Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Killers
1 2 3 4 5 6
bedlam
29.12.2004 11:03:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Montakohan näitä Killers-nimellä varustettuja orkestereita on. 90-vaikutti Killers, joka oli muistaakseni lähinnä Pantera-ripoff.
 
http://www.mikseri.net/kiasma
jazzy
30.12.2004 14:20:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pirun kova tämä "Somebody told me"-biisi.
 
Äääh. Aina kun se tuli radiosta, niin ensin olin ihan täpinöissä, koska se A-osa on hyvä, mutta sitten kun tulee tuo renkutus siinä B-osassa, niin petyin todella! Se pilaa koko biisin, siis tuo B-osa. Argh.
 
"This story's gonna grab people. It's about this guy, he's grazy about this girl, but he likes to wear dresses. Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood
Jimi
31.12.2004 14:51:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nosiis tuohan ton hyvä biisi tuo somebody told me. mutta minun kiinnostuksen tähän bändiin toi biisi smile like you mean it, tämä biisi on hemmetin hyvä...
 
I heard that life sucks, that's why I'm glad I don't have one...
zippiz
01.01.2005 19:55:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tjaa...En kyllä ikinä ostas levyy,mut kyl se biletys biisinä menee tietyssä mielentilassa...Muuten aikas huono..
 
Minulla on vajaaälyisyys ongelma!!!!
wewwie
01.01.2005 20:00:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

somebody told me on kyllä pirun kova biisi. enkä ole ehtinyt kyllästyäkkään kun en liiemmin radiota kuuntele.
levyä en kyllä oikeen uskalla hankkia. hyllyssä on jo tarpeeksi levyjä jotka on ostanut vaan yhden biisin takia ja eipä siinä muuta hyvää ole sitten ollutkaan. olen pessimisti...
 
se on särki, sitä ei voi ehjätä
Lähikauppias
04.01.2005 02:47:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Somebody told me:stä en kauheasti tykännyt, mutta toissapäivänä (kai?) kuulin baarissa aivan perkeleen loistavan biisin ja piti mennä kysymään DJ:ltä mikä se oli. No, The Killersin Mr. Brightside. Nyt pääsin viimein kotiin ja oon kuunnellut sitä nyt repeatilla muutaman kerran. Jos tuolla levyllä on muita yhtä hyviä biisejä, niin saattaapa olla noiden levy niitä harvoja hittilevyjä mitä olen koskaan ostanut. Ja tyhmä nimikin niillä on.
carnation
30.07.2006 15:29:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältä http://www.myspace.com/thekillers voi kuunnella tuoreen Tappajat-singlen, When You Were Youngin. Lokakuussa ilmestyy siis uusi Sam's Town -levy jolta tuo kivasti poppaava maistiainen on. Ei tämä biisi nyt varmaan kenenkään maailmaa mullista, mutta informoidaan nyt kuitenkin kun olihan se Hot Fuss varsin mallikas poplevy joka ei rakentunut pelkästään yhden tai kahden singlehitin varaan.
 
HaloOfFlies
30.07.2006 17:05:41 (muokattu 31.07.2006 16:00:53)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä bändi on mennyt minulta vähän ohi. Hittisinkut soivat aikanaan radiossa mutta eivät ne sen kummemmin herättäneet kiinnostusta, että olisin viitsinyt/halunnut tutustua muuhun tuotantoon. Tylsää tusinapoppista.
 
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Rattata
30.07.2006 17:39:35 (muokattu 30.07.2006 17:39:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hot Fuss on mielestäni hyvä levy. Ja ihan hyvin rullaa tämä uusi biisikin. Mielenkiinnolla odottelen mitä uusi levy tuo tullessaan.
 
"Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JCM
"Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer
Kuuntele
anttipi
31.07.2006 15:15:48 (muokattu 31.07.2006 15:16:47)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tylsää tusinapoppista.
 
Jotenkin olen onnistunut välttymään kuulemasta bändiä koskaan aikaisemmin (ehkä siinä auttaa se, etten kuuntele lainkaan radiota). Tuolta Myspacesta löytyvät biisit eivät ainakaan iskeneet, joten niiden perusteella joudun yhtymään dannyn arvioon. BTW, minulle tuli aika paljon mieleen The Ark.
 
- Kukas te sitten olette? - Kennelmiehiä.
Antti90
01.08.2006 23:31:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr.Brightside on aivan mahtava pop/rock kappale. Tykkään vallan mahdottomasti. Hot Fuss levyn muut kappaleet eivät aivan samalla tasolla ole, livenä toimisi varmasti pirun hyvin.
 
dixi19
02.08.2006 17:12:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselleni se Somebody Told Me ei iskenyt levyn ilmestyessä oikeastaan yhtään, lähinnä ärsytti. Eikä toimi järin hyvin vieläkään, mutta Hot Fuss on kuitenkin oikein hieno levy. Etenkin biisit Mr. Brightside ja Smile Like You Mean It ovat aivan helvetin hyviä.
 
Uusi sinkku on myös jees ja lupaa hyvää tulevalta levyltä.
 
anomus.com
SamPpaa
03.08.2006 15:37:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin ton Hot Fuss-albumin joku aika sitten ja ihan hyvää kamaahan se oli!
 
Kenelläkään ei ole niin paljoa rahaa, että sillä kamarunkkariudesta parantuisi -Mikael
rheinone
05.08.2006 00:48:17 (muokattu 05.08.2006 00:49:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.pauldianno.com/
 
Killers!!!
 
Ainaki mulle putoo tää true r'n'r.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
elbowski
07.10.2006 14:25:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sams Town ilmestynyt ja hommattu, ja on muuten melkoisen loistava ja mahtava levy! Eikö vain?
 
Queenmäistä matskua ainakin levyn loppupuoliskolla.
 
Hot Fussilla itseäni häiritsi laulajan ääni hiukan, mikä tällä levyllä taasen on korjaantunut.
 
aikavaikea
07.10.2006 18:16:54 (muokattu 07.10.2006 18:17:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.pauldianno.com/
 
Killers!!!
 
Ainaki mulle putoo tää true r'n'r.

 
Tää on metallia jo 80-luvun puolivälistä, kiva orkka. http://tinyurl.com/q7vt2
 
Hienoa kun löytyy bändeillä mielikuvitusta nimien valinnassa!
 
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight

Osta täältä levyjä!
sa-ku
09.10.2006 13:59:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jep. paras rokkipoppis levy pitkään aikaan. yllätyin. parani parin kuuntelun jälkeen reippahasti. ei yhtään huonoa biisiä. monta helmeä. eikä niin brucea ku puhuttiin.
 
McNulty
09.10.2006 14:44:37 (muokattu 09.10.2006 14:45:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sam's Town on mielestäni vielä kovempi tekele (kuin HF)... kokonaisuutena. Avausraita potkii mukavasti.
 
These pretzels are making me thirsty!
Visiting is pretty, visiting is good!
Cathi777
09.10.2006 16:04:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jep. paras rokkipoppis levy pitkään aikaan. yllätyin. parani parin kuuntelun jälkeen reippahasti. ei yhtään huonoa biisiä. monta helmeä. eikä niin brucea ku puhuttiin.
 
Mä kanssa ihmettelen kovasti tuota Bruce vertausta. Eipä siitä kyllä juurikaan sitä löytynyt, että todella harhaan johtavaa lässyttää jotain sellaista. Levyhän on kerrassaan mainio. Aikamoinen hyppäys on edellisestä levystä kyllä, aika eri maailmoissa mennään. Debyytti oli enemmän sellainen levy, joka oli täynnä hittejä. Tämä on taas sitten huomattavasti enemmän kokonaisuus. Epäilen, että ei tästä niin suurta hittilevyä tule kuin tuosta debyytistä, on ehkä hieman haastavampaa kamaa. Mut täytyy kyllä sanoa, että on tässä kerrassaan hieno orkesteri. Sarallaan 2000-luvun parhaita.
 
Only pop music can break my heart...
sa-ku
10.10.2006 11:44:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin toki When you were young ja joku This river is wild, ehkä My list on aika brucea. mut ei nyt ehkä koko levyä pidä mennä leimaamaan. onhan siinä kuitenkin selvästi oma ääni.
 
ainut mikä aluksi ärsytti oli aika monenkin melodian selkeä rippaaminen kuten just my list ja this river, mutta noh, raipati rai sattuuhan sitä ja eipä tuo parin kuuntelun jälkeen enää ole vaivannut.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «