Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Radiopuhelimet
1 2 3 4 5
Paperilyhty
23.09.2007 20:15:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JEEEESSS!!!!!!!! Kannatti muuttaa tänne!! Nyt räjähtää tajunta!
 
Toivokaamme, etteivät mystisesti peru tällä kertaa. Kelpais kyllä myös se yhteiskeikka Funin kanssa Tampereella (mutta mikä Echo Is Your Love? :P ) ...
 
Ladies and gentlemen, the evening is over
doolittle
07.10.2007 04:08:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto vie, olihan keikka. En haluaisi sanoa sanaa tyly, mutta kun sitä se oli. Katz ainakin oli vähintään tyly myydessään levyjä oven ulkopuolella keikan jälkeen, ja hyvä niin. KUSEN PÄÄLLENNE!!
 
"Free form of jazz is like a license to shit on a street" -Lemmy Kilmister-
riimu
07.10.2007 23:10:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tajuton keikka oli jykyläs. KUSEN PÄÄLLENNE!
 
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
IronWalrus
11.10.2007 12:14:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turun keikka sitten peruttu. No fun!
 
wiljakainen
26.02.2008 12:53:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dokumentti Radiopuhelimien Jyrki Raatikaisesta
http://www.neoarena.fi/raatikainen/fi
 
doolittle
09.03.2008 05:15:28 (muokattu 09.03.2008 14:08:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dokumentti Radiopuhelimien Jyrki Raatikaisesta
http://www.neoarena.fi/raatikainen/fi

 
Hahaa! Mahtavaa. Tätä tulikin jo odoteltua.
 
"Free form of jazz is like a license to shit on a street" -Lemmy Kilmister-
aivokuolio
07.01.2009 12:54:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hox oululaiset! Radiopuhelimet huomenna torstaina Nelivitosessa. 6 eurua.
Paperilyhty
09.01.2009 21:12:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kiitti, kiva tietää näin dagen efter. Kostoksi katson tuosta vuoden vanhasta linkistä Raatikais-dokumentin.
 
Radiopuhelimilla pitäis olla joku radiopuhelin-hälytyssysteemi, jonka sais kännykkäänsä kun niillä on keikka uhkaavasti lähestymässä. Tosin sellanen systeemi taitais olla aika anti-RP, hah.
 
Vanha ketjuhan tää on, kun 2007 jkl:n keikasta puhutaan. Mutta miksen mie ollut siellä? :O
Paperilyhty
09.01.2009 21:17:51 (muokattu 09.01.2009 21:18:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kiitti, kiva tietää näin dagen efter. Kostoksi katson tuosta vuoden vanhasta linkistä Raatikais-dokumentin.
 
Radiopuhelimilla pitäis olla joku radiopuhelin-hälytyssysteemi, jonka sais kännykkäänsä kun niillä on keikka uhkaavasti lähestymässä. Tosin sellanen systeemi taitais olla aika anti-RP, hah.
 
Vanha ketjuhan tää on, kun 2007 jkl:n keikasta puhutaan. Mutta miksen mie ollut siellä? :O

 
e: vaikea kattoa kun ei se ole siellä enää. melkein arvasin.
 
e2: en näy enää edes osaavan käyttää koko mnetiä! :----D
Planetist
09.01.2009 21:35:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaan 17.1. lutakossa uudestaan, siellä minä olen.
 
aivokuolio
12.01.2009 15:47:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kiitti, kiva tietää näin dagen efter. Kostoksi katson tuosta vuoden vanhasta linkistä Raatikais-dokumentin.
 
"Not Found
 
Sorry, but you are looking for something that isn't here."
 
Perkele miksen minä nää tuota Raatikais-vilimiä.
jannu
12.01.2009 15:54:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaan 17.1. lutakossa uudestaan, siellä minä olen.
 
Minä myös!
 
"Hi Wuss-man! We love you Batman!"
t0mmi
26.01.2009 14:39:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Radiopuhelimilla pitäis olla joku radiopuhelin-hälytyssysteemi, jonka sais kännykkäänsä kun niillä on keikka uhkaavasti lähestymässä.
 
Käytetäänpä nyt vaikka tätä ketjua hälytyssysteeminä: Radiopuhelimet ja Kakka-hätä 77 Joensuun Kellarissa perjantaina 30.1. Edellinen klubikeikka Joensuussa taisi olla joskus 2002, joten tovin on saanut odottaa.
Keefster
26.01.2009 15:42:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaan 17.1. lutakossa uudestaan, siellä minä olen.
 
Kylä oli kova keikka!
 
Fuck sympathy! I don't need your fuckin' sympathy, man, I need my fucking johnson!
velipesonen
11.02.2009 13:04:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lukaisin R-kirjan tuossa jokin aika sitten, ja täytyy kyllä kehua Raatikaisen kirjoittajantaitoja. Mies voisi ansaita elantonsa vaikka kolumnistina. Erityisesti mieleenkäypä on alkossakäyntikuvauksen ilmaisu "Kaikenlaiset mielenkiintoiset juomat vaihtavat omistajaa".
 
aivokuolio
11.02.2009 13:41:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lukaisin R-kirjan tuossa jokin aika sitten, ja täytyy kyllä kehua Raatikaisen kirjoittajantaitoja. Mies voisi ansaita elantonsa vaikka kolumnistina. Erityisesti mieleenkäypä on alkossakäyntikuvauksen ilmaisu "Kaikenlaiset mielenkiintoiset juomat vaihtavat omistajaa".
 
Jep, muutenki yksi parhaimmista bändikirjoista mitä on tullut vastaan.
velipesonen
11.02.2009 14:54:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, muutenki yksi parhaimmista bändikirjoista mitä on tullut vastaan.
 
Sääliksi vaan käy poikia kun täytyy niin kauheasti krapulaa pitää. Sietävät toisiaan ilmeisesti aika hyvin.
 
Paperilyhty
19.02.2009 22:40:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lukaisin R-kirjan tuossa jokin aika sitten -- Se onkin loistokirja, onnittelut! Henk. koht. en ole uskaltanut lukea uudestaan, minua nauratti niin paljon viimeksi.
 
- - ja täytyy kyllä kehua Raatikaisen kirjoittajantaitoja. Mies voisi ansaita elantonsa vaikka kolumnistina. Sorry, you got the wrong dude. Mällinen on nimittäin bändin kirjoittamisella-itsensä-elättäjä, ja hyvät jutut onkin! (kaiken varalta: olette tietysti oikeassa ;-)
 
Ootteko tietoisia siitä, että Jyrki-boyt ovat runokiertueella? Aika karua...
No ei vaan, loistavaa, meen kyllä ainakin katsomaan.
Karnow
22.04.2010 19:18:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään Tavastialla! Neitsyys menee, tullappa vielä Optiolaulu niin tulee jotain muutakin.
 
Niin pysyvät nämä kolme: kuutamo, kaiho ja katkeruus. Mutta suurin niistä on kuutamo.
Jii
22.04.2010 20:39:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karnow: Tänään Tavastialla! Neitsyys menee, tullappa vielä Optiolaulu niin tulee jotain muutakin.
 
:D "ei kannata, koska syöpä on raju tauti!"
 
ja kyllä, K.O. on kovettu julkaisu. Palaan Pohjoiseen on niin klassikko, ettei tosikaan.
 
Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «