Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Eagles
1 2 3 4 511 12 13 14 15
El Condor
03.06.2005 09:07:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

täytyy muuten edelleen ihastella Suomen musiikkielämän toivon Jone Nikulan lausuntoa, kun häneltä kysyttiin mielipidettä Hotel California-levystä; "Levy itsessään on hämmentävä, nimibiisi on klassikko, mutta millään muulla biisillä k.o. levyltä ei olisi asiaa yhdenkään suomalaisen levy-yhtiön eteisaulaa pidemmälle". Tai no...ehkä tuo on tottakin, kun ottaa huomioon mitä skeidaa nykyään julkaistaan, ehkäpä Jonen lausunto ei kertonutkaan mitään Eaglesin levystä kuin suomalaisten yhtiöiden julkaisupolitiikasta.
 
Niin, ajatellaanpa, jos vaikka IndX:n levyn biisilista olisi näyttänyt tältä:
 
Jee Jee Jee
New Kid In Town
Mua Vedätetään
Life In The Fast Lane
Kaadutaan
Wasted Time
Miehet Ei Itke
Victim of Love
Lakanoissas Herään
Pretty Maids All In A Row
Puhutaan
Try And Love Again
Ei Selitettävää
The Last Resort
Odotetaan
 
niin kyllähän tuossa olisi biisien taso vaihdellut aika paljon...
 
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
Notefix
03.06.2005 09:32:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

täytyy muuten edelleen ihastella Suomen musiikkielämän toivon Jone Nikulan lausuntoa, kun häneltä kysyttiin mielipidettä Hotel California-levystä; "Levy itsessään on hämmentävä, nimibiisi on klassikko, mutta millään muulla biisillä k.o. levyltä ei olisi asiaa yhdenkään suomalaisen levy-yhtiön eteisaulaa pidemmälle"

Hoho! Todennäköisesti Jone Nikula on oikeassa! Tuskin Beatleskaan saisi täällä diiliä..."ei oo hittiä", "Vetäkään mollissa", "Ei oo tarpeeks rankkaa"...
 
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
sirdickyj
03.06.2005 09:39:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pretty Maids All In A Row
 
Ai perkele että onkin hieno biisi, Walsh veti sen sillon Areenallakin. Asuste; puku ja lenkkarit.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
G-mies
03.06.2005 09:50:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai perkele että onkin hieno biisi, Walsh veti sen sillon Areenallakin.
 
Oli muuten kallein keikkalippu joka on tullut ostettua, taisi olla virallinen hinta 435 mk. Ja keikka oli joka pennin arvoinen!
 
"Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now."
Notefix
03.06.2005 09:57:52 (muokattu 03.06.2005 10:02:40)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutaa eihän tuossa bändissä oikeasti ole mitään maata mullistavaa, eikä oikeastaan yhtään kauhean hyvää soittajaakaan

Kuka nyt soittajista...mun mielestä siel on helvetin kovaa laulua, mikä on paljon tärkeämpää.
 
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
El Condor
03.06.2005 10:07:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulle erityisen rakas Eagles-biisi on Wasted Time. Kun erosin ensimmäisestä tyttöystävästäni, sulkeuduin vinttikamariin kuuntelemaan tuota biisiä. Ei varmaan mikään tyypillinen valinta 90-lukulaisen teinin itsesäälissärypemisbiisiksi, mutta mitä sitten. Hieno sävellys, koskettava tunnelma ja upea tuotanto.
 
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
Larry
03.06.2005 10:57:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myöskin Eaglesin esittämä Henleyn soolokipale New York Minute on aivan helmitavaraa Hell Freezes Over:illa.
 
Nauhaton basso niinsanotusti liukuu biisin läpi ja antaa loistavat fiiwikset.
 
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Silvio Dante
03.06.2005 11:12:41 (muokattu 03.06.2005 11:13:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka nyt soittajista...mun mielestä siel on helvetin kovaa laulua, joka on paljon tärkeämpää.
 
Areenallakin valtaosa taustalauluista ym. sälää tuli taustanauhoilta. Ainoastaan siinä acapella biisissä ei tulluna mittään taustoja. Esim. The Boys Of Summerin aikana ledit pomppi ihan hulluna taustakoneessa. Heartache Tonightissa taas ei tullu ku Henleylle klikki korvaan kun rumpusettiä soitti. Oli muutama aika koominen tilanne kun bändi vaan aloitti yhtäaikaa soittamaan ilman mitään sisäänlaskua, sitä ennen oli huomattavissa että koneessa (tais muuten olla jotain niitä vanhempia Akain DR-sarjan digiraitureita) ledipatsas vilkahti neljä kertaa tempossa. Tässä kaikessahan ei ole siitä kyse ettikö tuo ryhmä osaisi laulaa (he osaavat laulaa hyvin).
 
Aijai!
sirdickyj
03.06.2005 12:15:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myöskin Eaglesin esittämä Henleyn soolokipale New York Minute on aivan helmitavaraa Hell Freezes Over:illa.
 
Tämähän se vasta hieno biisi onkin! Saati sitten End of innocense.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
sirdickyj
03.06.2005 12:19:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myöskin Eaglesin esittämä Henleyn soolokipale New York Minute on aivan helmitavaraa Hell Freezes Over:illa.
 
Hell freezer over on muuten aikas helvetin hieno paketti, ainoastaan hiukan häiritsee, että siinä on keskitytty lähes pelkästään Hotellin ja Long runin tuotantoon, ja sitten ne Henleyn ja Walshin soolobiisit. Peaceful, easy feeling oli esimerkiksi erittäin makee versio k.o. sessioissa, mutta eipä tullut tuota levylle asti. No, onhan siellä vanhempaa kamaa Tequila, Take it easy ja Desperado.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Flash
03.06.2005 12:56:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten niin?
 
Sitenniin, että ärsyttää yleensäkkin nuo tuollaiset xxxxx on maailman kaikkeuden paras bändi!!!111!! aloitukset.
 
Mutta on täällä tullut varsin asiallisia Eaglesia puolustavia puheenvuoroja joihin voin kyllä yhtyä. Ei se siltikään ole maailman paras bändi.
 
There Is A Light That Never Goes Out
J.Hollström
03.06.2005 13:15:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulle erityisen rakas Eagles-biisi on Wasted Time. Kun erosin ensimmäisestä tyttöystävästäni, sulkeuduin vinttikamariin kuuntelemaan tuota biisiä.
 
Ai täällon muitakii joille toi on toiminut ko. ranteet auki-hommeleissa. On hieno biisi, kertakaikkiaan, ja Henleyn laulusuorite, toimii. Koettakees perässä. Minä jo olen versioinut...
 
Ei ehkä ihan parhautta, mutta kotiolosuhteissa issekseen suhrattu:
http://juki.1g.fi/mp3/Wasted%20Time.mp3
 
(sirdickyj: anna armoo, tää on paha vetää...)
 
Larry
03.06.2005 13:50:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai täällon muitakii joille toi on toiminut ko. ranteet auki-hommeleissa. On hieno biisi, kertakaikkiaan, ja Henleyn laulusuorite, toimii. Koettakees perässä. Minä jo olen versioinut...
 
Ei ehkä ihan parhautta, mutta kotiolosuhteissa issekseen suhrattu:
http://juki.1g.fi/mp3/Wasted%20Time.mp3
 
(sirdickyj: anna armoo, tää on paha vetää...)

 
Joo eihän se ihan kohdalleen mennyt =)
No mutta hyvä yritys. Vaikka helpolta kuulostaakin niin sitä se ei ole.
 
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
J.Hollström
03.06.2005 13:53:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo eihän se ihan kohdalleen mennyt =)
No mutta hyvä yritys. Vaikka helpolta kuulostaakin niin sitä se ei ole.

 
Nooh, siinnon sitä "tulkintaa" jolla yritetään kuvata syvimpiä tuntoja tekstiä mukaillen. Ei toi nyt munkaan mielestä ihan nappisuorite ole... Helevetin paha biisi laulaa. Kokeilkaas itse.
 
sirdickyj
03.06.2005 13:56:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(sirdickyj: anna armoo, tää on paha vetää...)
 
No onhan toi kyllä ihan HELVETIN paha vetää, mut äijä oli ottanu fraseeraukset ja kaikki haltuun. Tietenkin rimahan on oikeasti tässä biisissä ei korkealla, vaan tavoittamattomissa. Jos joku vetäs tollee baarissa, se ois bisse ja Jägeri.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
sirdickyj
03.06.2005 14:00:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helevetin paha biisi laulaa. Kokeilkaas itse.
 
Ei me kokeilla, juuri tuon takia. Mullon muuten DVD:llä semmonen Gov`t Mulen veto, missä Warren Haynesillä tulee pakollinen viive setissä, ku basisti ei oo vielä paikalla, niin vetäsee ton Wasted Timen siihen hätäpäissään yksin. Niin, Jenkkilässä ne on bändien kitaristitkin semmosia laulajia, että Härmässä on solistitkin ihmeissään.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Bonham
03.06.2005 14:01:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei me kokeilla, juuri tuon takia. Mullon muuten DVD:llä semmonen Gov`t Mulen veto, missä Warren Haynesillä tulee pakollinen viive setissä, ku basisti ei oo vielä paikalla, niin vetäsee ton Wasted Timen siihen hätäpäissään yksin. Niin, Jenkkilässä ne on bändien kitaristitkin semmosia laulajia, että Härmässä on solistitkin ihmeissään.
 
Mule rulaa kyllä!
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
J.Hollström
03.06.2005 14:07:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietenkin rimahan on oikeasti tässä biisissä ei korkealla, vaan tavoittamattomissa.
 
Samoin toi Henleyn ääniala on mulle tavoittamattomissa. Mut tulipahan tsekattua tämäkin styge, vois sitten karaåkessa vetää 3:ssa promillessa. Tai sit ei...
 
Silvio Dante
03.06.2005 14:28:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(sirdickyj: anna armoo, tää on paha vetää...)
 
Antoiko Kajava armoa? No, aina välillä...
 
Aijai!
Larry
03.06.2005 16:16:27 (muokattu 03.06.2005 16:16:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samoin toi Henleyn ääniala on mulle tavoittamattomissa. Mut tulipahan tsekattua tämäkin styge, vois sitten karaåkessa vetää 3:ssa promillessa. Tai sit ei...
 
Vittu jos jostain löytää karaoken missä moinen kappale on mahollista laulaa niin mä muutan sinne.
 
EDIT: pari vittu sanaa poistin
 
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «