Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pearl Jam
1 2 3 4 5 627 28 29 30 31
arsu
23.03.2010 19:15:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää ostaa levy. Ehkä Ten, vai onko jotain muuta ehdotonta suositeltavaa ekaks albumiks?
 
Vs. on myös mainio. Ja viimeisin oli viime vuoden positiivisin yllätys. Mutta kyllä Ten(kin) hyvä lähtökohta on, loistava levy.
 
Jokapaikanapina
23.03.2010 19:29:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arsu: Vs. on myös mainio. Ja viimeisin oli viime vuoden positiivisin yllätys. Mutta kyllä Ten(kin) hyvä lähtökohta on, loistava levy.
 
Joo, uusimmalta levyltä The Fixer on tosi hyvä , ja aivan tajunnanräjäyttäjänä Just Breathe. Huh. Kylmät väreet vaan kulkee edestakas.
 
arsu
23.03.2010 20:27:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin tuntuu että bändi teki 2 liian hyvää levyä het alkuun. Ei nämä sen jälkeenkään ilmestyneet mitään ihan paskaa ole, mut ei mun mielestä lähellekään kahden ekan tasoa. Ehkä sen takia pettymys seurasi toistaan, ja mä luulinkin jo ettei se onnistu enään ainakaan mun korvaa ilostuttamaan. 2006 ilmestynyt, bändin nimeä kantanut albumi sai hyvän vastaanoton mediassa ja hyviä arvosteluja, muttei toiminut mulle sekään. Joten ei olleet odotukset mahdottoman korkealla Backspacerin kohdalla. Mut onnistui yllättämään ja on mun mielestä bändin selvästi 3. paras levy. Ja kaksi ekaa ovat todella korkealla mun listoilla, ei löydy juurikaan turhia raitoja. Ois fantastista saada bändi vielä Suomeen keikalle, mahtaako olla ainoita kärkipään rockbändejä, joka ei ole koskaan täällä käynyt soittamassa?
 
koera
23.03.2010 22:27:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ois fantastista saada bändi vielä Suomeen keikalle, mahtaako olla ainoita kärkipään rockbändejä, joka ei ole koskaan täällä käynyt soittamassa?
 
Vuonna 1993 olivat Neil Youngin lämppärinä Helsingin jäähallissa.
 
Nimim. Lontoo, Hyde Park heinäkuussa, here I come! :)
 
I'm on seafood diet: I see food, I eat it.
Jokapaikanapina
24.03.2010 15:10:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noni, ostin Tenin ja Backspacerin sitten. Backspacerin mukana tulee oikeus ladata kaks keikkaa, mitkähän kannattais hommata?
 
Vaihtoehtoina
 
Halifax 22.9.2005
Philadelphia, 3.10.2005
Santiago 23.11.2005
Chicago 17.5.2006
Grand Rapids 19.5.2006
Cambden 28.5.2006
East Rutherford 3.6.2006
San Fransisco 16.7.2006
New York 25.6.2008
Hartford 27.6.2008
Mansfield 28.6.2008
 
Flash
24.03.2010 15:28:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

koera: Vuonna 1993 olivat Neil Youngin lämppärinä Helsingin jäähallissa.
 
Joo, tuolla tuli oltua. Oli suhteellisen paska se Pearl Jamin veto ja myönsivät sen itsekkin. Vahva olut pääsi kuulemma yllättämään...
 
Nimim. Lontoo, Hyde Park heinäkuussa, here I come! :)
 
Joo, tuonne pitää suunnata. Odotukset ovat nyt aika korkealla.
 
Live Music Is Better!
2541
24.03.2010 16:33:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: Hitsi, jonkin aikaa oon kyllä ollu kiinnostunu tästä bändistä. Neil Youngin kautta oon alkanu tutustua, ja pirun hyvä toi Youngin Mirror Ball on, missä PJ on taustabändinä. Parhaana biisinä Peace and Love, jossa on myös Vedderin kynänjälkeä. Viimeistään unplugged-veto ..Free Worldista räjäytti potin.
 
Spotifysta oon jonku verran nyt kuunnellu, gruuvaa ja on silti samalla mukavan rouheeta. Pitää ostaa levy. Ehkä Ten, vai onko jotain muuta ehdotonta suositeltavaa ekaks albumiks?

 
Jos Youngin kautta oot tutustunut, niin olisin suositellut "Tenin" sijaan "Vitalogya" ja "No Codea", mutta voithan hommata ne seuraavaksi.
mrk
24.03.2010 20:06:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: Noni, ostin Tenin ja Backspacerin sitten. Backspacerin mukana tulee oikeus ladata kaks keikkaa, mitkähän kannattais hommata?
 
Backspacer kylkiäisliveistä taisi olla kaikki coverit jätetty pois. Mutta noin suunnilleen ulkomuistista valitsisin Grand Rapids 2006 ja New York 2008.
 
"Short On Long Term Goals"
professori
06.04.2010 15:17:09 (muokattu 06.04.2010 15:17:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuntuupa freesiltä kun alkoi Yield uppoamaan. Aloitin perehtymisen sinkuista, ja täytyy sanoa että Given to Fly on kyllä sairaan hieno kappale. Muutenkin levy tuntuu olevan ehtaa tavaraa. Vielä pitää tsekata Binaural, nämä kaksi kun ovat minulle jääneet vähän hämärän peittoon.
 
"Paljon pilasit, kaiken munasit, nyt pillusi on kylmennyt" - Pekka Siitoin (muistokirjoitus vaimonsa kuolinilmoitukseen Turun Sanomissa)
Jokapaikanapina
06.04.2010 16:09:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

professori: Tuntuupa freesiltä kun alkoi Yield uppoamaan. Aloitin perehtymisen sinkuista, ja täytyy sanoa että Given to Fly on kyllä sairaan hieno kappale. Muutenkin levy tuntuu olevan ehtaa tavaraa. Vielä pitää tsekata Binaural, nämä kaksi kun ovat minulle jääneet vähän hämärän peittoon.
 
Backspacerin myötä tulleet ladattavat keikat latasin, toista oon jo kuunnellu. Sieltä ehdottomana helmenä pitää mainita juurikin toi Given to Fly. Studioversiota en vielä oo kuullu. Mut hitto, PJ on iskeny nyt tässä kahen viikon aikana ja LUJAA! :)
 
-jonne-
06.04.2010 16:53:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: Noni, ostin Tenin ja Backspacerin sitten. Backspacerin mukana tulee oikeus ladata kaks keikkaa, mitkähän kannattais hommata?
 
Vaihtoehtoina
 
Santiago 23.11.2005
 
New York 25.6.2008

 
Nämä kaksi! Etenkin Santiago on aivan loistava! New Yorkista olen nähnyt vain bootleggejä, jotka nekin vaikuttivat todella hyviltä :)
 
Jokapaikanapina
10.04.2010 11:10:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto, toi Given To Flyn studioversio olikin ihan kakka !! :(
 
Flash
16.04.2010 11:55:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Höh, en saanut noita kylkiäis livejä ladattua, kun herjasi jotain, että sessiota ei saada varmennettua. :( No pitää yrittää myöhemmin uudelleen, vaikka eri koneella...
 
Olen aikalailla valmis pistämään tämän Backspacerin kolmen parhaan Pearl Jam levyn joukkoon. Vahva kokonaisuus, ei huonoja biisejä.
 
Live Music Is Better!
Jokapaikanapina
16.05.2010 00:25:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/results?sear … ery=pearl+jam+globallivemusic+&aq=f
 
Täältä löytyy muuten noin 10 biisii joltain melko uudelta keikalta. Ja ihan ammattitasosta kuvausta. Mukavasti on uudelta levyltä biisejä!
 
koera
24.06.2010 17:45:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä vielä viimoset rievut kassin pohjalle, Helsinki-Vantaata päin ja eiku EasyJetin siivillä Lontooseen. Huomenna Hyde Parkissa sitte!!!!! Ei berggeleeeeee!
 
I'm on seafood diet: I see food, I eat it.
mrk
24.06.2010 17:50:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

koera: Tässä vielä viimoset rievut kassin pohjalle, Helsinki-Vantaata päin ja eiku EasyJetin siivillä Lontooseen. Huomenna Hyde Parkissa sitte!!!!! Ei berggeleeeeee!
 
Aamulla Blue1:llä perässä.... rokrok
 
"Short On Long Term Goals"
Flash
28.06.2010 02:28:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä ihan loistava keikka Lontoossa! Jäi sellainen nälkä päälle, että pitäisi päästä heti uudelleen keikalle.
 
Live Music Is Better!
Jokapaikanapina
28.06.2010 02:59:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flash: Oli kyllä ihan loistava keikka Lontoossa! Jäi sellainen nälkä päälle, että pitäisi päästä heti uudelleen keikalle.
 
Jumankauta, tekis kylla pikkasen hyvaa kokea itse mahtavuus livena!
 
-jonne-
28.06.2010 07:07:50 (muokattu 28.06.2010 07:08:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flash: Oli kyllä ihan loistava keikka Lontoossa! Jäi sellainen nälkä päälle, että pitäisi päästä heti uudelleen keikalle.
 
Totta puhut! Yleisö li 10+ arvoinen ja keikka aivan loistava. Ei pysty vieläkään täysin käymään läpi keikkakokonaisuutta kun fiilistelyvaihde ollut päällä perjantaista saakka. Ehkäpä myöhemmin viikolla :)
 
Yellow Ledbetter livenä oli jotain jonka muistan elämäni loppuun asti!
 
Olli.M
28.06.2010 07:51:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flash: Oli kyllä ihan loistava keikka Lontoossa! Jäi sellainen nälkä päälle, että pitäisi päästä heti uudelleen keikalle.
 
Kylläkyllä!
 
Ehkä parhaiten järjestetyt festarit millä on tullut käytyä.
 
Settilista:
 
* Given To Fly
* Why Go
* Brain Damage
* Corduroy
* Got Some
* Once
* World Wide Suicide
* Elderly Woman Behind The Counter In A Small Town
* Amongst The Waves
* Even Flow
* Unthought Known
* Nothingman
* Arms Aloft
* Not For You
* Of The Earth
* State Of Love And Trust
* Do The Evolution
* Wasted Reprise
* Better Man / Save it for Later
 
Encore 1
 
* Just Breathe
* Red Mosquito
* Black
* Porch
 
Encore 2
 
* Go
* The Fixer
* Alive
* Yellow Ledbetter
 
Risto Myhkyrä on edelleen kunnanjohtajana täällä Möhnävän kauppalassa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 627 28 29 30 31

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «