Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Def Leppard
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Freddie Mercury
02.06.2004 12:55:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noh, tässäpä alan kyselemään, että mitäs mieltä olette Def Leppard:ista?
Lempibiisit?Itellä Pour some sugar on me
ja Photograph.
 
Musiikki ei ole nuoteissa, musiikki on se joka soi.
Lonesome
02.06.2004 13:50:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauheeta tukka-kasari-paskaa... ;)
 
Ei vaan, onhan tuota tullut diggailtua. Seinälläkin oli Kerrang-lehden juliste vuodelta 1983. :)
 
Varsinkin se toinen levy "High & Dry" on vielä varsin energistä kamaa ja Mutt Langen tuotanto AC/DC-henkistä. Tähän siis tykästyin aikanaan ja kyllä se Pyromaniakin kolahti ja myös se eka "On Through The Night" tuli hankittua. "Hysteriaa" sitten saikin odotella vuosikausia ja se rupesi olemaan hiukkasen liian synteettistä, vaikkakin vielä toimivaa poppi-heviä.
 
Myöhäisemmät levyt ei enää oikein innostaneet. Taisi oma musiikkimakukin muuttua ja biisit huonontua samaa tahtia. Nämä teki about 5 vuotta sitten "Euphoria"-levyn, joka oli taas tyylillisesti paluuta tuonne 80-luvulle. Muutama hyvinkin tarttuva biisi on tuollakin levyllä.
 
Kyllä mä vähän olen ihmetellyt, miten tämä Dio:ssa alkuaikoina soittanut Vivian Campbell jatkaa Leppardissa jo toista vuosikymmentä. Taitaa raha rauhoittaa...
 
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
Huevos
02.06.2004 13:51:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niillä on aika kova rumpali...
 
depe
02.06.2004 14:38:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kova bändi. Ne taustalaulut oli hmmm mielenkiintoisesti tehty, osa Def Leppard -soundia. Eikös tuolla "taustalauluryhmällä" ollut joku nimikin?
 
Itse on tullut kuunneltua olikohan se nyt Pyromania. Siis se levy, missä on nämä Photographit yms. sekä tietenkin se paras: Stagefright!
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Jenka
02.06.2004 14:54:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Def Leppard on hyvä.
 
Summer make good.
Dunga
02.06.2004 14:57:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus ala-asteella nauhotin radiosta Def Leppardin Let´s get rockedin ja se oli ainoa biisi mitä suostuin silloin kuuntelemaan, kunnes tuli AC/DC ja pelasti minut.
 
Ottaako poika napsun? IMIK #4 [Kyllä lähtee]
aleksi
02.06.2004 22:47:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkäsin joskus aikoinaan.
 
"open hands to the wind"
p130
03.06.2004 09:35:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava bändihän se on, varsinkin kaikki mihin Steve Clark -vainaalla on ollut osuutta. Varsinkin kolme ensimmäistä levyä rokkaa perhanasti (siis On Through the Night, High n' Dry ja Pyromania). Harva viimeisimmät tuotokset tunteva uskoo Def Leppardin tehneen niin jämerää matskua! Hysteria taitaa sitten olla ainoa "aitoa kasariheviä" edustava levy, joka ei ainakaan minun korviini kuullosta kornilta. Klassikko.
 
Adrenalizesta ja Retro Activestakin minä pidän, hyviä levyjä. Ja kuuluvat vielä Steve Clark -levyihin (siis Steve biisintekijänä).
 
Slang oli sitten jotain aivan muuta. Erilainen, 90-luvulta kuullostava. Ehdottomasti paras Vivian Campbell -ajan levyistä. Suurin osa faneista ei kuitenkaan ilmeisesti tästä pitänyt, mutta minun mielestäni seuraavien levyjen "paluu vanhaan tyyliin" ei ole muutamasta hyvästä biisistä huolimatta ollut kovin onnistunut. Clarkin uskomattoman toimivat riffit tekivät sen vanhan "Def Leppard-tyylin".
 
Pistän Pyromanian soimaan...
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Freddie Mercury
03.06.2004 12:36:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Def Leppard:in Vault levy.
Ihan helvetin hyviä biisejä mm. "Pour some sugar on me", "Photograph", "Love Bites" ja "Let's Get Rocked".
Harmi kun bändi ei ole enää pystyssä.
 
Musiikki ei ole nuoteissa, musiikki on se joka soi.
salmivaara
03.06.2004 12:41:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niillä on aika kova rumpali...
 
Millä on yhdeksän kättä jne.
 
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
sirdickyj
03.06.2004 12:59:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös tuolla "taustalauluryhmällä" ollut joku nimikin?
 
Jep. Def Leppard.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Lonesome
03.06.2004 13:20:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmi kun bändi ei ole enää pystyssä.
 
Miten niin ei ole:
 
http://www.defleppard.com/
 
Aktiivinen toiminta on sitten toinen juttu...
 
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
Dunga
03.06.2004 13:31:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Def Leppardin Euphoria on yksi elämäni surkeimmista levy-ostoksista mielestäni. Onneksi kiikutin sen divariin.
 
Ottaako poika napsun? IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Skebaholikko
03.06.2004 14:07:20 (muokattu 03.06.2004 14:07:52)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ihan upea bändi! Ainakin siis 80-luvulla. Viimeisin tuotoa X ei kyllä tarjonnut paljoakaan. Mutta Hystria ja Pyromaniahan ovat totaalisia kasariklassikoita, eikä Adrnalizekaan huono ole. I Wanna Touch U ja Make Love Like A Man ovat sliizi-klassikoita! Parhaita biisejähän ovat ikiklassikot Pour Some Sugar On Me, Animal, Photograph, Stagefright, Rock Of Ages, Armageddon It, Dont Shoot Shotgun, lets Get Rocked Hysteria ja vaikka mitkä!
 
Leppardia parempia sokeristemmoja ei ole länsimaisen musiikin historiassa miusta tehtykään:)
 
Ja Rick Allenhan on about maailman kunnioitettavin rumpali. Pesee äärettömän monet kaksikätisetkin. Long Live The Thunder God!
 
"Progressive metal is for assholes who cant count to four!" -Tobias Sammet, Nosturi 12.5.2004-
depe
03.06.2004 14:50:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Def Leppard.
 
Jaahas sitä käytiin viisastelemaan. No onneksi olen opiskellut Pyromanian levykannet ulkoa. Siellä lukee:
Backing vocals: Leppardettes
 
Eli kyseessä ei siis ole Def Leppard, ainakaan melkein... ;)
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
depe
03.06.2004 14:51:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Def Leppardin Euphoria on yksi elämäni surkeimmista levy-ostoksista mielestäni. Onneksi kiikutin sen divariin.
 
Olisit ostanut Pyromanian.
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
volvo740
03.06.2004 14:56:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noh, tässäpä alan kyselemään, että mitäs mieltä olette Def Leppard:ista?
Lempibiisit?Itellä Pour some sugar on me
ja Photograph.

 
Hysteria sekä Pyromania iskee jollain lailla mutta mikään Fani en ole koskaan ollu. Paremman puutteessa menee. Hysterialta sellanen ku Gods Of War on ihan hieno viisu.
 
"No mulla on tuo nissani siksi ku siihen on nii halavat varaosat"
edutheman
03.06.2004 14:56:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yeah! Pyromania kovin levy, Rumpalille 10pistettä ja papukaijamerkki.
 
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
kid ego
03.06.2004 16:22:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hysteria on loistokkuutta loistokkuuden perään!!
 
Just kid-ding.
Juha86
07.06.2004 19:58:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan näillä yks hyväkin biisi; Long, long way to go.
 
~totuus ei pala tulessakaan~
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «