulla on hyvä viba.
Todennäköisin skenaario lienee, että A. levyn kustantajalta loppuivat rahat, tai B. Andy on taas alkanut dokata liikaa, eikä mistään oikein tule mitään.
Sinkun kertsi on just sitä vanhaa Hanoi-tyyliä, mistä diggaan ja missä Andy on ihan suvereeni.
 
LampLeon
18.01.2018 11:08:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

shuffle: Tuota minäkin olen miettinyt. What happened? Sinkulla on hyvä viba.
Todennäköisin skenaario lienee, että A. levyn kustantajalta loppuivat rahat, tai B. Andy on taas alkanut dokata liikaa, eikä mistään oikein tule mitään.
Sinkun kertsi on just sitä vanhaa Hanoi-tyyliä, mistä diggaan ja missä Andy on ihan suvereeni.

 
Ei ole oikeastaan tapahtunut mitään, niin se on. Levy on käytännössä valmis mutta Andy panttaa sitä ENSI lokakuulle.
 
LampLeon
20.01.2018 12:11:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

texan: Kyllä tuo Andyn touhu on aika väsähtänyttä pelleilyä nykyään. Päihteet ovat ottaneet vallan äijästä jo ajat sitten, eikä Andy saa aikaiseksi kuin paljon puhetta ja sekin on epäselvää. Eipä Andya turhaan ole rock piireissä tituleerattu käveleväksi apteekiksi. Ihme jos Andy vielä tuosta tokenee.
 
Tilanteen tietävänä voin sanoa että Andyn alkoholinkäyttö on varsin vähäistä, kannabista kyllä menee. Ja kun saa levynsä ulos (näillä näkymin ensi syksynä) tokenemisihme on käynyt toteen. Mutta kusipää se osaa olla.
 
Hargon
29.10.2018 09:08:16 (muokattu 29.10.2018 09:10:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taas mennään:
Andy McCoy lataa uutuuskirjassa täyslaidallisen Michael Monroelle Siit on tullu valtakunnallinen zoukki
 
https://www.is.fi/viihde/art-2000005880492.html
 
Ja seuraavaksi kysytään Michaelin mielipide ko. lausahduksesta ja kirjasta.
 
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
LordWinter
29.10.2018 12:06:36 (muokattu 29.10.2018 12:06:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hargon: Taas mennään:
Andy McCoy lataa uutuuskirjassa täyslaidallisen Michael Monroelle Siit on tullu valtakunnallinen zoukki
 
https://www.is.fi/viihde/art-2000005880492.html
 
Ja seuraavaksi kysytään Michaelin mielipide ko. lausahduksesta ja kirjasta.

 
-Uskon, että Michael diggaa siitä hommasta. Ja pitäähän jäbän jollain elääkin. Mun mielestä ne ohjelmat on silti ihan bullshittiä, Andy McCoy totesi lehden haastattelussa.
 
Sanoo mies, joka itse osallistui Julkkis Big Brotheriin.
 
I can't believe that Sack Birch no come to olympia games. It's like if Marsalck Continentheim went to vecks and say that he has ribul or knee hurt and can't go war.
Seba
29.10.2018 12:09:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LordWinter: -
Sanoo mies, joka itse osallistui Julkkis Big Brotheriin.

 
Monroen ei tarvitse vastata kuin tämä aiheseen.
 
Ei viestiä.
Boyakasha
29.10.2018 18:04:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LordWinter: -Uskon, että Michael diggaa siitä hommasta. Ja pitäähän jäbän jollain elääkin. Mun mielestä ne ohjelmat on silti ihan bullshittiä, Andy McCoy totesi lehden haastattelussa.
 
Sanoo mies, joka itse osallistui Julkkis Big Brotheriin.

 
Onko yksi lyhyt parin viikon pyrähdys jossakin hupaisassa erikoisohjelmassa todellakin sama asia kuin vuosien tuomarointi joissakin television kertakäyttömusaohjelmissa?
 
Seba
29.10.2018 20:07:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boyakasha: Onko yksi lyhyt parin viikon pyrähdys jossakin hupaisassa erikoisohjelmassa todellakin sama asia kuin vuosien tuomarointi joissakin television kertakäyttömusaohjelmissa?
 
Mites Andyn oma tosi tv shöy?
 
Ei viestiä.
texan
29.10.2018 21:44:58 (muokattu 29.10.2018 22:34:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seba: Mites Andyn oma tosi tv shöy?
 
Onhan noista kumpainenkin julkisuudessa aika hyvin viihtynyt. Ennen olivat hyviä frendejä, ilmeisesti välit on sittemmin viilentyneet.
 
LordWinter
29.10.2018 23:12:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boyakasha: Onko yksi lyhyt parin viikon pyrähdys jossakin hupaisassa erikoisohjelmassa todellakin sama asia kuin vuosien tuomarointi joissakin television kertakäyttömusaohjelmissa?
 
Kyseessä ei ole mikä tahansa hupaisa erikoisohjelma vaan Big Brother. Milleniaaleille Andy McCoy tulee aina olemaan BB-Andy. Se kummallinen miekkonen, joka sekosi BB-talossa täysin kun BB-Anu pilasi tämän tekemän maalauksen.
 
I can't believe that Sack Birch no come to olympia games. It's like if Marsalck Continentheim went to vecks and say that he has ribul or knee hurt and can't go war.
aivokuolio
30.10.2018 00:05:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko BB milleniaaleille muka kova juttu? Musta tuntuu että tuohon aikaan BB oli jo täysin menneen talven lumia ja tuo "julkkis"-versio sellainen viimeinen hätähuuto.
 
The Jack
30.10.2018 00:16:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

texan: Onhan noista kumpainenkin julkisuudessa aika hyvin viihtynyt. Ennen olivat hyviä frendejä, ilmeisesti välit on sittemmin viilentyneet.
 
Monroella tosin on julkaistuna Hanoin jälkeen useampi levy uutta musiikkia, yksi niistä oli listaykkösenäkin Suomessa. Ja se ykköspaikka tuli 5 vuotta sitten hyvillä uusilla biiseillä, mahtoiko se ollakaan silloin vielä tuomarina telkussa? En ole katsonut laulukilpailuja, mutta olen pitänyt muutamista Michaelin tai bändinsä tällä vuosikymmenellä tekemästä uudesta biisistä ja nähnyt pari hyvää keikkaakin. Viimeiset havainnot Andystä tulee kauempaa.
 
Boyakasha
30.10.2018 00:26:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seba: Mites Andyn oma tosi tv shöy?
 
Erinomaista viihdettä. Klassikko. Sehän kertoo vain siitä, miten paljon isompi status Andy McCoylla on kuin Michael Monroella, kerran McCoyn pariskunta saa oikein oman televisiosarjan Monroen joutuessa tyytymään television tuotantoyhtiön toimittamaan kylmään nahkatuoliin.
 
Mitä Monroe's Show'ssa esitettäisiin? Makkosta katsomassa Salkkareita vaimonsa ja kissojensa kanssa? Ei kuulosta kovin kiinnostavalta ja vakuuttavalta viihteeltä tämä.
 
The Jack
30.10.2018 00:41:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boyakasha: Mitä Monroe's Show'ssa esitettäisiin? Makkosta katsomassa Salkkareita vaimonsa ja kissojensa kanssa? Ei kuulosta kovin kiinnostavalta ja vakuuttavalta viihteeltä tämä.
 
Monroe voi mennä vetämään showtaan suurelle festarilavalle omalla nimellään, ja täyttää suuren osan setistä muutaman vuoden vanhoilla biiseillä. Eikä Suomessa ole muita artisteja, joita Slash tai Foo Fighters pyytää lavalle kanssaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 591 92 93 94 95136 137 138 139 140

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «