Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mogwai
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
elbowski
10.07.2006 17:22:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikka oli melkoisen mieletön. Meni lähennä suu auki jumittaessa kun ei muuhunkaan pystynyt soiton aiheuttaman fiiliksen takia. Tosin tuollainen post-rock-fiilistely sopisi ehkä hiukan paremmin pimeälle klubille kuin ilta-aurinkoon festareille. Ei tainnut ihan aueta kaikille, ainakaan minun ympärilläni.
 
Joku tyyppi sai aikaan moshpitinkin kyseisellä keikalla. Mitä helvettiä?
 
Raivo määrää nuotin
mrk
10.07.2006 23:10:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.archive.org/details/mogwai2006-07-06.mc012.flac16
 
Vau, sehän kävi nopeasti. Tuo nauhoittaja lupailikin laittaa keikan tuonne kunhan ehtii...
 
"Short On Long Term Goals"
epra
11.07.2006 10:39:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruisrockista:
Itse en ole Mogwaita kuunnellut Rock Actionia enempää, mutta täytyy myöntää, että kyllä ne perskule yllättivät positiivisesti. Sanoisin että Ruisrockin paras keikka. Toolia taas en ole kuunnellut laisinkaan, mutta siitä odotinkin kovaa performanssia. Kyllähän se olikin äärimmäisen mahtava, mutta jälkiviisaana voisi todeta, että Mogwai hakkasi kaikki muut esiintyjät.
Tai ainakin Ziguran mielestä.

 
Komp. Tool nyt veti aivan yllätyksettä sairaan hyvän keikan mutta Mogwailta en todellakaan olettanut mitään noin mahtavaa. Se keikka vain oli jotain niin täydellistä. En tainnut liikauttaa lihastakaan koko keikan aikana kun olin niin omissa maailmoissa sen musiikin kanssa. Harvoin sitä näkee näin rajun näköstä tyyppiä tihrustamassa kyyneltä keikan aikana:)
 
P.S. Mr. beast lähtee Cdonista 10,95:llä.
 
thescientist
11.07.2006 11:18:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.archive.org/details/mogwai2006-07-06.mc012.flac16
 
Ota hyvä mies plussa! +
 
Following you across the interstate walking away, I'LL FIRE ON Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
Ozzyneito
16.07.2008 16:13:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaan sen verran, että Ilosaaressa kaksi vikaa biisiä kutakuinkin räjäyttivät tajunnan, muttei ole mitään hajua mitkä ne olivat.
 
Saa kertoa tänks.
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
sankari666
19.07.2008 18:14:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Like Herod ja Batcat.
 
Ozzyneito
19.07.2008 18:24:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Like Herod ja Batcat.
 
Jep, sain selville jo pari päivää sitten, mutta kiitos silti. Ilmeisesti oli sama setti kuin Roskildessa.
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
päänahka
21.07.2008 14:33:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko hyvä keikka? Mulla ei ole minkäänlaisia muistikuvia että olisin edes ollut katsomassa, mutta näin kaverit väittivät. Kuulemma ainakin tarpeeksi lujalla oli kun jengi piteli korviaan.
 
Up and down, that's how energy stays alive.
Ali
21.07.2008 14:47:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko hyvä keikka? Mulla ei ole minkäänlaisia muistikuvia että olisin edes ollut katsomassa, mutta näin kaverit väittivät. Kuulemma ainakin tarpeeksi lujalla oli kun jengi piteli korviaan.
 
Omasta mielestä ihan jees, vähän turhan synkkä settilista vaan omaan mieleen.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Ozzyneito
21.07.2008 15:34:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko hyvä keikka? Mulla ei ole minkäänlaisia muistikuvia että olisin edes ollut katsomassa, mutta näin kaverit väittivät. Kuulemma ainakin tarpeeksi lujalla oli kun jengi piteli korviaan.
 
Alkupuolisko oli vähän tylsis, mutta lopun Like Herod ja Batcat aika tajunnanräjäyttäviä. Volyymiä oli juuri niin massiivisesti, että esim Herodin räjähtäessä loistoonsa olin tulla housuihini.
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Ozzyneito
26.08.2008 18:38:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levy vuotanut.
 
Batcatin video täällä: http://www.youtube.com/watch?v=Wx1HzNSkkq8
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
ydinaukio
26.08.2008 23:47:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulosti kyllä ekan kuuntelun jälkeen hyvältä tuo levy. Eka biisi varsinkin oli massiivisuudessaan aivan loistava. Ei tuolla levyllä tunnu mitään kunnollisia sävellyksiä tai melodioita olevan, mut ei haittaa kun kuulostaa hyvältä ilmankin. Kivaa myös tämä selkeä paluu 2000-luvun vaihteen postrokkiin.
 
thescientist
27.08.2008 09:50:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Batcat kuulosti aika hemmetin hyvältä ja tylyltä jyräykseltä.
 
"This blind date might take you to places unknown and it will be new and scary and vital" Kuunneltua
Ozzyneito
27.08.2008 16:09:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulosti kyllä ekan kuuntelun jälkeen hyvältä tuo levy. Eka biisi varsinkin oli massiivisuudessaan aivan loistava. Ei tuolla levyllä tunnu mitään kunnollisia sävellyksiä tai melodioita olevan, mut ei haittaa kun kuulostaa hyvältä ilmankin. Kivaa myös tämä selkeä paluu 2000-luvun vaihteen postrokkiin.
 
Eka biisi toimii. Batcat joka toisella kuuntelulla. Koulupommitusbiisi oli varmaankin paras. Vähän oli tyhjää vellomista puolivälillä.
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
jukej
24.09.2008 18:35:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko levy käyty jo hakemassa? Itsellä ekaa kierrosta levy pyörimässä ja kuulostaa kyllä hemmetin hyvältä! Parempaa analyysiä myöhemmin.
 
Ali
24.09.2008 23:06:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pikaisella tutustumisella uutukainen kuulostaa hemmetin hyvältä.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Ozzyneito
24.09.2008 23:40:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon varmaan ainoa, joka tohon pettyi. Kaksi ensimmäistä, koulunräjäyttely ja Precipice toimivat, muuten ollaan mun makuun liikaa paikallaan. Oon kuitenkin enemmän tämän "crescendocore"-meiningin ystävä. Koko lätyllä on muutama pieni, muttei yhtään todellista kliimaksihetkeä.
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Cathi777
25.09.2008 10:08:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaan sen verran, että Ilosaaressa kaksi vikaa biisiä kutakuinkin räjäyttivät tajunnan, muttei ole mitään hajua mitkä ne olivat.
 
Saa kertoa tänks.

 
Oli muuten jälleen käsittämättömän tylsä livenä tämä bändi. Hyvinhän ne sitä omaa musiikkia vetää, mutta kun ei ole visuaalisesti mitään tarjottavaa niin miksi edes keikkoja heittää. Kaksi kertaa bändin nähnyt ja molemmilla kerroilla meinannut kuolla tylsyyteen. Nyt tietää ainakin, että kannattaa vaan kuunnella kotona niitä levyjä ja jättää livekeikat suosiolla väliin.
 
Only pop music can break my heart...
sankari666
25.09.2008 16:35:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli muuten jälleen käsittämättömän tylsä livenä tämä bändi. Hyvinhän ne sitä omaa musiikkia vetää, mutta kun ei ole visuaalisesti mitään tarjottavaa niin miksi edes keikkoja heittää. Kaksi kertaa bändin nähnyt ja molemmilla kerroilla meinannut kuolla tylsyyteen. Nyt tietää ainakin, että kannattaa vaan kuunnella kotona niitä levyjä ja jättää livekeikat suosiolla väliin.
 
Joo, kannattanee mennä Lordia katsomaan mielummin.
 
jukej
25.09.2008 18:12:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli muuten jälleen käsittämättömän tylsä livenä tämä bändi. Hyvinhän ne sitä omaa musiikkia vetää, mutta kun ei ole visuaalisesti mitään tarjottavaa niin miksi edes keikkoja heittää. Kaksi kertaa bändin nähnyt ja molemmilla kerroilla meinannut kuolla tylsyyteen. Nyt tietää ainakin, että kannattaa vaan kuunnella kotona niitä levyjä ja jättää livekeikat suosiolla väliin.
 
Heh, Mogwain keikka pari vuotta sitten Ruisrockissa on yksi hienoimmista keikoista missä olen ollut. Näin ne menee.
 
Levy kuulostaa edelleen hyvältä. Mukana tullut lyhytelokuva oli tyylikäs, mutta esim. muutama "oikea" livebiisi olis ollut kova olla mukana.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «