Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Indica
1 2 3 4 515 16 17 18 19
teg
17.04.2010 15:58:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää vaati kyllä koko levyn kuuntelemisen ennenkuin tästä mitään pystyy sanomaan. Päätin antaa mahdollisuuden ja metsästän levyn jotain kauttajossain vaiheessa. Kai siinä pakko jotain hyvää on olla. Ei saksmannit vissiin ihan huvikseen lataa euroja ihan mihin sattuu. En jaksa uskoa, että tätä koitetaan myydä pelkästään Nightwish-yhteyksillä. Se olisi äkkiä taaperrettu se tie.
 
Dropped C
17.04.2010 18:01:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää Indican pasisti on kyllä uskomaton beibe. Ei mulla muuta, kun en musiikista niin välitä.
 
MV
17.04.2010 22:46:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Informaatiokameli: En tiiä mutta aivan kauhealta ne kuulostavat.
 
Onko ääntäminen säälittävää räpellystä vai?
 
Informaatiokameli
18.04.2010 11:49:58 (muokattu 18.04.2010 12:02:54)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MV: Onko ääntäminen säälittävää räpellystä vai?
 
No ei se nyt säälittävää räpellystä ole. Ja eihän sen mitään brittiaksenttiölinää tarvitsekaan olla. Ehkä vähän liian tuimasti tuli sanottua nuista piiseistä mutta eivät ne vaan kuulostaneet kovin hyviltä lähinnä soundimaailmansa ja sanoitusten takia. Varsinkin kun alkuperäiset ovat mitä mainioimpia poppilallatteluja. Uusi musiikkivideo oli aivan kauhea vaikka tytöt nätteinä siinä keimailivatkin.
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
novo
18.04.2010 12:16:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Megakorkko: http://www.youtube.com/watch?v=ReJQOakpJy0
 
Aivan ihana tämä Passing musavideo, biisikin jo aukesi, samaa ei voi sanoa tuosta vuorien taa raiskauksesta. Aika hemmetin paljon panostettu tohon musavideoonkin.

 
Musa ei pitäny yhtään otteessaan ja vaikka video oli tavallaan laadukas ni oli seki pirun tylsä, en jaksanu loppuun asti, kun jo kahden minsan kohdalla olin tyystin puutunut.
 
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
HaloOfFlies
24.03.2023 16:27:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Indica on palannut. Uusi single Vuonna 95 julkaistiin tänään. Olen kyllä oppinut tykkäämään tästä bändistä ja tämä biisi on loistava!
 
https://www.youtube.com/watch?v=u9EXjqWTzsE
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Sabbathologist
05.08.2023 23:25:34 (muokattu 05.08.2023 23:27:59)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikoinaan kun asuin Sörnäisissä, tuli usein käytyä Kampin LIDL.issä. Siihen aikaan ei Kurvissa ollut vielä LIDL.iä. Kampin LIDL.issä oli kassaneiti, joka oli ihan Indican Jonsun näköinen, ja olin satavarma että hän hän onkin. Ja kysyinkin, mutta ei kuulemma ollut. Sanoi kyllä, että en ole ainut, joka on niin luullut.
 
Joo, Indica on hyvä bändi, vaikken ole kuullutkaan kuin yhden biisin. Mutta se ainakin oli tosi hyvä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 515 16 17 18 19

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «