Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Smashing Pumpkins
1 2 3 4 5 6158 159 160 161 162
voltasparta
28.10.2004 14:02:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aika mulkku toi corgan :DD
 
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
jannu
28.10.2004 15:00:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aika mulkku toi corgan :DD
 
Hymiöitä tai ei, niin jonkinmoinen perustelu olisi paikallaan.
Onko kuuluisalla henkilöllä velvollisuus antaa nimmari levyyn kirjanjulkistamistilaisuudessa? Onko julkisella eläimellä yleensäkään jotain erityisiä velvollisuuksia fanejaa kohtaan? Siis sellaisia mitä taviksilla ei ole toisiaan kohtaan?
 
"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä:
Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa.
Kuritushuone o yhdys-sana...
Noilla pärjääpi."
-fox
voltasparta
28.10.2004 17:12:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no siis jos mä olisin rocktähti... nii en mä noin tylyst ois sanonu.. oisin varmaan jossain "blosseis" ja hymyilisin vaan... ja heittäisin sen nimmarin... taitaapi toi corgan olla silleen outo et noi mielialat vaihtelee -> lääkitys kuntoon ehottomasti. siis kyl heittäisin nimmarin, jos kiltisti pyytää.. ei kai se kysyjä siin mitään alkanu aukoo.. ja viel 2 tuntii satees oli! en sit tiedä et oliko siel paljonkin ryysistä..
ja bläläälbälbälb.. jos totta puhutaan ei mua ny kauheesti ees kiinnosta :) ku en ite ainakaan enää fanita mitään kauheen hullusti.
 
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
voltasparta
28.10.2004 17:13:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oho . jabaa!
 
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
voltasparta
28.10.2004 17:14:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja siis on niil jotain velvollisuuksia.. sil ne tietää että fanit laittaa rahaa tohonki jätkään.. ostaa levyjä jne.. ois se ihan kiva vähän fanejaki kuunnella ja heittää se nimmari sinne vaan.. kuitenkin aika paljon noi fanit merkkaa tai pitäis merkata yhtyeelle.. en sit tiedä joo..
 
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
voltasparta
28.10.2004 18:12:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja lisäksi jos siamese dreams ei olisi lyönyt läpi ois billy varmaan heittänyt hanskat tiskiin.. eli pitäis vähän löytyä arvostusta tältä jätkältä faneja kohtaan. kaikki varmaan tietävät paljon siamese myi ja paljon kaikkea sälää kaupattiin faneille.
 
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
voltasparta
28.10.2004 18:20:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutta toisaalta mies joka laulaa noinkin kauniista asioista, ei voi olla läpeensä paha..
 
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Minstrel
28.10.2004 20:14:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutta toisaalta mies joka laulaa noinkin kauniista asioista, ei voi olla läpeensä paha..
 
Huh, meitsi ehti jo luulla, että Corgan on itse Saatana.
 
---
Olen tässä pitänyt Mellon Collie jne. -levyä tehokuuntelussa parisen viikkoa. Onhan tämä hieno ja kaikkea, mutta ote horjuu kyllä välillä. Kuulostaa paikoin siltä, että mopo on lähtenyt jonkun käsissä hieman keulimaan. Siamese Dream toimii kokonaisuutena paljon paremmin kuin tämä 28 biisin massiivinen paketti, jolle mahtuu auttamatta myös huonoja biisejä. Hyvä levy vioistaan huolimatta, mutta senhän te kaikki jo tiesittekin.
 
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa.
voltasparta
28.10.2004 20:51:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juuh. mitähän mä oon tänne taas kirjottanu :) hih. mä en tykänny aluksi siamese dreamsista yhtään. meni aikaa et se aukeni.. oudosti mellon collie aukeni paremmin.. outoa..
 
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
flegu666
28.10.2004 22:25:39 (muokattu 28.10.2004 22:26:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no siis jos mä olisin rocktähti... nii en mä noin tylyst ois sanonu.. oisin varmaan jossain "blosseis" ja hymyilisin vaan... ja heittäisin sen nimmarin... taitaapi toi corgan olla silleen outo et noi mielialat vaihtelee -> lääkitys kuntoon ehottomasti. siis kyl heittäisin nimmarin, jos kiltisti pyytää.. ei kai se kysyjä siin mitään alkanu aukoo.. ja viel 2 tuntii satees oli! en sit tiedä et oliko siel paljonkin ryysistä..
 
Kuka käski mennä sateeseen seisomaan, kysyn vaan...
Ja kyseessähän oli edelleen kirjan julkistamis tilaisuus ja siihen kirjaansahan se käsittääkseni sen nimmarin sitten sai.
 
"I only play for money and I don`t care a fuck about the fans..." -The greatest band on earth-
 
Affe
28.10.2004 22:43:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eihän se hirvee vaiva ois ollu mut siinä ketjussa taitaa joku oivaltaa syyn
 
those rules were probably in place to keep people from bringing armloads of stuff to be signed and sold on ebay.
 
this would in turn keep you from having to wait in line in the rain for 5+ hours.
 
he probably had to explain that "its the rules" to scores of petulant brats before you and was irritated with the redundancy of "come on man whine whine whine whine whine whine whine"
 
HC-Audio
28.10.2004 23:42:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistähän Heavy mahtaisin saada hommattua ton MCIS vinyylin, kiinnostusta nimittäin olisi kovasti. Mistä ite sait haalittua?
 
"more strings=more talent"
jannu
29.10.2004 00:54:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistähän Heavy mahtaisin saada hommattua ton MCIS vinyylin, kiinnostusta nimittäin olisi kovasti. Mistä ite sait haalittua?
 
Kyllä sitä pitäis hyvällä tuurilla tilaamalla saada paikallisesta levykaupasta. Eka painos oli pieni, vain muutaman tuhannen verran, mutta toinen onkin sitten huomattavasti isompi.
 
"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä:
Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa.
Kuritushuone o yhdys-sana...
Noilla pärjääpi."
-fox
jannu
29.10.2004 00:55:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"I only play for money and I don`t care a fuck about the fans..." -The greatest band on earth-
 
Pystyykö muuten Frogsin levyjä hankkimaan jostain?
 
"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä:
Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa.
Kuritushuone o yhdys-sana...
Noilla pärjääpi."
-fox
Heavy Metal Machine
29.10.2004 00:56:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistähän Heavy mahtaisin saada hommattua ton MCIS vinyylin, kiinnostusta nimittäin olisi kovasti. Mistä ite sait haalittua?
 
Jaa a. Mä olen suomessa nähnyt vain yhden kerran Mellon Collien vinyylin myynnissä (olipa vielä uusi kaiken lisäksi), ja siltä kerralta se lähti minun matkaani.
 
Suosittelen perehtymään näihin sivustoihin:
http://eil.com/
http://www.opalmusic.com/home.htm
http://www.slcd.com/
__
 
Tuosta että billy ei suostunut antamaan nimmaria... Joo te tiedättekin jo että mulla oma kohtaista kokemusta asiasta ;)
 
"ask me, and i'll tell you it's all a lie that's in my mind the prairies, the valleys this lonesome town we drive around, for your love, for your love for your love... "
konehes
29.10.2004 12:29:02 (muokattu 29.10.2004 12:29:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse otin yhteyttä Kane Recordsiin Turussa. He hankkivat sen sitten jostain. Tästä on kyllä aikaa jo kolme vuotta, joten en tiedä, onnistuuko enää..
 
E: Siis Mellon Collie on kyseessä..
 
hubidi
29.10.2004 15:04:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tein muuten pari viikkoa sitten swampmusicista löydön. Vieuphoria-VHS päätähuimaavaan 2,50 euron hintaan!!! Kasetti lähti aika äkkiä mukaan. Tuosta olisi voinut mukisematta maksaa vähintään 10€, mutta 2,50!!! Vuoden paras ostos hinta-laatusuhteeltaan tuli tehtyä.
 
''Jumala suunnitteli naisen päin helvettiä'' - J. Hynynen
jannu
29.10.2004 16:57:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tein muuten pari viikkoa sitten swampmusicista löydön. Vieuphoria-VHS päätähuimaavaan 2,50 euron hintaan!!! Kasetti lähti aika äkkiä mukaan. Tuosta olisi voinut mukisematta maksaa vähintään 10€, mutta 2,50!!! Vuoden paras ostos hinta-laatusuhteeltaan tuli tehtyä.
 
Siinä VHS:ssä on jotenkin enempi tunnelmaa. Siitäkin taitaa olla muuten vain yksi painos?
 
"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä:
Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa.
Kuritushuone o yhdys-sana...
Noilla pärjääpi."
-fox
konehes
29.10.2004 20:10:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä VHS:ssä on jotenkin enempi tunnelmaa. Siitäkin taitaa olla muuten vain yksi painos?
 
Tilasin sen joskus Swamp Musicin kautta. Englannista tuli. Ekaa painosta luonnollisestikin.
 
flegu666
29.10.2004 20:27:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä VHS:ssä on jotenkin enempi tunnelmaa. Siitäkin taitaa olla muuten vain yksi painos?
 
Mä luulen et siitä vhs.sästä tuli uus painos silloin hajoamisen aikoihin, tai ainakin silloin niitä muistaakseni näkyi lojuvan Anttiloiden hyllyillä..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6158 159 160 161 162

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «