Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: D.A.D. Mitä mieltä?
1 2 3 4
arppah8
10.04.2006 17:53:45 (muokattu 10.04.2006 22:25:57)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun listalla Riskin' it all on yksi parhaita rocklevyjä ikinä, samalla viivalla kuin esmes Back in black. Potkii ihan %€&#!!! ja saa hyvälle tuulelle. No fuel left for the pilgrims sisältää myös loistokasta menoa. Tuohon kantrimeisinkiin en oikein lämmennyt, ja Riskin'-levyn jälkeinen tuotanto on myös jättänyt vähän kylmäksi. Jotenkin se hyvä fiilis katosi jonnekin.
 
Edit: Niin ja livenähän tämä bändi ainakin aikoinaan (Nummirock '90 ja... olikohan '93 tai '95?) toimi aivan hemmetin hyvin. Basistin 2-kielinen instrumentti ja hopeinen kipinäsuihkukypärä olivat parhautta.
 
...and music? Well, it's just entertainment folks.
aarghto
10.04.2006 20:07:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

D.A.D. on yksi kovimmista rockbändeistä itselleni ainakin, persoonallinen solisti ja hyviä tarttuvia biisejä.
 
Olis hieno nähdä jossain livenä joskus.
 
..ja helli samalla kiveksiäni
slowdive
10.04.2006 20:14:06 (muokattu 10.04.2006 20:14:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään myös. "No Fuel Left For the Pilgrims" ja "Riskin It All" toimii itsellekin parhaiten. Paljon tuli kuunneltua myös "Helpyourselfishiä" aikoinaan, ja hyvä se on edelleen, ehkä se vaan kuullostaa jotenkin niin.. vuodelta -95?
Myös "Simpatico" löytyy hyllystä. Puuduttava kokonaisuus, mutta siltä löytyy aivan mahtava biisi "Empty Heads", joka omissa kirjoissani on bändin parhaita viisuja.
Uusinkin vaikuttaa lupaavalta, jostain syystä ei ole vain vieläkään tullut hommattua.
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
VilleVee
11.04.2006 12:00:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensimmäiset kolme levyä kuuluvat jokaisen itseään kunnioittavan ihmisen levyhyllyyn. Muutkin levyt saa ostaa jos on rikas. Itse en ole, joten omistan nuo kolme ensimmäistä. En osaa sanoa järkeviä asioita näistä, iskevät vaan niin pirusti meikän hyvä musa -suoneen.
 
Samaa mieltä. Kolme ekaa levyä on ihan helvetin hyviä, sen jälkeen omissa korvissani bändin meininki muuttui persoonattomammaksi. Toki noita myöhempiäkin levyjä ihan mielellään kuuntelee, mutta niiden omistamiseen ei mitään pakottavaa tarvetta ole.
 
FrankComa
11.04.2006 20:09:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Psychopatico - levy on mainio levy, livelevyksi + hienot kannet.
 
Give The Mule What He Wants!
p130
12.04.2006 09:13:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten tulossa uusi livelevy!
 
2006-03-22 Scare Yourself Alive Out May 8th
Good news from EMI: The new live DVD and CD Scare Yourself Alive will be released May 8th!

 
http://www.d-a-d.com/news/news/
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
aikavaikea
12.04.2006 09:54:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten tulossa uusi livelevy!
 
Kattos vaan. Varsinkin toi dvd kuulostaa kivalta. Viimeisin levy olikin parasta sitten Helpyourselfishin (selvä yhtymä: scare vs. help). Jos otsikon kysymykseen vastaisin, niin olen sitä mieltä että 1997 - 2002 on sellainen pätkä, jona aikana julkaistuja levyjä ei ole tullut paljon kuunneltua, aiempia kyllä niidenkin edestä. Ehdoton suosikkikaksikkoni on Riskin' It All ja Helpyourselfish. Kaikki ne on pitänyt aina tuoreeltaan ostaa, mutta aika rauhassa ovat tuon periodin levyt saaneet olla hyllyssä. Eivätkä ole enää moneen vuoteen muistaneet joulukortillakaan, ylpistyneet ovat ;-(
 
Jani The Rock: Esim. tossa toissayönä oli sota-aika ja mä johdin Osuuskauppaliikkeen joukkuetta uintimaaottelussa Saksaa vastaan. "Sanokaa mitä sanotte saatana, mutta me osuuskauppalaiset ainakin uitiin ihan tosissaan"! Niin varmaan.
-Cale
12.04.2006 16:39:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan liian yliarvostettu bändi.
 
-Mickill-
12.04.2006 17:59:43 (muokattu 12.04.2006 18:00:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mitä, eikö kukaan tykkää Everything Glows-lätystä? Meikän mielestä aivan julmetun kova levy. Ei Riskin' It Allia pese mutta on kyllä niin hieno lätty että ei mitään järkeä. Tää uusin Scare Yourself on jättänyt vähän kylmäksi, ihan ok mutta jotenkin "se" ei vaan lähe.
 
There's nothing left to say but fuck you anyway.
Silvio Dante
12.04.2006 19:20:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Leyyja en jaksa niinkaan kuunnella, mut vuoden 2005 kovin keikka oli DAD Nosturissa.
 
Aijai!
sus
12.04.2006 20:35:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sleeping my day away on hyvä! Muut (kuulemani) kappaleet ovat valitettavasti edustaneet heikompaa laatua.
 
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
Mechanizm
12.04.2006 21:22:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan liian aliarvostettu bändi.
 
Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu
joukov
13.04.2006 00:23:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No Fuel Left For The Pilgrims on rockhistorian tiukin levy.
 
muuan
14.04.2006 10:44:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhdyn edelliseen!!! Ja toi uusin Scare Yourself ON hyvä, se ei tietenkään voi olla yhtähyvä kun bändin 3 ekaa, mut jumalattoman hyvä kuitenki. Mä en hirveesti pidä Sympaticosta, Soft Dogsista ja Helpyourselfinshistä. Mutta aivan fantastinen bändi!!
Yes!
 
=))
 
Sarko
14.04.2006 13:49:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan tuon "No Fuel Left For The pilgrims"-platan ja myönnän että on ihan julmetun kova levy. Pitäisi vielä "Riskin' It All" duunata hyllyyn. Hieno ja huumorintajuinen orkesteri.
 
Stakes are high, but so am i.
rheinone
15.04.2006 16:45:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun listalla Riskin' it all on yksi parhaita rocklevyjä ikinä, samalla viivalla kuin esmes Back in black.
 
Toi on kyllä sellanen suositus, että Riskin' It All menee hankintaan No Fuelin lisäksi.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
arppah8
15.04.2006 17:56:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi on kyllä sellanen suositus, että Riskin' It All menee hankintaan No Fuelin lisäksi.
 
Muistahan sitten, että "opinions are like assholes, everybody's got one".
Mutta jos mun kuva susta on oikea, niin etköhän sie diggaa.
 
...and music? Well, it's just entertainment folks.
aikavaikea
15.04.2006 20:01:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi on kyllä sellanen suositus, että Riskin' It All menee hankintaan No Fuelin lisäksi.
 
Juu, osta pois vaan. Mun mielestä myös parhaita rokkilevyjä ikinä on tuo mestariteos. Ei yhtään heikkoa lenkkiä ja just sopivan mittainen. Menee aina kylmät väreet kun Grow Or Pay alkaa soida.
 
Itse olen itseni juonut.
Sanonut kyllä,
haluan vielä.
milkie
15.04.2006 20:52:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Call of the wild löytyy tämänkin huushollin levyhyllystä. Ja mukavastihan tuo rokkaa, oikein iloista menoa. Livenä myös hyväksi havaittu muinaisissa provinsseissa ja nummiksissa, mutta emmä niistä mitää muista :-/
 
tommijk
15.04.2006 21:42:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli anttilassa Scare Yourself 5e. Kannattaako hakea pois?
 
pöö..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «