Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kotiteollisuus
1 2 3 4 520 21 22 23 24
carnation
13.07.2006 12:09:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, vaikka kerran vasta nähnyt. Tulipahan sekin selville meikäläiselle viime viikolla Ylex:n haastattelussa, että miksi Hynynen vittuilee keikoilla yleisölle. Oli kuulemma kyllästynyt 90-luvulla "hyvän meiningin" huuteluun ja kyselyyn toisten keikoilla. Päättänyt sitten itse ruveta täysin päinvastaiseen toimintaan, kun vain ensin bändin kanssa keikoille pääsi =P
 
Hynysen vittuilu on ennen kaikkea viihdyttävää kuunneltavaa. Mikään ei ole tylsempää kun nämä nrj-popparit, jotka lavalle saapuessaan ensitöikseen huutavat "ONKS HYVÄ FIILIS?!"
 
"Ostin myös Morrisseyn uuden levyn. Olen aina ollut kiinnostunut vinkuvista, valittavista homoista, jotka arvostelevat mm. muiden ihmisten ruokatottumuksia. Meat is murder. Vittu, mikä pelle." (Jouni Hynynen)
Hetfield
13.07.2006 17:20:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hynysen vittuilu on ennen kaikkea viihdyttävää kuunneltavaa. Mikään ei ole tylsempää kun nämä nrj-popparit, jotka lavalle saapuessaan ensitöikseen huutavat "ONKS HYVÄ FIILIS?!"
 
Täts rait. "Tiedättekös miksi myö teitä vanhempia naisia kutsutaan? Avolouhoksiks."
 
P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin.
carnation
13.07.2006 17:47:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täts rait. "Tiedättekös miksi myö teitä vanhempia naisia kutsutaan? Avolouhoksiks."
 
Mitähän niitä vielä on... yleensä ne on tasoa
 
- "Ootteko saanu pillua?"
- "Meillä on taustoja laulamassa yks Penis Minores... mutta ettehän työ lapset tiiä peniksestä vielä mitään."
Välillä on tosin tullut irvailumielessä "Myö rakastetaan teitä, työ ootta ihanii. Paras yleisö mikä meil on koskaan ollut. Missään. Ikinä!"
 
Jos joku muistaa hyviä, niin lisäilkää tähän!
 
"Ostin myös Morrisseyn uuden levyn. Olen aina ollut kiinnostunut vinkuvista, valittavista homoista, jotka arvostelevat mm. muiden ihmisten ruokatottumuksia. Meat is murder. Vittu, mikä pelle." (Jouni Hynynen)
salmivaara
13.07.2006 19:27:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä nuo jutut on lähinnä typeriä.
 
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Hetfield
13.07.2006 20:10:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä nuo jutut on lähinnä typeriä.
 
Minulla onkin paska huumorintaju =D
 
P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin.
Sutela
13.07.2006 22:20:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hynynen: "Ja seuraava biisi oon Helvetistä itään." Jonka jälkeen yleisö alkaa kirkumaan innoissaan, johon Hynynen sanoo: "Älkää nyt innostuko saatanan urpot."
 
Tää tais tulla muistaakseni niitten Raumanmeren juhannuksen esiintymisessä, vuotta en muista.
 
Ritsie
14.07.2006 11:01:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lutakossa veti hyvin, kun Hynynen sano että nyt lähtee Satu Peikoista. Eturivin pahistytöt kilju ihan törkeästi, ja Hynynen alko soittamaan Kivipäätä. Tytöt oli kummissaan.
 
KISS is the best, Popeda and.
nahkalipsi
14.07.2006 11:18:56 (muokattu 14.07.2006 11:19:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"nyt me vedetään semmonen progepläjäys että te saatanan kakarat ette löydä kotianne"
-> tuonen joutsen.
 
muistaakseni ankkarock 200x
 
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
carnation
14.07.2006 11:23:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^^^ hoho, hyviä nuo kaikki ylläolevat.
 
Jossain YLE livessä oli "Joo, jokohan me lähettäis kotio täältä... äiti oottaa, pullaa ja kaakaota ja sitä rataa."
 
"Ostin myös Morrisseyn uuden levyn. Olen aina ollut kiinnostunut vinkuvista, valittavista homoista, jotka arvostelevat mm. muiden ihmisten ruokatottumuksia. Meat is murder. Vittu, mikä pelle." (Jouni Hynynen)
Osmo
14.07.2006 11:42:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lutakossa veti hyvin, kun Hynynen sano että nyt lähtee Satu Peikoista. Eturivin pahistytöt kilju ihan törkeästi, ja Hynynen alko soittamaan Kivipäätä. Tytöt oli kummissaan.
 
Joo tätä se jauho Tampereella kolmen viimeisen biisin alussa. "Ja nyt satu peikoista".
 
Sitä ei koskaan tullut.
 
Pixies.
Hetfield
14.07.2006 14:21:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikkapäiväkirjassa oli joskus, kun olivat jotain biisiä soittamassa pitkästä aikaa. Hynynen kysyi yleisöltä, että mitenkäs sen biisin sanat alkaa. Yleisöstä sitten joku huusi "Ime munaa"... Tällä lähdettiin.
 
P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin.
arppah8
14.07.2006 14:36:59 (muokattu 14.07.2006 14:38:12)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olikohan tämä Rumbassa vuosi sitten, jonkun KTn festarikeikan arvostelu kokonaisuudessaan:
 
"Sen lisäksi että miulla on hyvä perse niin mie olen aivan saatanan hyvä nussimaan."
No, Hynynen on Hynynen, kai sitä pitää aina vähän ymmärtää.
 
...and music? Well, it's just entertainment folks.
carnation
17.09.2006 14:32:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.kotiteollisuus.com - uutiset:
 
Arkunnaulan ensiesitys on tiistaina 19.9.2006 n. klo 08.20 Ylex:llä. Single ilmestyy kauppoihin keskiviikkona 4.10. Mukana on Helvetinpyörä, joka on "seiskan" sessioista, ei siis mukana tulevalla levyllä. Levyllä, jonka työnimi on tässä vaiheessa Tupu, Hupu ja Lupu kiimassa.
 
Eli uusi Kotiteollisuus-sinkku "Arkunnaula" kuultavissa tuolloin.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Kukkis 77
17.09.2006 15:11:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse musiikista en niinkään lämpene, mutta kyllähän Hynysen jutuille on pakko nauraa. Hyvä meininki! :D
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Kirk_Hammett
17.09.2006 20:43:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikös tämä thredi kuuluisi tonne raskaampaan musiikkiin?
 
You know it's sad but true...
Ritsie
17.09.2006 21:11:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikös tämä thredi kuuluisi tonne raskaampaan musiikkiin?
 
En minä ainakaan osaa KT:ta raskaaksi mieltää.
 
Onks se Webster joku sukkis? -Maistro
carnation
17.09.2006 21:38:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En minä ainakaan osaa KT:ta raskaaksi mieltää.
 
No heh.
 
................
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
nahkalipsi
18.09.2006 14:31:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli uusi Kotiteollisuus-sinkku "Arkunnaula" kuultavissa tuolloin.
 
On muutes toimiva biisi. Kuten kaksi muuta mitä oon kuullu. Tästä levystä tulee PARAS
 
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
bastardo
18.09.2006 18:44:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikkapäiväkirjassa oli joskus, kun olivat jotain biisiä soittamassa pitkästä aikaa. Hynynen kysyi yleisöltä, että mitenkäs sen biisin sanat alkaa. Yleisöstä sitten joku huusi "Ime munaa"... Tällä lähdettiin.
 
Hoho!
 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
 
"It's good to be with you here. This a very prestigious festival, we are glad to be part of it. This song is therefore about fucking." - J. Homme
-Spade-
19.09.2006 13:38:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli uusi Kotiteollisuus-sinkku "Arkunnaula" kuultavissa tuolloin.
 
Ei oikein vakuuttanut. Samaa huttua kuin viime vuosien muutkin KT-sinkut.
 
Viime levyillä parhaat biisit eivät tosin olekaan mahtuneet sinkkubiisien joukkoon, toivottavasti näin on tälläkin kertaa.
 
Ohan se varma.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 520 21 22 23 24

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «