Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Alice Cooper
1 2 3 4 534 35 36 37 38
Starlia
21.12.2004 02:36:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alice kolahtaa ja kovaa kolahtaakin.
 
Noin 5-vuotiaasta asti olen hänen tuotantoaan kuunnellut. Kaikki levyt sun muuta tuotosta löytyy hyllystä.
 
Suosikkilevy, School's Out, Goes To Hell ja Killer.
 
Paras biisi: Luney Tune
 
Alice on täysin ohittamaton henkilö rock-musiikin saralla. Monet häntä matkii mutta ei ole päässyt lähellekään Alicen tasoa. Alice on vaikuttanut myös ihan kiitettävään määrään nykymuusikoitakin..
 
Flash
22.12.2004 09:06:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alice on täysin ohittamaton henkilö rock-musiikin saralla. Monet häntä matkii mutta ei ole päässyt lähellekään Alicen tasoa.
 
Etenkään musiikillisesti. Ja jos itse Bob Dylan kehuu Cooperia, niin ei se ihan huono voi olla. :)
 
There Is A Light That Never Goes Out
Sliv
22.12.2004 09:58:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös Andykin joskus kirjoittanut jotain biisejä alicen kanssa. harmi ettei ole koskaan julkaistu.
 
Steve McBeach
22.12.2004 10:56:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös Andykin joskus kirjoittanut jotain biisejä alicen kanssa. harmi ettei ole koskaan julkaistu.
 
Joo, nuorena kloppina. Alice sanoi, että hän halusi tehdä yhteistyötä Andyn kanssa, koska piti häntä lahjakkaana biisintekijänä, mutta valitteli Andyn olleen semmoisessa kunnossa, että hänet olisi pitänyt sitoa paikoilleen, jotta työn teosta olisi tullut jotain.
 
Siksipä niitä biisejä ei ole julkaistu, eikä niitä sitten ilmeisesti valmiiksi tullut.
 
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
NYdoll
22.12.2004 12:00:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Welcome to my nightmaren DVD-versio. Ostin, kun tuli kulutettua kirjaston vhs lähes loppuun. Alice Cooper on aina ollu yks mun suurimmista idoleista. Olin myös kattomassa pari vuotta sitten herran keikkaa Helsingissä. Keikka oli aivan tautisen loistava.
 
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
phiit
23.12.2004 08:57:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Welcome to my nightmaren DVD-versio. Ostin, kun tuli kulutettua kirjaston vhs lähes loppuun. Alice Cooper on aina ollu yks mun suurimmista idoleista. Olin myös kattomassa pari vuotta sitten herran keikkaa Helsingissä. Keikka oli aivan tautisen loistava.
 
Sama täällä ;) Keikka oli loistava vaikka Jäähalli onkin surkea paikka bändeille. Toivottavasti herra saadaan suomeen nyt kevään rundilla
 
Would You? www.below-me.com
Silvio Dante
23.12.2004 19:36:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kova pelaamaan golfia, Vincent nimittäin.
 
But you've gotta admit, he was one hell of a santa
phiit
27.12.2004 09:12:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kova pelaamaan golfia, Vincent nimittäin.
 
Ootkos ottanu erää herran kanssa vai? ;)
 
Would You? www.below-me.com
*RocketQueen*
27.12.2004 20:19:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitää,pelaako vincentti golfia vai..? tuota en tiennykkään..(?)
 
Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun.
biibob
27.12.2004 22:54:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poison on kyllä kova
 
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Tympee Huttunen
27.12.2004 23:27:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poison on kyllä kova
 
Brett Michaels on kyllä ihq.
jackcrow
28.12.2004 04:04:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brett Michaels = yök
 
phiit
28.12.2004 09:01:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitää,pelaako vincentti golfia vai..? tuota en tiennykkään..(?)
 
kyllä kyllä ;)
 
http://espn.go.com/media/pga/2003/0128/photo/cooper_i.jpg
 
Would You? www.below-me.com
mikainen
29.12.2004 14:44:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos Jimi Hendrix kolahtaa, ja jotkut Zeppelinit ja Purplen Fireballkin kuulostaa hyvältä niin mitäs suosittelisitte Cooperilta?
 
ozz3
29.12.2004 20:47:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos Jimi Hendrix kolahtaa, ja jotkut Zeppelinit ja Purplen Fireballkin kuulostaa hyvältä niin mitäs suosittelisitte Cooperilta?
 
Vuosia 1969 - 1973, sekä varauksella albumeita: The Last Temptation (1994) ja The Eyes Of Alice Cooper (2003).
 
Arskailu ilmeisesti kielletty...
mikainen
30.12.2004 15:35:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuosia 1969 - 1973, sekä varauksella albumeita: The Last Temptation (1994) ja The Eyes Of Alice Cooper (2003).
 
Kiitos, täytyypi katsastella.
 

 
mika
 
*RocketQueen*
30.12.2004 21:43:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

totaah..jos ei nyt alicen tuotantoa ihan jumalattomast tunne,nii mistä kannattas alottaa? et onks silt sit ilmestyn jotaa kokoelii vai alotanko iha ekast levyst...?
 
Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun.
Axelino
02.01.2005 16:26:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistaako joku tuon The Life and Crimes of Alice Cooper-boksin? Onko kannattava hankinta?
 
kovimmat jätkät: He-Man, Nuuskamuikkunen, John J. Rambo
ozz3
02.01.2005 17:57:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

totaah..jos ei nyt alicen tuotantoa ihan jumalattomast tunne,nii mistä kannattas alottaa? et onks silt sit ilmestyn jotaa kokoelii vai alotanko iha ekast levyst...?
 
Seuraavia kokoelmia kannattaa tsekata:
 
Greatest Hits (1974)
Kertaa hyvin Alicen uran alkuajan rokki meiningin
 
Classicks (1995)
Sisältää Alicen 90-luvn alkupuolen hitit, erittäin kovia live biisejä ja coverin Jimi Hendrixin Firesta (kovaa kamaa!)
 
Definite Alice Cooper (2001)
Hyvin saatu ura narulle yhden levyn voimin
 
Kaikki nämä löytyy ainakin cdonista, visa vinkumaan!
 
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou -Vasara
Silvio Dante
02.01.2005 23:19:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitää,pelaako vincentti golfia vai..? tuota en tiennykkään..(?)
 
Joo, väittää että golf pelasti hänet?!! Sai kuulla kunniansa hoitajilta kun hiipi salaa vieroitushoitolasta pelaamaan golfia, ihan ku ne olis Vinceä uskonut? Golfia? joo joo... Näin hän itse jossain haastiksessa kertoi.
 
But you've gotta admit, he was one hell of a santa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 534 35 36 37 38

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «