Muusikoiden.net
09.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Belle & Sebastian
1 2 3
TurOl
09.04.2004 13:58:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka muu pitää kyseisestä skotlantintilaisesta pop-yhtyeestä? Itselläni on tässä vaiheessa Tigermilk, uusin levy Dear Catastrophe Waitress ja Dog On Wheels -ep. Toivottavasti tulevat pian Suomeen!

Kre-per
09.04.2004 18:20:35

No, en tiedä onko se nyt niin pop. Hippirokkia... vai?

No shit?!?! You really think so?
jannu
10.04.2004 20:01:40 (muokattu 10.04.2004 20:04:28)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, en tiedä onko se nyt niin pop. Hippirokkia... vai?

No kyllä B&S on semmoista tyttöjen poppia, että oksat pois.
Eikä siinä mitään. Parhaimmillaan varsin mainiota musiikkia.
Hyllystä löytyy kaikki orkesterin cd-julkaisut. Ne on tosin emännän(sattuu olemaan hänen suosikkibändinsä), mutta kyllä ovat minullekin maittaneet toisinaan.
Dog On Wheels on eniten meikäläisen mieleen.

EDIT: lisäyksiä.

Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
C.F.D.T
11.04.2004 17:32:51

ihan mukavaa, mul on vaan tosin toi tigermilk. dog on wheels on kyllä paras biisi mitä oon heiltä kuullu..
tota uusinta en ole vieläkään kerennyt kuulemaan..

"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
Hassusatan
13.04.2004 20:23:33

mulla on vasta se uusin levy ja hiton hyväähän se on. vähän erillaista ku mitä yleensä kuuntelen, mutta kivaa vaihtelua todellakin. seuraavaks pitäs varmaan hankkii se tigermilk vai onko muita parempia?

jannu
13.04.2004 21:05:17

mulla on vasta se uusin levy ja hiton hyväähän se on. vähän erillaista ku mitä yleensä kuuntelen, mutta kivaa vaihtelua todellakin. seuraavaks pitäs varmaan hankkii se tigermilk vai onko muita parempia?

Tähän vastauksena semmoinen juttu, että ei pidä antaa uusimman albumin tiimoilta julkaistujen sinkkujen hämätä.
Kyseessä on ensimmäinen kerta kun bändi julkaisee albumiraitoja sinkkuina, johtuen kenties siirtymisestä isolle lafkalle. Aiemmat julkaistut sisältävät pelkästään raitoja joita ei albumeilta löydy, lukuunottamatta Dog OnWheels-EP:tä jolta löytyy myös Tigermilkillä julkaistu "The State I Am In".

Eli myös bändin vanhemmat sinkut ovat suositeltavia hankintoja.

----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
1960-1980
13.04.2004 22:08:00

Onhan tuo mukavaa. Innostus tosin vähän laantunut. Hyllystä löytyy Fold Your Hands, Tigermilk, 3 6 9 Seconds of Light ja I'm Waking Up To Us. Tigermilk lienee parhain.

herb
15.04.2004 11:53:10

Veljellä oli joskus tapana pakkosyöttää ko. orkesteria, ja onhan se pinalle päässeistä 90-luvun britti-pop/rockbändeistä mielenkiintoisimmasta päästä, mitä on tullut kuultua. Mieleen on syöpynyt "I Fought in a War" tjsp. jossa taisi olla paljon jousia ja trumpettisoolo.

Huevos
15.04.2004 11:55:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miten helvetissä minä aina miellän tämän eurotekno bändiksi? mulle tulee mieleen joku gayn näkönen jäbä ja nainen jotka vetää teknojumputuksen päälle jotain duettoa...

jannu
15.04.2004 14:19:37

miten helvetissä minä aina miellän tämän eurotekno bändiksi? mulle tulee mieleen joku gayn näkönen jäbä ja nainen jotka vetää teknojumputuksen päälle jotain duettoa...

Se homoteknobändi oli Sin With Sebastian. :)

Gayn näköisestä en tiedä, mutta B&S:n laulaja Stuart Murdochilla on aika -jos ei nyt suorastaan gay- "epämiehekäs" lauluääni.

----------------
Huevos
15.04.2004 14:58:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

just, sin with sebastian. aivan kunu bändi.

TurOl
15.04.2004 16:00:56

Epämiehekkäät äänet on parhaita, kuten Brett Andersonin ja Jonas Bjerren äänet ...

Bee-äf
16.04.2004 09:05:55

Muutaman biisin kuullut, on kyllä lälläriä, mutta kaunista ja tyylikästä.
Erottuu helvetin hyvin edukseen tyypillisestä epämusikaalisesta britti-indie-ininästä.

mydarkstar
17.04.2004 14:17:03

Kyllähän kyseessä on parhaita 90-luvulta tähän päivään selvinneitä brittibändejä. Uusi levykin toimii erittäin hyvin...

Tsekatkaapa muuten B&S:n hieno Fans only -DVD, bändi näyttäytyy aika uudessa valossa ton katsomisen jälkeen...

Anagram
19.04.2004 11:33:15

Joo, oon fani. Ihan pakko mainita vielä että Step in the My Office, Baby video on 70-henkisyydessään loistava.

Oukki
26.06.2005 17:59:32

Mulla on uus b-puolikokoelma! Hieno yhtye.

Feggy
26.06.2005 18:57:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enemmän pitäisi kuulla...hyvältä kuulostaa.

Less is more.
AnniK
27.06.2005 17:52:42

Juu, aivan loistavin orkesteri tuo on kyllä, ei muuta voi sanoa.

Mieleen on syöpynyt "I Fought in a War" tjsp. jossa taisi olla paljon jousia ja trumpettisoolo.
Oon koittanu metsästää levyä, jolta toi biisi löytyy, mutta sitä ei löydy mistään :( Toi biisi on ehkä kaunein, jonka olen kuullut.

JuliusCasablancas
27.06.2005 17:54:49

Ihan älyttömän hieno äänimaailma.

drives with her eyes closed
patonki
27.06.2005 18:38:38

Oon koittanu metsästää levyä, jolta toi biisi löytyy, mutta sitä ei löydy mistään :( Toi biisi on ehkä kaunein, jonka olen kuullut.

I Fought In A War löytyy albumilta Fold Your Hands Child, You Walk Like A Peasant. Pitäisi olla kaikissa vähänkin paremmissa levykaupoissa vakiovarusteena.

Yhtyeestä pidän suuresti. Reilun vuoden takainen Tukholman-keikka oli huippu.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti