Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tapaus Billy Talent
1 2 3 4
marke-
24.08.2007 06:20:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän on erinomainen bändi!! II levy on todella hyvää settiä; tarttuvia kertsejä ja hienot kitarajutut. Empä olisi uskonut aikanaan Red Flagin kuultuani ikinä pitäväni tästäkään bändistä, mutta niin se vaan emopunk toimii nuoreen katkeraan mieheen. Debyytti lienee vähän heikompi vai? Try Honesty ja This is How it Goes ainakin iskivät hiton hyvin nekin, joten epäilen.. :o
 
Rakkaus
Fortune
24.08.2007 20:29:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän on erinomainen bändi!! II levy on todella hyvää settiä; tarttuvia kertsejä ja hienot kitarajutut. Empä olisi uskonut aikanaan Red Flagin kuultuani ikinä pitäväni tästäkään bändistä, mutta niin se vaan emopunk toimii nuoreen katkeraan mieheen. Debyytti lienee vähän heikompi vai? Try Honesty ja This is How it Goes ainakin iskivät hiton hyvin nekin, joten epäilen.. :o
 
Debyytti on mielestäni pikemminkin kovempi - tuotanto on piirun verran luonnollisempi ja biiseissä ei ole kyllä mitään valittamista.
 
Uudemmassa lätyssä häiritsee kovasti se äärikompressoitu soundi, mikä tekee sen paikoin rasittavaksi kuunnella.
 
Ykköslätyltä kannattaa kyllä tsekata ainakin Cut the curtains, oma suosikkini, joka on sitä raskaampaa Billy Talentia ja jossa on bändin paras riffi ikinä.
 
Look behind you, a three-necked guitar!
Barry White, I won't let you Barry White
Sperm Donor
24.08.2007 22:09:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli nähtyä "vahingossa" My Chemical romancen yllärinä ja Tavastialla. Molemmat keikat vakuutivat: aivn loistava bändi!!!
 
marke-
25.08.2007 09:48:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Debyytti on mielestäni pikemminkin kovempi - tuotanto on piirun verran luonnollisempi ja biiseissä ei ole kyllä mitään valittamista.
 
Juu, samalla kannalla tuotannon puolesta - sen mitä I:stä siis olen kuullut.
 
Uudemmassa lätyssä häiritsee kovasti se äärikompressoitu soundi, mikä tekee sen paikoin rasittavaksi kuunnella.

 
Hämäsi parilla ensimmäisellä kuuntelukerralla kyllä enemmän kuin nykyään. korvakuulokkeilla tää ei oo kauheen kiva levy kuunnella aina, mutta joissain biiseissä tuo ylikompurointi toimii ihan ok hyvin esim. Red Flag. Ei siis missään mielessä ole tosiaankaan orgaaniset saundit ja toimisivat varmaan paljon paremmin I:n tyylisinä, mutta jostain syystä itse siedän tässä tapauksessa tuota ylituotantoa yllättävän hyvin.
 
Rakkaus
esprit de corps
25.08.2007 11:12:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Billy Talentin nettisivuilla pystyy kuuntelemaan molemmat levyt kokonaisuudessaan. Hienoa toimintaa, johon harvoin törmää. Lähtikin eka levy tilaukseen, vaikutti soundimaailmaltaan tosiaan hivenen miellyttävämmältä.
 
"Te olette kulkeneet tien madosta ihmiseen, ja paljon on teissä vielä matoa."
firedrum
08.09.2007 09:47:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään Billy Talentista todella paljon. Olin paikanpäällä kun he kävivät ruisrockissa soitamassa.
 
HIBBO
vmp123
09.09.2007 14:36:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kans tykkään ekasta levystä enemmän. Mutta toka levy myös kova, pari täyte biisiä vaan eksyny mukaan.
 
- http://www.cc.jyu.fi/~vitapasa/ -
vmp123
22.11.2007 13:23:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi live-levy/dvd tuloillaan. http://en.wikipedia.org/wiki/666_(Billy_Talent_album)
 
- http://www.cc.jyu.fi/~vitapasa/ -
85423321
27.06.2009 10:57:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi studioalbumi tulee heinäkuussa. Tähän asti kuullun perusteella vaikuttaa menevän kakkosesta ohi.
 
Kre-per
30.06.2009 08:56:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän ristiriitaset fiilikset tosta sinkusta. Toisaalta sairaan ärsyttävää toistoa, mutta tykkäsin hulluna siitä soolosta. Ehkä kuitenkin negaation puolelle putoaa tässä vaiheessa.
 
Suuri Sekopersoona
05.07.2009 00:08:40 (muokattu 05.07.2009 00:14:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, oon kuunnellu bändi tässä yli puoli vuotta. levykin on. Kyllä tota välillä jaksaa kuunnella. Ei ihan huonoa settiä. Kovin on korkea ääni solistilla. Tarkkaan ottaen Billy Talent ei ole lainkaan emobändi, he vain käyttävät usein keikoilla mustia pukuja, joten jotkut ovat leimanneet heidät emobändiksi. Uusi levy tulee 18.7. Kolmen kuulemani biisin perusteella uudesta levystä tulee aika asiaa. Suosikkini on koko tuotannosta Fallen Leaves. Sääli että bändi käyttää drop-virejä, voisi muuten opetella soittaan tuota kitaralla, mutta olen huono virittään, en jaksaisi aina virittää takas.
 
sticky fingers
05.07.2009 10:14:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suuri Sekopersoona: Joo, oon kuunnellu bändi tässä yli puoli vuotta. levykin on. Kyllä tota välillä jaksaa kuunnella. Ei ihan huonoa settiä. Kovin on korkea ääni solistilla. Tarkkaan ottaen Billy Talent ei ole lainkaan emobändi, he vain käyttävät usein keikoilla mustia pukuja, joten jotkut ovat leimanneet heidät emobändiksi. Uusi levy tulee 18.7. Kolmen kuulemani biisin perusteella uudesta levystä tulee aika asiaa. Suosikkini on koko tuotannosta Fallen Leaves. Sääli että bändi käyttää drop-virejä, voisi muuten opetella soittaan tuota kitaralla, mutta olen huono virittään, en jaksaisi aina virittää takas.
 
Mä oon noita biisejä soitellut dropped-D-vireellä. Ei yhden kielen virittäminen nyt niin ylivoimaista ole! :) Ja siinähän sitä oppii ja harjaantuu...
 
-sf
 
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Lesko
13.07.2009 21:34:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomenna tulee sitten uus levy ja ainakin biisi Rusted from the rain antaa aihetta odottaa jälleen jätkiltä melkoisen kovaa lättyä. http://www.youtube.com/watch?v=zyayL8eRy88
 
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
Suuri Sekopersoona
13.07.2009 23:59:50 (muokattu 14.07.2009 00:02:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän se Kanadassa tulee huomen (tiistai) mut Suomes ei taia juuri löytää mistää ennenku ylihuomen (siis keskiviikkona) sen verran ku oon katellu netistä. Alpasta on myös erikoisversio, jossa tulee julisteita ja biisit myös ilman skitsoja niin että voi soittaa ne yksin. 12 biisiä lätyssä. Tota Rusted from the rainia aloin sitten opetella skitsalle Sticky fingersin rohkaisemana, tota on hauska kyllä soittaa, upee soolo, ei kyllä ole kovin hyviä tabeja vielä, ku aika uusi biisi on.
 
Lamonte
15.07.2009 11:00:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin tulee paikoitellen musiikista mieleen joku At the Drive-Inin, Incubuksen ja SOAD:in risteymä. Pidän kaikista edellä mainituista mutta tämä taas ei uppoa.
 
Lesko
15.07.2009 21:29:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä on kova levy tämä uusi. On se vaan kumma, että tuo bändi on tehnyt kolme studiolättyä, yksikään ei toista itseään, eikä myöskään aiempaa levyä ja jokainen on ilman muuta 5 tähden levy. Uuden levyn sävellykset ja tuottaminen ovat aivan huippua ja hieno uusi, synkempikin suunta on havaittavissa paikoitellen.
 
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
Suuri Sekopersoona
15.07.2009 22:53:34 (muokattu 15.07.2009 23:22:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse asiassa 4 lättyä, vielä ollessaan Pezz yhtye julkaisi debyyttinsä, Watooshin.
 
Kyllä toi uusi levy on asiaa, Kowalewiczin ääni on aivan uskomattoman kaunis. Vähän enemmän karjumista olisin kaivannut, niin kuin aiemmilla levyillä muistaakseni oli.
 
Lesko
15.07.2009 23:22:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suuri Sekopersoona: Itse asiassa 4 lättyä, vielä ollessaan Pezz yhtye julkaisi debyyttinsä, Watooshin.
 
Kyllä toi uusi levy on asiaa, Kowalewiczin ääni on aivan uskomattoman kaunis.

 
Nii no joo, onhan se Pezzkin tavallaan Billy Talentia. Tohon lauluääneen on tullut mun mielestä kolmessa vuodessa aika paljon syvyttä ja monipuolisuutta lisää.
 
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
Sperm Donor
18.07.2009 23:12:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy vielä pureksia tätä kolmoslevyä. Kuullostaa täydellisesti Billy Talentilta, ei yhtään huonoa biisiä mutta en en ole löytänyt vielä yhtään huippuakaan.
 
Lesko
18.07.2009 23:48:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sperm Donor: Täytyy vielä pureksia tätä kolmoslevyä. Kuullostaa täydellisesti Billy Talentilta, ei yhtään huonoa biisiä mutta en en ole löytänyt vielä yhtään huippuakaan.
 
Itelle jysähti tolta lätyltä ekan kuuntelukerran jälkeen Devil on my shoulder, Rusted fron the rain, Saint Veronika ja Turn your back... ja oikeestaan sen jälkeen on kolissut jokanen biisi ihan täysillä, paisti toi viiminen Definition of Destiny.
 
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «