Muusikoiden.net
07.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kasabian
1
mr_b
14.02.2005 14:39:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmöisen kovassa nousussa olevan yhtyeen olen löytänyt. Hieman Primal Scream-tyylistä hauskaa meininkiä.

Levyä voipi kuunnella täällä: http://www.kasabian.co.uk/album/

We have ways of making you think.
mydarkstar
14.02.2005 16:09:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kovin on Stone Rosesia heidän tämä hittinsä Processed Beats. Mutta ei yhtään hassumpaa.

ganesha
15.02.2005 15:11:05

jaa, minulle taasen tuli enemmänkin takaumia Kula Shakerista. mutta ihan hyvää hippeilyä.

"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Planetist
16.02.2005 22:29:44 (muokattu 16.02.2005 23:08:08)

Tähän pitää kyllä tutustua tarkemmin

E: Kävin kuuntelemassa tuon levyn, meni oitis ostoslistalle

-------------- "If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If -------------- Pastilli?
leijonamieli
17.02.2005 20:54:52

http://www.desibeli.net/arvostelu/1496

Tässä mitä mä oon kasabianista mieltä.

"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
Planetist
01.09.2006 13:37:21

Huom! Olet kirjoittamassa yli 560 päivää vanhaan ketjuun!

Ei se mitään! Ajattelin pistää nostaen kun uusi levykin ilmestyi.

Onko kukaan vielä kuunnellut Empirea? Myönnettäköön että nuo pari myspace-biisiä (www.myspace.com/kasabian) eivät kauheasti vakuuttaneet.

Voit hieroa sarvikuonolla minua kun nukun, eikä vituta. - Tempura
Marlowe
01.09.2006 17:01:03

Serge Pizzornolla, Kasabianin kitaristilla (onko tosiaan niin, että U2 oli viimeinen bändi, jonka kaikki jäsenet osasi jokainen tallaaja nimetä, kuten jossakin Rock n' Roll Hall of Famen esittelypuheessa mainittiin?), on paljon sanottavaa Uncutin uudessa numerossa.

Kaveri harmittelee muun muassa sitä, ettei kukaan - Kasabian poissulkien - tee enää hienoja albumikokonaisuuksia kuten the Stones, the Who ja Oasis. Viimeisenä mainitun "Definitely Maybe" on kuuleman mukaan viimeinen levy, joka on pystynyt tähän. Lisäksi iPod-sukupolven tapa ladata soittimeensa vain ne suurimmat hittibiisit tuppaa ärsyttämään miekkosta.

Lisäksi mies ehtii sanoa mielipiteensä Franz Ferdinandista:

"Maybe it's me, but I've never met a cool Franz Ferdinand fan... I just don't see the passion - just fashion and trying to have hit singles. That's the downfall of any band..."

"Drove downtown in the rain nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop. (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
pieterska
05.07.2009 01:26:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostellaans esille. Bändi siis julkassu uuden West Ryder Pauper Lunatic Asylum albumin ja täytyy sanoo et on hieno albumikokonaisuus niinkun kitaristi joskus oli sanonut. 2 ekaa levyä ei iha täysin meitsille auennut, mut tää toimi jo paljon paremmin. Pitänee vielä ottaa ainaski empire kuunteluun :D

K
HaloOfFlies
06.07.2009 11:35:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Live Earthissa tähän bändiin tutustuin ja kolahti saman tien. Loistavaa musiikkia. Uutta levyä en vielä ole tsekannut mutta tarkoitus olisi.

"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
pushead
19.05.2014 02:09:00

No mutta

Kiinnostaako bändi vielä ketään? Jätkiltä tulee ensi kuussa uutta levyä ulos ja tuossa on eka musavideo levyltä
http://www.youtube.com/watch?v=ST6nEvIEY4s

Kun kuulin ekaa kertaa niin petyin rajusti, mutta jotenkin se savakavalasti jäi päähän pyörimään ja nyt toimii. Ankara kasabia vaihe menossa tällä hetkellä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti