Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Soundtrack Of Our Lives
1 2 3 4 5 6
Heavy Metal Machine
13.10.2004 17:27:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäs tuo tammikuussa-tieto on? Jostain luin eilen, että kakkososa ilmestyisi 11-12 kuukauden päästä. Toivottavasti mahdollisimman pian kuitenkin.
 
Eilen tuli SubTV:ltä Sessions, siinä oli vieraana TSOOL:n Martin Hederos. Hän kertoi, että kakkos osa julkaistaan tammikuussa.
 
"i'm just another face in the human race i never wanna take your place" ZWAN
Heavy Metal Machine
13.10.2004 17:29:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Montakin lippua tuli tilattua? Mäkin olen tilannut. Olin heti 10:ltä valmiina.. Vois huvikseen tarkkailla tiketistä tilannetta :)
 
Ai että tammikuussakin tulee levy, no jee. Rahaa menee vaan sitten, mutta menköön.
 
Onkos montakin biisiä tuolla 1:llä?

 
Ihan yksi lippu mulle riitti :)
Kybältä olin minäkin varaamassa lippua.
VOL1:llä on 12 biisiä.
 
"i'm just another face in the human race i never wanna take your place" ZWAN
Jenka
13.10.2004 17:36:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan yksi lippu mulle riitti :)
Kybältä olin minäkin varaamassa lippua.
VOL1:llä on 12 biisiä.

 
Tulipas levyn biisilistaa katsottuakin cdonin sivuilta. Huomenna kyllä menen ostamaan kaupasta, ei ehkä malta odottaa :)
 
Harmi että ei näy SubTv.
 
Ps. taidat ollat tosifani, kun avattaressakin on Ebbot!
 
Yesterday I woke up sucking a lemon.
Heavy Metal Machine
13.10.2004 17:52:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ps. taidat ollat tosifani, kun avattaressakin on Ebbot!
 
Heh. Soundtrackit on mun uusin löytö. Mutta joo, kolahtaa mulle just nyt todella lujaa! Faniksi mua ei kuitenkaan voi ainakaan vielä kutsua... Eilen vaihdoin kaikki avatarit ja omatkuvat sun muut, siitä juolahti mieleen laittaa Ebbot avatariin.
 
"i'm just another face in the human race i never wanna take your place" ZWAN
Mr. Mustard
13.10.2004 20:57:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soundin suitsuttava arvostelu herätti mielenkiintoni, ja tuo linkki mistä pääsin kuuntelemaan tämän levyn biisejä sulatti sydämeni heti. Huomenna marssin levykauppaan ja ostan levyn!
 
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
blastoff
14.10.2004 00:33:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ny se on sitten loppuunmyyty (tai siis ainakin varattu).
 
Reporter: "What do you think of Western civilization?" Gandhi: "I think it would be a good idea"
Kostello
14.10.2004 11:56:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äh, tänään tuli postilaatikkoon vasta Bigtime-single. Toivottavasti Origin tulee huomenna, maanantaihin ei jaksaisi millään odotella. Kummallista toimintaa cdon:ltä, kun lähettävät singlen erikseen paria päivää ennemmin kuin tuo levyn. Eipä se mua haittaa, jos ei postikuluja tuu kuin yhdestä lähetyksestä.
 
"Ryömivä muusikko ei sammaloidu" ja muita sananlaskuja - www.lekkeri.net
tollo
14.10.2004 18:50:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta ainakin tuo Big Time on kehnonpuoleinen. Tulipa muuten juuri mieleen, etta Ebbotin laulusuoritus The Floodissa on mahtava!
 
Heavy Metal Machine
14.10.2004 18:53:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta ainakin tuo Big Time on kehnonpuoleinen. Tulipa muuten juuri mieleen, etta Ebbotin laulusuoritus The Floodissa on mahtava!
 
Juu, ei yllä Big Time edellisten sinkkujen tasolle.
 
Onkos mitään tietoa onko levyltä tulossa muitakin sinkkuja?
 
Ja näin, se siitä keikasta. Väliin jää :(
 
"i'm just another face in the human race i never wanna take your place" ZWAN
Jenka
14.10.2004 22:13:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, ei yllä Big Time edellisten sinkkujen tasolle.
 
Onkos mitään tietoa onko levyltä tulossa muitakin sinkkuja?
 
Ja näin, se siitä keikasta. Väliin jää :(

 
Mitenkäs niin väliin jää? Jos haluat keikalle, mutta lippua et ehtinyt saamaan, niin vielä on toivoa.. ei kaikki välttämättä nouda sitä. Joka pv klo 10 voi kysellä mahdollisista peruutuksista. Itse noudin lippuni tänään ja ostin levyn, johon olen parhaillaan tutustumassa.
 
Yesterday I woke up sucking a lemon.
Heavy Metal Machine
15.10.2004 12:19:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs niin väliin jää? Jos haluat keikalle, mutta lippua et ehtinyt saamaan, niin vielä on toivoa.. ei kaikki välttämättä nouda sitä. Joka pv klo 10 voi kysellä mahdollisista peruutuksista. Itse noudin lippuni tänään ja ostin levyn, johon olen parhaillaan tutustumassa.
 
Mulla on edelleen se varaus voimassa tiketissä. Mutta en sitä lippua käy hakemassa koska joudun lähtemään silloin keikka päivänä turkuun enkä siksi pääsekkään keikalle...
 
Vetäisköhän ne tammikuussa uuden rundin kun VOL 2 julkaistaan...?
 
"i'm just another face in the human race i never wanna take your place" ZWAN
Heavy Metal Machine
16.10.2004 18:32:01 (muokattu 16.10.2004 18:35:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tavastian sivujen mukaan Soundtrack Of Our Lives soittaa lisäkonsertin tiistaina 14.12.
Tiketin mukaan sinne on vielä paikkoja vapaana jos joku on kiinnostunut. Itse en tuonnekkaan pääse, kyllä vituttaa koko turku. :)
 
http://www.tavastiaklubi.fi/tavastia.php
 
"ask me, and i'll tell you it's all a lie that's in my mind the prairies, the valleys this lonesome town we drive around, for your love, for your love for your love... "
reverend
18.10.2004 12:56:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tavastian sivujen mukaan Soundtrack Of Our Lives soittaa lisäkonsertin tiistaina 14.12.
Tiketin mukaan sinne on vielä paikkoja vapaana jos joku on kiinnostunut. Itse en tuonnekkaan pääse, kyllä vituttaa koko turku. :)
 
http://www.tavastiaklubi.fi/tavastia.php

 
Hommasin liput tiistain 14.12 keikalle, näyttää Tiketissä olevan vielä 13.12 keikallekin lippuja myynnissä.
 
Keep on rockin' in the free world
Kostello
18.10.2004 13:14:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levykin saapui viimein. Aika rock, psykedeliasävyt akustisine kitaroineen jääneet vähiin. Saa nähdä, painottuuko Vol. 2 enemmän tuohon puoleen.
 
"Ryömivä muusikko ei sammaloidu" ja muita sananlaskuja - www.lekkeri.net
Folcce
21.10.2004 18:58:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava lättyhän tämä Origin vol. 1 on. Sellasia biisejä, jotka livenä jytisee aivan varmasti vielä astetta kovemmin.
Vielä tänäänkin oli tiketissä muuten molemmille keikoilla lippuja.
 
Lateralus
21.10.2004 19:04:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy myöntää, että hyvä levyhän tuo vol 1 on, eilen kävin ostamassa ja oon siitä asti kuunnellu koko ajan.
 
"When you got nothing you got nothing to lose." -Bob Dylan
Heavy Metal Machine
21.10.2004 19:58:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, pikkuhiljaa alkaa pääsee sisään tuohon levyyn. Ei kyllä ole parasta TSOOLia mutta hyvää silti.
Transcendental Suicide on aika kipeen hyvä ralli!
 
"ask me, and i'll tell you it's all a lie that's in my mind the prairies, the valleys this lonesome town we drive around, for your love, for your love for your love... "
Mr. Mustard
21.10.2004 20:27:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään sain levyn käsiini, ja kuuntelen sitä parhaillani. Pitkästä aikaa jotain loistavaa kuunneltavaa 2000-luvulta. Pitää varmaan tutustua aiempiinkin levyihin.
 
Laulaako tää sama laulaja kaikissa biiseissä? Jos kyllä, niin äijä osaa muuttaa lauluaan biisin mukaan, välillä kuulostaa Kurt Cobainilta, yhtäkkiä Donovanilta, välillä Loven laulajalta.
(Esim. Lone Summer Dream olisi voinut olla Loven klassikolla Forever Changes)
 
Hauskinta tässä levyssä on se, että se on melkein retroa, mutta ei sitten kuitenkaan. Juttua on selvästi viety eteenpäin kohti 2000-lukua. Perinteiseen 60-luvun rockiin on liitetty vahvasti ja toimivasti nykypäivän musiikillisia ideoita.
 
Kaiken kruunaa mielikuvituksellisen kekseliäät ja toimivat, biisien ehdoilla tehdyt sovitukset sekä soittotaito. Tämä tuo mieleen Beatlesin parhaimmat puolet.

Tulos on silti tuoreen raikas!
 
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
Heavy Metal Machine
21.10.2004 21:02:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää varmaan tutustua aiempiinkin levyihin.
 
Laulaako tää sama laulaja kaikissa biiseissä?

 
Suosittelen yhtyeen mestariteosta, Behind The Music albumia.
 
Kyllä, Ebbot laulaa joka biisissä ja parilla raidalla on muiden taustalaulantaa.
 
"ask me, and i'll tell you it's all a lie that's in my mind the prairies, the valleys this lonesome town we drive around, for your love, for your love for your love... "
Flashboy
21.10.2004 21:42:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla olisi kaksi lippua TSOOLin 13.12 keikalle ja haluaisin vaihtaa ne 14.päivän keikalle. Onko Joku kiinnostunut? Jos niin laita pikaviestiä tulemaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «