Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Butch Walker
1
stickyfinger
16.07.2004 09:00:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanookos kenellekkään mitään herra nimeltä Butch Walker? Tutustuin tähän Euroopassa tuntemattomamman artistin. tuotantoon ihan sattumalta parisen vuotta sitten, ja olen täysin hurahtanut. Alunperinhän ukko on vaikuttanut muutaman hitin omanneessa Marvelous 3-yhtyeessä, ja jokunen vuosi sitten tuli ensimmäinen sooloplatta, ihan lähiaikoina pitäisi ilmestyä uusi levy.
 
Butch Walkerilla on uskomaton melodiataju, ihan loistava biisinkirjoittaja ja todella lahjakas tuottaja. Useimmat tutut joille olen hänen tuotantoaan soittanut ovat sanoneet että "häh?täähän on vaan tällästä Amerikan radiohuttu poppirokkia". Minä taas löydän biiseistä mahtavia rakenteita ja mahtavia melodioita. Paljon kuulu kappaleissa läpi Queen, Cheap Trick ja The Beatles. Harmi vaan kun äijän edellistäkään soololevyä ei Suomestakaan saa tiettävästi kuin importtina.
 
Shake your money maker!
Joees
29.09.2016 19:44:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parempi vanhaan ketjuun kuin aloittaa uusi... Jos vaikka ois tullut jo muutaman muunkin tietoisuuteen kyseinen artisti.
 
Butchilta on tullut uusi levy Stay Gold. Hyvää rokkispoppiskamaa. Toimii itselle monelta kantilta katsottuna. Tulee taatusti pysymään soitossa pitkän aikaa.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «